Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Muffin cats //Drawing// <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Platinumsoul
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: Why do you want to know? ::
Gender:
Rank:
Platinumsoul
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 dec 2013 - 21:39

Epic! Super bedankt 8D Hij is mooi! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 8:56

Ik heb hem meteen in mijn Os gezet!
Hij is geweldig Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I don't age anymore
Gender:
Rank:
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 12:35

Bedankt, ze zijn prachtig!

~late reactie xD~
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender:
Rank:
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo 11 dec 2013 - 12:46

Zou je misschien Stormypaw kunnen tekenen? Kijk maar in het osje voor hoe zij eruit ziet; een gruisachtige poes met zwarte en lichtgrijze strepen
Terug naar boven Ga naar beneden
'Ghostpaw
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Amyzing Spiderman
100

CAT'S PROFILE
Age: 6 ☾'s
Gender: She-cat ♀
Rank:
'Ghostpaw
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 dec 2013 - 15:01

Je mag Owlpaw anders wel tekenen^^
ze heefd een lange, bruine gestreepte vacht en groene ogen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaixy
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Zaixy
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza 14 dec 2013 - 12:31

Sorry voor mijn afwezigheid! maar ik heb maandag een groot examen van wiskunde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloomy
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: //unborn//
Gender:
Rank:
Gloomy
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 19:19

Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Bjmy


Bravesoul :3 srry voor de late reacties,.. net gedaan met exames
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubble
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Rubble
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2013 - 19:28

OMG die van Melonkit is zoooo leuk!
Is dat nou écht getekend of met een programma'tje? :3
Zou je Rubble willen natekenen? Hij is een zwarte kitten, die druk is. Misschien een pose waarbij hij achter zijn staart aanrent? Omg sorry dat ik zo veeleisend bent, doe het alleen als je het leuk vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagepaw
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:23

Jouw tekeningen zijn echt ubercute <'3 Je hebt een leuke tekenstijl! Zou je, als je tijd hebt natuurlijk, Sagepaw eens willen tekenen? Ze is een grijze tabby poes met felle blauwe ogen c; Als dit te veel met al die andere aanvraagje, dan mag je het laten hoor (;
Terug naar boven Ga naar beneden
Melonpaw
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
188
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender:
Rank:
Melonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 dec 2013 - 19:49

Heb je trouwens tutorials bekeken om zo te leren tekenen? Of heb je dat gewoon van je zelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubble
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Loïs
12
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Rubble
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 dec 2013 - 13:40

Wow ik vind ze zo leuk, hahahahahahahha ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw'
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
~*Laura*~
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Blossompaw'
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 22:58

Fairefait. Zowel met als zonder tekst :)Sorry allemaal, soms ben ik even niet in staat om hier te reageren xD en ben dan voor onozel lange tijden redelijk in-actief. Maar vandaag zal ik wat inhalen en julie vragen beantwoorden O:)
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Gl2p

zonder tekst
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 5bz9

met tekst

Cinderpaw
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Jw5j
or
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 5qpu


Laatst aangepast door Blossompaw' op zo 29 dec 2013 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw'
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
~*Laura*~
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Blossompaw'
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:03

Rubble: Ik heb ze getekend met een Programmatje: ARTRAGE, met "gewone potlood" omdat ik niet graag inkleur met stiften ofzo. Gewoon teken ik vaak maar dat krijg ik niet op mijn computer snappi xD dus kocht ik een Cintiq van bamboo. Mischien ken je het wel.

Ik ben meer voor potloden: hb, hb°2, b, 5b,6b,h,f, 33hb, monoliet,... en ga maar door.  Ik heb ooit van mijn 2 tot mn 7 (5 jaar lang dus) op de "kleutertekenschool" gezeten.. omdat ik zelfs TOEN al  "goed" kon tekenen, (voor mijn leeftijd e!) maar het was zoooooooooooo saai.. dus ik stopte ermee. Elke dag (en dat doe ik nog steeds) zit ik uren voor mijn papier. Ik teken, alles. Ik denk niet na terwijl ik teken, ik teken gewoon wat ik op dat moment wil. En alles rond me vervaagd. Ik kheb alles zelf geleerd te tekenen :3 ik stak niks op met boeken enzo, want ja.. dan "steel" je een beetje de stijlen van een ander. Nee! ik wou mijn eigen stijl! haha xD Dus nee, nooit geen tutorials ofzo.  Alles gewoon zelf uitgeprobeert totdat ik zowat tevreden was.

--lange post O.o....
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw'
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
~*Laura*~
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Blossompaw'
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 29 dec 2013 - 23:51

Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Xitx

willekeurig schetsje xD mwhahaha totaaaal mislukt. Voor wie hem wil hebben ;3 (niemand denk dus) in 30sec geschetst omdat ik perongeluk een lijn op mijn papier zette en dus te lui was om die weg te gomme You know.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 15:37

Ze zijn nice! ik kan echt niet tekenen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw'
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
~*Laura*~
34
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6.5 moons
Gender:
Rank:
Blossompaw'
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:14

Shrewstar :3
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Ops1
or
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Tvme
or
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 P3bi
Thanks Cinderpaw. En wie zegt dat? Wink iedereen kan tekenen en iedereen kan mooi en goed tekenen als hij wil. Maar je moet het willen, Alles is kunst. Hoe leelijk ook.. Want Niéts maar dan ook niéts kan je 2 keer exact hetzelfde tekenen/maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:22

Wow, sow kawai >.< *dies*

Zou je broken eens kunnen tekenen? Ik zou het erg leuk vinden ^^
Broken is een lichtbruine tabby kit. Zijn buik is wit en loopt zo naar zijn neus. Tussen zijn ogen is hij wit en hij heeft donkergroene ogen ^^


Laatst aangepast door Brokenkit. op ma 30 dec 2013 - 19:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:25

Moet je dit dan zien,slaat nergens op!:
Slechte tekening...:

Dus tja,gewoon tijdens exames studdies gemaakt,echt slecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdot
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender:
Rank:
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:30

Cinderpaw. schreef:
Moet je dit dan zien,slaat nergens op!:
Slechte tekening...:

Dus tja,gewoon tijdens exames studdies gemaakt,echt slecht
Hij is niet slecht hoor, en de meeste echte 'kunstwerken' om het zo maar te noemen, nemen echt heel lange tijd in beslag.
Je leert trouwens niet zo 1 2 3 tekenen hoor. Een hoop tekenaars hebben daar echt een hoop tijd en moeite in gestoken :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricanesteps
Member
Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 DPKsfdL
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 30 dec 2013 - 16:36

OMG!!! MOOOIIIII!!!!!!!!!!!!
Zou je miss een van mijn acc willen teken? Please....
Mah acc kies maar als je wil!:
Als je het niet wil vind ik het ook goed hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Muffin cats //Drawing// <3   Muffin cats //Drawing// <3 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muffin cats //Drawing// <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: