|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:05 | |
| - Stormypaw schreef:
- @Hanna, hoezo? Dat die dat zeg bedoel ik dus
wel, eerst heb ik 'Will Hanna ever die' ingetypt en laten vertalen naar het Grieks, en dan heb ik het Grieks terug vertaald naar het Engels, en dan bekom ik: 'Hanna will never die' |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:06 | |
| @hanna, awesome, ga ik ook kijken xD
Edit; I am immortal! |
|
| |
That girl who thinks with Portals 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:22 | |
| Hmm... Ergens wil ik dat het tCotC RP forum weer actief wordt.. =/ |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:26 | |
| - Wheatley schreef:
- Hmm... Ergens wil ik dat het tCotC RP forum weer actief wordt.. =/
Wat is dat? *feels noob* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:28 | |
| - Stormypaw schreef:
- Wheatley schreef:
Wat is dat? *feels noob* Het RP forum van The Curse of the Castle, een (eigenlijk best wel awesome) Roleplay forum gemaakt door Babs. Er is ook een FanClan van hier op WC (daar begon het eigenlijk allemaal mee). Op dat forum speel je een kat in een vervloekt kasteel waar ieder mens dat binnenkomt in een kat veranderd en een kat blijft voor de rest van zijn of haar leven. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:30 | |
| - Wheatley schreef:
- Stormypaw schreef:
- Wheatley schreef:
Wat is dat? *feels noob* Het RP forum van The Curse of the Castle, een (eigenlijk best wel awesome) Roleplay forum gemaakt door Babs. Er is ook een FanClan van hier op WC (daar begon het eigenlijk allemaal mee). Op dat forum speel je een kat in een vervloekt kasteel waar ieder mens dat binnenkomt in een kat veranderd en een kat blijft voor de rest van zijn of haar leven. Ooohhh die! Heb ik ook een acc van maar ben naam en ww vergeten 3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| |
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:52 | |
| He? Hoe zit het dan? Want Icy is even weg, Heartdestroyer is dus even leader. Wie is dan deputy? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:53 | |
| Wordt hij niet gewoon meteen leader, zonder eerst deputy te zijn? |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:55 | |
| Heartdestoyer moet je geloof ik gewoon even vergeten n.n Hij is in de RPG nooit tot deputy benoemd ;3 |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:55 | |
| gehe^^ ik had een stukje van een verhaal dat nog niet af is genomen, dat via google vetaald naar het Engels, dan naar het Russich, dan naar het Thai en dan terug naar het Nederlands^^ - dit kwam ik uit:
Chloe en ik uit naar het controleren van haar school kijken . Is over , dit is de eerste keer dat ze te laat was omdat ze niet op de bus rustig slapen terwijl ze nog nahijgen en vervloekt honderd keer dat ze moest reistas veel zakken te trekken . ze Chloe is niet gedefinieerd als een " goede leerling " is genoemd , vooral omdat ze zich richten op . Markeerde de wolf in zijn notitieboekje , hebben sommige leraren het niet erg , maar dat is helaas niet waar. Volledig na staan gewoon nog steeds haar , ze was niet zeker hoe lang het zal werken , maar de laatste halte van haar bus is al lang verdwenen achter de horizon van opluchting toen ze zag de grote zwarte waar . ver ze vertraagd toen ze aankwamen bij het zebrapad terwijl ze Samarkand " gevangenis ", zoals ze soms worden genoemd de school enkele jaren geleden toen ze gingen om te kijken naar de mobiele telefoon van haar . om te zien hoe laat het was Chloe's grijze Range Rover om de hoek , het is onzichtbaar tot kort vóór hem aanknalde met haar grote macht werd geannuleerd en ze voelde pijn pijnscheut . verleden Toen ze neersmakte op aarde claxon nog steeds weerklinkt in zijn oren kreunen laag ontsnappen aan zijn keel toen ze probeerde te langzaam zijn hoofd tillen , zag ze het vuur in haar ogen naar de donkere wereld . rond haar
- het orgineel (waarmee ik begonnen ben):
Vermoeid stond Chloe stil en keek vooruit om te bepalen waar haar school zich ongeveer bevond. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze te laat kwam omdat ze op de bus in slaap was gevallen. Rustig bleef ze nog even nahijgen en vervloekte voor de zoveelste keer het feit dat ze zoveel bagage in haar schooltas moest meesleuren. Chloe was niet bepaald zo iemand die een 'goede student' werd genoemd. Voornamelijk omdat ze in de plaats van op te letten, wolven in haar schriften krabbelde. Sommige leraren hadden er niets op tegen, maar dat was jammer genoeg niet bij iedereen het geval. Na even stil te hebben gestaan, liep ze verder. Ze wist niet precies hoe lang ze aan het lopen was, maar de eindhalte van haar bus was al lang aan de horizon verdwenen. Opgelucht zag ze de grote zwarte poort in de verte staan. Ze vertraagde haar pas toen ze bij het zebrapad kwam. Aan de overkand van de straat kon ze 'de gevangenis', zoals ze haar school wel eens noemde, al zien liggen. Terwijl ze overstak keek ze nog even op haar GSM om te zien hoe laat het was. Chloe had de grijze range rover die om de hoek kwam pas gezien vlak voor hij tegen haar aanknalde. Met een enorme kracht werd ze achteruit geslingerd en ze voelde hoe een pijnscheut door haar heen schoot toen ze op de grond neersmakte. Het getoeter van de auto weergalmde nog steeds in haar oren. Een zacht gekreun ontsnapte aan haar keel terwijl ze haar hoofd langzaam probeerde op te tillen. Ze zag lichte vlekken voor haar ogen verschijnen, voordat de wereld rondom haar voledig verduisterde.
|
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:56 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:56 | |
| Ik ben (nu al) slecht bezig, ik ben echt inactief met lieve, onzekere Whippy D: |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:57 | |
| Arme whip, misschien meedoen aan ganzen opdracht? Heb ik ook gedaam xD geniale opdrachten |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:58 | |
| Maar ik heb nog een ganzenopdracht uit te voeren met Wheatley...
En ik ben slecht in het actief houden van topics in de RPG |
|
| |
120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 19:59 | |
| @Marieke:Wat voor soort? *is nieuwsgierig*
------------------------------------ Haunters zijn epic <3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 20:00 | |
| - Stormypaw schreef:
- He? Hoe zit het dan? Want Icy is even weg, Heartdestroyer is dus even leader. Wie is dan deputy?
Er komt een Storyline, geen zorgen (: |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 20:00 | |
| Dat topicje is weer leven ingeblazen, of je kan bij de nieuwe reageren xD zoals die van mij, waar Stormy in de rivier is gezwommen al zingent |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 20:01 | |
| Hanna, Ik ben ook onsterfelijk! xD Denise, Ik ga m'n opdrachten denk ik morgen pas doen... Moet nu bijna weg, dus help me er morgen maar aan denken! Des noods stuur je nog een PM naar Fairy, die check ik bijna elke dag c;
Bye peepz! xx |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 10 dec 2013 - 20:02 | |
| - Platinumsoul schreef:
- @Marieke:Wat voor soort? *is nieuwsgierig*
------------------------------------ Haunters zijn epic <3 Wat bedoel je precies met "wat voor soort"? *traag van begrip* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|