|
|
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:18 | |
| Reminds me, Thessa, ik vind Eaglewing haar setje echt zo mooi ;u; edit; Raspberry; met een Tablet? ;w; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:19 | |
| - Raspberrypaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Black Rainbow Cat:
Een van mijn eerste digitale tekeningen, en ik vind hem best goed gelukt C: Hoe kunnen mensen zo verdomd goed met een pc tekenen?! i don't know ik wou dat ik het ook wist |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:19 | |
| - Raspberrypaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Black Rainbow Cat:
Een van mijn eerste digitale tekeningen, en ik vind hem best goed gelukt C: Hoe kunnen mensen zo verdomd goed met een pc tekenen?! Tablet :3? |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:20 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Black Rainbow Cat:
Een van mijn eerste digitale tekeningen, en ik vind hem best goed gelukt C: Hoe kunnen mensen zo verdomd goed met een pc tekenen?! Tablet :3? Dan nog, ik kan niet eens een GIF bewerken xD |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:21 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Black Rainbow Cat:
Een van mijn eerste digitale tekeningen, en ik vind hem best goed gelukt C: Hoe kunnen mensen zo verdomd goed met een pc tekenen?! Tablet :3? ik heb ook een tablet maar kan nog steeds niet goed tekenen (op computer en ook op papier) |
|
| |
One bullet at a time
What's your rush, now?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:22 | |
| |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:22 | |
| xD Ik kan enkel echt tekenen .. Doe 7 jaar kunstschool xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:24 | |
| Ik oefen ook, de hele tijd maar nog steeds blijven mijn tekeningen lelijk :/ |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:28 | |
| - Snowkit, schreef:
- Reminds me, Thessa, ik vind Eaglewing haar setje echt zo mooi ;u;
edit; Raspberry; met een Tablet? ;w; Dankjewel xDD, Eaglewing is een hij ;3Al deze complimentjes maken me blij C: |
|
| |
One bullet at a time
What's your rush, now?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:31 | |
| [SORRY, EAGLEWING ZÍJN SETJE IS ZO PRETTY ;W;]
Blijf oefenen! ;D Niemand maakt super mooie digitale tekeningen met realistische achtergronden en gedetaileerde details binnen zijn eerste keren c; Het duurt wel even! ;D Je moet er het geduld voor hebben .. maar kijk me niet zo aan want ik teken maar zelden en ik hoor eigenlijk geen advies te geven over deze dingen :I
Kunstschool aye? Nice c: |
|
| |
Chi 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 17:42 | |
| Oh mijn hemel, wat was dát - Spoiler:
Mijn moeder en ik waren samen met Orva (onze 7 maand oude witte herder) naar een verjaardagsfeestje gegaan van de hond van onze vriendin die twee jaar werd. Waren we met nog andere witte herders een wandeling gaan maken op een open terrein met bossen. Drie reuen, één (gesterelisseerd teefje). Maar de oudste reu van vijf jaar lieten ze niet los, dus bij mij en m'n moeder ging er al een belletje rinkelen van: dat klopt niet. En ja hoor. De hond die dus jarig was ging aan dat teefje snuffelen en die aangelijnde hond viel aan. Maar, Angel (de jarige hond) liep los, en sprong eerst weg. Nadien ging ie terug achter die hond aan die had aangevallen om te snuffelen, Angel ziet gewoon geen gevaar en wou dan ook niet aanvallen alleen snuffelen. Viel die hond weer aan en begon het. Met z'n allen die twee uit elkaar proberen te halen, ik Orva gaan grijpen want als er iets met hem gebeurde, dat kon ik gewoon niet toestaan. Mijn moeder advies geven dat ze die muil moesten open trekken (die hond die aanviel had Angel vast aan zijn oor en liet niet los, trok zelfs). De eigenaar van die hond had hem dus eindelijk van Angel afgekregen, maar had serieus diepe putten in zijn hand omdat ja... die hond had hem gebeten. Niet opzettelijk, maar omdat Angel erbij was en hij maakte de rangorde duidelijk dat dat teefje van hém was. De wandeling afgemaakt met alle honden aangelijnd, wat sws al een hele uitdaging was. En dan waren de teefjes aan de beurt. Waren we bij die vriendin haar thuis, kwamen er nog mensen met twee teefjes. Begonnen die weer te vechten. Niet dat we ze niet in de gaten hielden. Maar ik ging naar buiten om even met Orva bezig te zijn, deed de deur dicht, maar dat ene teefje weet hoe ze de deur moet opendoen. Is die plots binnen en ging die kijken bij dat andere teefje. Maar dat andere teefje was vroeger eens voor vijf weken weggelopen geweest en was sowieso al bang en getraumatiseerd. Vliegt die uit en begint de hele sht opnieuw. Uiteindelijk is alles nog goed gekomen en hebben we de honden gewoon uit elkaar gehouden.
Mens, als je hond zo gewelddadig is ga er dan mee naar een psychiater en houd hem/haar in de gaten. Dat teefje was ook tegen Orva begonnen. Ik trok hem gewoon terug, dat op hol geslagen beest blijft met haar poten van mijn hond AF. En arme Angel. Aangevallen geweest op zijn verjaardag, en nadien wou hij maar steeds terug naar die hond om te snuffelen, echt zo van: Hé? Waarom? Hij was nadien nog bij mij komen knuffelen.
En dan te bedenken dat die ene reu die agressief was een dekreu is. Je dekt geen honden die agressief zijn of schuw zijn. Dan zullen die pups dat ook hebben.
|
|
| |
Alexx || Nugget 1083 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 18:21 | |
| |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 18:21 | |
| - Snowkit, schreef:
- [SORRY, EAGLEWING ZÍJN SETJE IS ZO PRETTY ;W;]
Blijf oefenen! ;D Niemand maakt super mooie digitale tekeningen met realistische achtergronden en gedetaileerde details binnen zijn eerste keren c; Het duurt wel even! ;D Je moet er het geduld voor hebben .. maar kijk me niet zo aan want ik teken maar zelden en ik hoor eigenlijk geen advies te geven over deze dingen :I
Kunstschool aye? Nice c: Ja, ik deed al zes jaar kunstschool op woensdagnamiddag, 2 uur, en nu mijn eerste jaar 4 uur ! |
|
| |
All I want for Christmas is you ~ 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 18:44 | |
| I'm sick and I hate it ;__; |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 19:13 | |
| Heb een nieuw onderschrift gemaakt voor Mintfang, maar vind hem eigenlijk nog steeds niet zo mooi :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 19:21 | |
| @Mint; Ikke wel :'D
--
Mhm, ik moet een onderwerp hebben voor een Engels presentatie. Mijn huidige onderwerp [RPG] kon niet, omdat ik het verplicht samen met iemand anders moet doen en mn partner weet geen hol er vanaf x'd Ik wilde iets met gaming doen, maar dat heb ik vorig jaar ook gedaan en ik weet niet of dat problemen gaat veroorzaken ;w; |
|
| |
Isa :3 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 19:37 | |
| //Quinty Hahah thanks :'D Naja, ik heb nu toch geen tijd om het te veranderen so, ik kijk er nog wel naar xD Heb je dezelfde leraar als vorig jaar, anders kan het denk ik wel gewoon? ;o |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 19:51 | |
| @Isa; Nee, ik heb een andere docent dit jaar. Maar ik ben bang dat het wordt overlegd binnen de sectie, vooral omdat ik nogal een veteraan ben op School [hoor eigenlijk al twee jaar er vanaf te zijn, you see XD]. Maar ik heb mn docent gemaild en kan nu niets meer dan afwachten xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 19:56 | |
| Bleghh, koppijn ;-; En bleghhh, ik wil morgen niet terug naar die stomme plek ;-; En yay! Nog minder, veel minder dan 5 maanden, bijna 4 maanden, en ik ben back in town, fully! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 14 dec 2013 - 20:08 | |
| - Icyrose schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Icyrose schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Ik moet echt minder gamen xD
+1. Net zieke rage gehad van mn moeder omdat ik al de hele dag zit te gamen. Jah, sorry hoor .w. Het is de enige dag in het weekend dát ik kan gamen, omdat mn pa morgen thuis is >> Ik kan dan ook wel leren.
Nja, ik ga maar es een poging doen om Wiskunde te leren //sigh Damn, dan heb ik geluk dat het mn ouders niet zoveel boeit. Maar is je pa dan zo lastig erover? Mijn internet begint te falen als mn pa beneden op de pc zit Vandaag moet 'ie de hele dag werken, dus kan ik gebruik maken van de gelegenheid door gewoon lekker Guild Wars 2 te spelen en te gelijkertijd een skype call te maken met vrienden. Maaar das gwn te chiiil xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|