| Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! | |
|
456
| |
| Onderwerp: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! ma 17 jan 2011 - 23:02 | |
| Hallo allemaal ik heb iets gemaakt waar ik een paar weken mee bezich ben geweest. Ik ben benieuwd naar jullie mening. Deze heb ik als eerste gemaakt voor mijn tante het is een hangend paardenhoofd met een wolf die vanuit het paard naar beneden springt. Dit is een kat die slaapt in een teken dat normaal onderste boven staat. Ik heb ook het hout erop staan voor ik hem bewerkt heb. Ik weet niet of iemand van jullie Charmed kent? |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 8:11 | |
| De eerste en de 3 de foto vind ik mooi maar de tweede snap ik niet echt, en super mooi gemaakt! (ik kan het niet na doen) |
|
| |
216
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 8:47 | |
| AWESOME echt mooi joh~! hoe maak je dat ooit x3 |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 9:51 | |
| Oeh, nice! En ja, ik ken Charmed! We hebben die complete box thuis liggen. «3 Maar, dat heb je goed gemaakt zeg. Die eerste vind ik vooral heel mooi. |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 16:06 | |
| Leuk erg mooi :3, ik ga dat ook proberen, maar weet zeker dat het fout gaat XD
|
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 20:31 | |
| wauw!! echt mooi, vooral de eerste! |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! di 18 jan 2011 - 22:53 | |
| Bedankt. Het is eigenlijk heel simpel. Je pakt een tak van 10 tot 15 cm in door snee te pakken die in schijven door zagen op 2 tot 3 cm dik en daar een plaatje op leggen met carbonpapier, maar zorg er wel voor dat het hout dat je wilt verwerken droog is. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 14:11 | |
| Wow! Echt knap ^^ Ik kan niet eens zagen Dus anyway, ik vind het prachtig gedaan! |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 14:37 | |
| Dat vind ik wel erg voor jouw Kittypaw. ik heb ze ook op marktplaatst staan dus als je wat wilt bestellen kun je daar op terecht? |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 14:47 | |
| Mijn vader doet z'n best het me te leren ^^ Dus misschien lukt het me ooit *blijft hopen x3* |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 18:03 | |
| |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 18:53 | |
| Met wat voor zaag zaag je ze eigenlijk uit? En teken je die figuren helemaal zelf? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 19:13 | |
| Wow, supervet!! Ik ga dat niet nadoen |
|
| |
456
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! wo 19 jan 2011 - 20:42 | |
| Ik leg op het hout eerst carbonpapier waar ik een des gewenst plaatje op leg, maar je kunt natuurlijk ook zelf er iets op tekenen ik zal een foto van een zelf getekent plaatje bij zetten die ik zelf draag. Het is een draak die net een bocht maakt tijdens een vlucht. Jammer genoeg is de foto niet echt goed gelukt, maar ik heb er een rode pijl bij staan waar de kop zit. :p Hier heb je een paardenhoofd ook deze foto is niet zoals ik het graag gewilt zou hebben. En dit is het hout werkje dat ik nu aan het verwerken ben een kattenkop. Normaal mag je iemand daar niet voor uitschelden, maar hoe moet je hem anders noemen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Moonpaw's amuletten makerij. Van echt hout! | |
| |
|
| |
|