Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Leaf •
Member
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimema 17 jan 2011 - 23:02

Hallo allemaal ik heb iets gemaakt waar ik een paar weken mee bezich ben geweest. Ik ben benieuwd naar jullie mening.

Deze heb ik als eerste gemaakt voor mijn tante het is een hangend paardenhoofd met een wolf die vanuit het paard naar beneden springt.
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Hangamuletpaardwolf

Dit is een kat die slaapt in een teken dat normaal onderste boven staat. Ik heb ook het hout erop staan voor ik hem bewerkt heb. Ik weet niet of iemand van jullie Charmed kent?
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Amuletkat
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconheart
Member
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 8:11

De eerste en de 3 de foto vind ik mooi maar de tweede snap ik niet echt, en super mooi gemaakt! (ik kan het niet na doen)
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 8:47

AWESOME Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! 991438 echt mooi joh~! hoe maak je dat ooit x3
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 9:51

Oeh, nice! Very Happy
En ja, ik ken Charmed! We hebben die complete box thuis liggen. «3
Maar, dat heb je goed gemaakt zeg. Die eerste vind ik vooral heel mooi.
Grayclaw
Member
Tineke (Tiny)
312

CAT'S PROFILE
Grayclaw
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 16:06

Leuk erg mooi :3, ik ga dat ook proberen, maar weet zeker dat het fout gaat XD
Thunderstorm
Member
242

CAT'S PROFILE
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 20:31

wauw!!
echt mooi, vooral de eerste!
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimedi 18 jan 2011 - 22:53

Bedankt. Het is eigenlijk heel simpel. Je pakt een tak van 10 tot 15 cm in door snee te pakken die in schijven door zagen op 2 tot 3 cm dik en daar een plaatje op leggen met carbonpapier, maar zorg er wel voor dat het hout dat je wilt verwerken droog is.
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 14:11

Wow! Echt knap ^^
Ik kan niet eens zagen Embarassed
Dus anyway, ik vind het prachtig gedaan!
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 14:37

Dat vind ik wel erg voor jouw Kittypaw. ik heb ze ook op marktplaatst staan dus als je wat wilt bestellen kun je daar op terecht?
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 14:47

Mijn vader doet z'n best het me te leren ^^
Dus misschien lukt het me ooit Very Happy
*blijft hopen x3*
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 18:03

Oefening baart kunst.
Thunderstorm
Member
242

CAT'S PROFILE
Thunderstorm
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 18:53

Met wat voor zaag zaag je ze eigenlijk uit?
En teken je die figuren helemaal zelf?
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 19:13

Wow, supervet!! Very Happy
Ik ga dat niet nadoen Razz
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitimewo 19 jan 2011 - 20:42

Ik leg op het hout eerst carbonpapier waar ik een des gewenst plaatje op leg, maar je kunt natuurlijk ook zelf er iets op tekenen ik zal een foto van een zelf getekent plaatje bij zetten die ik zelf draag.

Het is een draak die net een bocht maakt tijdens een vlucht. Jammer genoeg is de foto niet echt goed gelukt, maar ik heb er een rode pijl bij staan waar de kop zit. :p
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Draak

Hier heb je een paardenhoofd ook deze foto is niet zoals ik het graag gewilt zou hebben.
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Naamlooszi

En dit is het hout werkje dat ik nu aan het verwerken ben een kattenkop. Normaal mag je iemand daar niet voor uitschelden, maar hoe moet je hem anders noemen. wink
Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Kattenkop
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout!   Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: