|
|
| Once upon a time.. {Shopje} | |
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} ma 23 dec 2013 - 10:56 | |
| - Nirvana:
- Shootingkit:
Nou, ik kan het opzich wel doen, maar het plaatje beweegt heel veel, en dan kan je hebben dat de kat op het ene moment uit het beeld is, en het andere moment weer ergens anders opduikt. Het word wel een vrij kleine os, aangezien het plaatje niet zo groot is.
|
| | | Esmée 161 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} di 24 dec 2013 - 8:56 | |
| - Melonkit schreef:
- Nirvana:
- Shootingkit:
Nou, ik kan het opzich wel doen, maar het plaatje beweegt heel veel, en dan kan je hebben dat de kat op het ene moment uit het beeld is, en het andere moment weer ergens anders opduikt. Het word wel een vrij kleine os, aangezien het plaatje niet zo groot is.
Waow, geweldig bedankt ! |
| | | Dagmar 2 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} wo 1 jan 2014 - 16:22 | |
| Ik wil: [os]Naam kat:Rukia KuchikiNaam er op?:jepSoort lettertype: maakt niet uitTekstje: We shinigami are taught never to cry, for to cry means that the body has lost to emotions.Kleur tekst en naam:iets donkersRandje + kleur:jep,doorzichtigLink plaatje(s): - plaatje OS:
Extra: |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} za 4 jan 2014 - 13:44 | |
| Ik wil: [os] [pf] [ava] [allemaal] Naam kat: Raspberrypaw Naam er op?: Graag Soort lettertype: 04b03 Tekstje: / Kleur tekst en naam: Liefst iets minder opvallend Randje + kleur: Ja + doorzichtig (?) Link plaatje(s): http://bedupolker.deviantart.com/art/Look-417387617Extra: Alvast bedankt ;3 |
| | | Anouk 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} zo 5 jan 2014 - 21:42 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Once upon a time.. {Shopje} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|