|
| Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) | |
| Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) di 10 dec 2013 - 19:36 | |
| Het was een mooie dag voor Leafbare, Stormypaw had tot nu nog geen vangst kunnen vangen, een rustige wind waaide over de open vlake waar ze liep en Stormypaw stak haar kop in de lucht en snoof, vele geuren kwamen haar neus binnen vliegen. Die geuren behoorden grotendeels bij haar clan, de overige geuren waren van prooi en de rivier. De rivier gaf een geruststellend gevoel voor haar en rende er naartoe, op een kleine afstand was de rivier te horen Stormypaw wist niet waarom maar begon opeens te zingen
"Rising up, back on the street Did my time, took my chances Went the distance now, I'm back on my feet Just a man and his will to survive"
Ze stopte even om the kijken of er niemand bij was, tijdens het zingen had ze niet door dat ze door bleef lopen en half in het water stond.
"Sometimes it happens too fast You trade your passion for glory Don't lose your grip on the dreams of the past You must fight to keep them alive"
Ze wist niet waar het lied vandaan kwam maar het stroomde zo uit haar mond. Zo in gedachten gezeten merkte ze nu pas dat ze aan het dobberen in de rivier was en grinnikte bij zichzelf terwijl ze verder zong
"It's the eye of the tiger, it's the thrill of the fight Risin' up to the challenge of our rival And the last known survivor stalks his prey in the night And he's watchin' us all with the eye of the tiger"
a |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) wo 11 dec 2013 - 16:02 | |
| Fairfaith Het was een mooie dag vandaag, vrij warm om Leaf-Fall te zijn maar met een zachte oosterse wind die het dan weer wat frisser liet aanvoelen. Fairfaith kreeg wat kriebels in haar buik, positief maar ook negatief... Positief door het mooie weer, maar negatief omdat dit mooie weer die verschrikkelijke roofvogel had uitgenodigd. Het was misschien niet het beste idee om net op dit moment het Camp helemaal alleen te verlaten, maar ze kon gewoon niet anders! Huppelend vertrok ze in de richting van The River, aangezien haar keel stilaan droger en droger werd. Zoals altijd stond er een brede glimlach op Fairy's gezicht, die ze nooit kon verbergen en nooit zou willen verbergen. Een zoete stem van een jonge kat klonk plots in haar oorschelpen. De poes opende haar mond een beetje om wat beter te kunnen ruiken wie het was, en besefte al snel dat het de stem van Stormypaw was, één van de Apprentices uit RiverClan; Geen gevaar dus. 'It's the eye of the tiger, it's the thrill of the fight Risin' up to the challenge of our rival And the last known survivor stalks his prey in the night And he's watchin' us all with the eye of the tiger', klonk de stem van de RiverClanner. Wanneer Fairfaith dichterbij kwam zag ze het katje staan zingen in de rivier, waar zij nog uit moest gaan drinken... "And I'm watchin' you all with the eye of the bird!", zong ze opvallend wanneer Stormy even stil was. Met een vrijwel strenge blik keek ze de Apprentice aan. "Zingen en baden tegelijkertijd? In MIJN drinkwater? Zo gaan we niet beginnen hé kleintje!", miauwde de RiverClan poes op een kwade toon. Ze was er maar mee aan het lachen, maar dat wist dat kleintje toch niet? Tag: Stormypaw :: Mood: Happy like always :: Notes: Voor de ganzenopdracht |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) wo 11 dec 2013 - 19:52 | |
| "And I'm watchin' you all with the eye of the bird!" Stormypaw vergat bijna te trappelen om boven te blijven door de onverwachte stem, ze keek in het rond en zag een poes staan doe een stuk ouder dan haar was, waarschijnlijk al een warrior. De poes waarvan zij kon herinneren dat die Fairfaith heete keek haar bood en een klein beetje lachend aan blik keek ze Stormypaw aan. "Zingen en baden tegelijkertijd? In MIJN drinkwater? Zo gaan we niet beginnen hé kleintje!" Stormypaw moest een beetje giegelen door het gezicht van de warrior, wat boos en lachend tegelijk keek. Ze begon ietsjes eigenwijs te reageren "Jouw drinkwater? Iedereens hoor! En ik zwem er ook in zoals je ziet!" |
| | | Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) do 12 dec 2013 - 16:14 | |
| Het jonge poesje keek Fairy een beetje giechelend aan, wanneer ze even bijna vergat met haar poten te trappelen terwijl ze zwom. 'Jouw drinkwater? Iedereens hoor! En ik zwem er ook in zoals je ziet!', antwoordde Stormypaw, een tikkeltje aan de eigenwijze kant. Fairfaith barstte in het lachen uit; Ze kon niet kwaad zijn op iemand, daar was het leven toch veel te kort voor? "Oké, maar nu even serieus, Stormy. Het is niet erg verstandig om op dit moment helemaal alleen te gaan zwemmen, je hebt toch al wel gehoord van de roofvogel?", miauwde de calico RiverClan poes met en vrij serieuze blik in haar helder blauwe ogen. Ze bleef even stilstaan, maar keek dan weer naar de jonge Apprentice en riep haar toe: "Ga even aan de kant, wil je? Hier kom ik!" Fairy nam een kleine aanloop en sprong vol overtuiging in het koude water. Een rilling rolde over haar ruggengraat, terwijl ze een piepend geluid maakte. "En nee, ikk ben niet raar hoor. Ik ben gewoon... jong!", sprak ze vol trots, kijkend naar Stormypaw. Voor eeuwig jong... Je bent maar zo oud als je je voelt, en Fairfaith zat in de bloei van haar leven!
|
| | | | Onderwerp: Re: Singing in the river~ (ganzenopdracht) (OPEN) | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |