Sacha 171 Actief
| |
| Onderwerp: Stupid mouse.. [Ganzenopdracht ~ OPEN] di 10 dec 2013 - 19:40 | |
|
Een kortharige witte kattin liep gracieus door de Highlands, haar gezicht werd gesierd door een grote bruine vlek - die bijna iets weghad van een soort pootafdruk - haar blauwe ogen hadden prachtig kunnen zijn, ze hadden immers bijna dezelfde kleur als het water uit de rivier, maar tot haar verdriet veegde haar oogafwijking deze schoonheid bijna compleet weg. Het was ook niet al te verrassend dat haar naam Skewpaw luidde, drie keer raden wat haar Warrior naam zou worden. Als ik überhaupt al zover zou komen.. Ik zal vast nooit goed genoeg worden voor Warrior, waarom was ik niet gewoon normaal? Zonder die stomme schele ogen.. Dacht de vrouwelijke Riverclanner. Diep in gedachten verzonken lette ze eigenlijk helemaal niet meer op haar omgeving, iets wat ze eigenlijk wel had moeten doen. Voor hetzelfde geldt was er een kat uit een andere Clan, die hun territorium was ingeslopen. Of een muis de overstak, wacht.. Een muis? Voor de witte poes het wist lag ze op de grond, een muis spurtte geschrokken bij haar vandaan. Snel krabbelde Skew overeind, hevig hopend dat niemand haar val had gezien. De kattin voelde haar wangen warm worden, dat was eh.. beschamend..
||Ganzenopdracht ~ OPEN||
|
|