|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:04 | |
| - Hate schreef:
- Leafstorm schreef:
- Hate schreef:
- Leafstorm schreef:
- Ik heb eigenlijk een WindClan kater nodig die Leafstorm de komende tijd gaat troosten .-.
Ik heb Treeleaf voor je c: Mij best :3 Oki ^.^ Wil je een nu al een topic'je? Is goed, maak jij :3 Gewoon even een kennismaking >:3 |
| | | Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:07 | |
| *sigh*
Ik moet actiever worden met Whippaw, maar ik heb geen inspi voor haar... ik ben een slechte medicine cat apprentice D: |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:12 | |
| - Whippaw schreef:
- *sigh*
Ik moet actiever worden met Whippaw, maar ik heb geen inspi voor haar... ik ben een slechte medicine cat apprentice D: Ik wil anders wel een topic Little x Whip? ^^ |
| | | Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:18 | |
| okay time to post before Iro bites my butt off |
| | | All I want for Christmas is you ~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:19 | |
| - Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Yo Pellè, you're back? (:
@Lianne; Thanks c: @Nirwana; Welk programma gebruik je? Paint, Gimp, Photoshop? Of course, nadat hij gescoord ad ben ik teruggekomen, eh? (; En jij Clasie, wat heb jij gedaan? Tja lekker niks, Relaxen en stuff |
| | | 299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:21 | |
| - Leafstorm schreef:
- Hate schreef:
- Leafstorm schreef:
- Hate schreef:
- Leafstorm schreef:
- Ik heb eigenlijk een WindClan kater nodig die Leafstorm de komende tijd gaat troosten .-.
Ik heb Treeleaf voor je c: Mij best :3 Oki ^.^ Wil je een nu al een topic'je? Is goed, maak jij :3 Gewoon even een kennismaking >:3 Het is avond c:< https://www.warriorcatsnl.com/t14453-i-m-just-tired-leafstorm#346392 |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:22 | |
| - Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
@Lianne; Thanks c: @Nirwana; Welk programma gebruik je? Paint, Gimp, Photoshop? Of course, nadat hij gescoord ad ben ik teruggekomen, eh? (; En jij Clasie, wat heb jij gedaan? Tja lekker niks, Relaxen en stuff Ahw ik zie zo dat jullie bij elkaar passen heuwr <3 SHIPSHIPSHIPSHIP |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:28 | |
| - Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
@Lianne; Thanks c: @Nirwana; Welk programma gebruik je? Paint, Gimp, Photoshop? Of course, nadat hij gescoord ad ben ik teruggekomen, eh? (; En jij Clasie, wat heb jij gedaan? Tja lekker niks, Relaxen en stuff Ahw ik zie zo dat jullie bij elkaar passen heuwr <3
SHIPSHIPSHIPSHIP *ignores* Btw, Pellè, ik ben vandaag naar een film geweest. Guess which? xD *hint hint* S..f x'3 |
| | | Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:33 | |
| dat moment van AAAAAAAAAAHHHWWWWWWWWWWWW SOO CUTE (: als je een post leest |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:33 | |
| - Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
@Lianne; Thanks c: @Nirwana; Welk programma gebruik je? Paint, Gimp, Photoshop? Of course, nadat hij gescoord ad ben ik teruggekomen, eh? (; En jij Clasie, wat heb jij gedaan? Tja lekker niks, Relaxen en stuff Ahw ik zie zo dat jullie bij elkaar passen heuwr <3
SHIPSHIPSHIPSHIP *ignores* Btw, Pellè, ik ben vandaag naar een film geweest. Guess which? xD
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:36 | |
| - Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
SHIPSHIPSHIPSHIP *ignores* Btw, Pellè, ik ben vandaag naar een film geweest. Guess which? xD
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:37 | |
| - Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D Tja.. ik bleef wel trouw aan mijn man, eh? xD OH GAWD NO. Nu. Zit. Ik. Voor. Altijd. Vast. Aan. *IEUW* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:39 | |
| - Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D Tja.. ik bleef wel trouw aan mijn man, eh? xD OH GAWD NO. Nu. Zit. Ik. Voor. Altijd. Vast. Aan. *IEUW* Nou nou, niet zo denken ea? Je deed het bijna met hem ;D But, Dan was daar echt een Charmeur joh O.o Ik zou er zelfs voor gevallen zijn als hij dat bij mij zou doen x'D |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:41 | |
| - Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D Tja.. ik bleef wel trouw aan mijn man, eh? xD OH GAWD NO. Nu. Zit. Ik. Voor. Altijd. Vast. Aan. *IEUW* Nou nou, niet zo denken ea? Je deed het bijna met hem ;D But, Dan was daar echt een Charmeur joh O.o Ik zou er zelfs voor gevallen zijn als hij dat bij mij zou doen x'D Alleen Soof, eh? (; Ja ja, ze hebben over die naam nagedacht hoor! xD |
| | | faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:42 | |
| - Leafstorm schreef:
- Hate schreef:
- Leafstorm schreef:
Ik heb Treeleaf voor je c: Mij best :3 Als je nog iemand wil is musicvibe da bomb ___________________ lol what Musicvibe wil mensen katten blij maken Highfive wil katten blij maken Glowkit wil vrienden maken en oh katten blij maken since when did i turn sweet
Laatst aangepast door Highfive op zo 15 dec 2013 - 20:43; in totaal 1 keer bewerkt |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:42 | |
| - Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D Tja.. ik bleef wel trouw aan mijn man, eh? xD OH GAWD NO. Nu. Zit. Ik. Voor. Altijd. Vast. Aan. *IEUW* Nou nou, niet zo denken ea? Je deed het bijna met hem ;D But, Dan was daar echt een Charmeur joh O.o Ik zou er zelfs voor gevallen zijn als hij dat bij mij zou doen x'D Alleen Soof, eh? (; Ja ja, ze hebben over die naam nagedacht hoor! xD Nou niet liegen dat je hem eigenlijk leuk vind en daarvoor iig Stefan moet laten vallen? |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:46 | |
| - Spoiler:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
- Shrewstar schreef:
- Toby schreef:
*hint hint* S..f x'3 *dontignore!D:* OEH MIJNIEMANDS FILM :'D WAS 'IE LEUK? C: C: Jup, je kreeg bijna met Dan Karate die Jim ... speelde die wereldberoemd was en veel geld had. Maar je maakte het soort van uit omdat je bij je arme man bleef x'D Tja.. ik bleef wel trouw aan mijn man, eh? xD OH GAWD NO. Nu. Zit. Ik. Voor. Altijd. Vast. Aan. *IEUW* Nou nou, niet zo denken ea? Je deed het bijna met hem ;D But, Dan was daar echt een Charmeur joh O.o Ik zou er zelfs voor gevallen zijn als hij dat bij mij zou doen x'D Alleen Soof, eh? (; Ja ja, ze hebben over die naam nagedacht hoor! xD Nou niet liegen dat je hem eigenlijk leuk vind en daarvoor iig Stefan moet laten vallen?
Stefan is mijn kleine knuffelbeer! D: DIE LAAT IK NOOIT VALLEN WANT IK KAN NIET ZONDER HEM EN HIJ NIET ZONDER MIJ ;_____; Hij weet dat alleen nog niet xD |
| | | Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:47 | |
| Meeh ;w; WotF, CotD, why did I kill you and all you characters ;w; - Spoiler:
Ik had ooit (iets meer dan twee jaar geleden) een forum gemaakt genaamd Clans of the Depths. CotD was een Warrior Cats forum over Clans die in een kloof leefden. De katten van deze Clans hadden niet altijd even natuurlijke vacht- en oogkleuren (dit was toegestaan op het forum). Na een tijdje verwijderde ik het forum omdat ik vond dat het zijn beste tijd gehad had (maar de actieve leden van het forum vonden dat niet bepaald leuk). Toen ik het forum begon te missen begon ik met Warriors of the Future, een forum met hetzelfde idee qua vachtkleuren en oogkleuren, maar met andere Clans in een ander gebied. Ook dit forum heb ik verwijderd, maar dit was eerder een woedebui dan dat ik er echt een (goede) reden voor had. Ik kreeg er spijt van en maakte WotF opnieuw, dit keer met de kleine aanpassing van dat de katten speciale krachten hadden. En alweer verwijderde ik het forum in een woedebui. Ik wist nu wel hoe ik het terug kon halen, maar haalde de foute WotF terug (de eerste). Maar deze "nieuwe" WotF heeft het het kortst uitgehouden van allemaal, want ik heb hem ook weer verwijderd..
En nu wil ik een opvolger maken, want ik mis het best wel erg en kan geen vervangend forum vinden.. Het grote probleem is dat ik een beetje out of ideas ben en de ideeën die ik heb niet zo goed lijken als ik ze probeer uit te werken. Een ander ding dat een probleem kan zijn is dat Warrior Cats de laatste tijd een redelijk overused onderwerp is geworden als het gaat om Nederlandse roleplay forums...
|
| | | Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:48 | |
| En toen ging ik maar weer prototype spelen |
| | | faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 15 dec 2013 - 20:48 | |
| - Snowcrystal schreef:
- En toen ging ik maar weer prototype spelen
nee posten |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |