|
|
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:30 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik zet m'n voet ook verkeerd neer ja, is vervelend, want daardoor zwik ik mezelf alleen maar vaker. xD
En dat zijn wel hypermobiele dingen ja. Hmmm misschien alsnog een volgend bezoek aan de dokter, hopend dat ik niet afgewimpeld word als de vorige keer met zijn irritatie van je gewrichten kan ik niks aan doen |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:31 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:33 | |
| |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:38 | |
| ofcourse he is else snow wouldnt like him i mean |
|
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:40 | |
| Misschien stomme vraag, maar hoe kan je je tekst in een post zo opmaken dat er aan beide zijden bijvoorbeeld twee centimeter overblijven? ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:42 | |
| true, true xD
eeehmm dat wist ik eens |
|
| |
faye (IRO) 395
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:43 | |
| HOLY TRUTH |
|
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:48 | |
| - Gingerpaw schreef:
- Misschien stomme vraag, maar hoe kan je je tekst in een post zo opmaken dat er aan beide zijden bijvoorbeeld twee centimeter overblijven? ;D
and I remember again xD - Code:
-
<blockquote><blockquote> and I remember again xD </blockquote></blockquote> And yeah Iro that is kinda true too |
|
| |
Charlie 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 20:59 | |
| Awh, thanx ;D texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:05 | |
| Had het eens zelf ook in gebruik maar kwam erop toen ik begon met typen van mn posts als je hem trouwens nog meer van de kant af wil zet je de code - Code:
-
<blockquote> Tekst </blockquote> gewoon nog een keer neer |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:10 | |
| - Strawberry schreef:
- Gaby@ Dat je je gewrichten verder kan buigen dan de gemiddelde mens. Ik kan bv. m'n duim tegen m'n pols leggen enzo en daardoor ga ik ook heel erg snel door m'n enkels. M'n moeder heeft het ook in haar rug, waardoor haar wervels vaak verkeerd kunnen schieten, wat de pijn veroorzaakt.
OMG BABS DAT KAN IK OOK xD *dat wist ik al zo'n 5 jaar xD* |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:13 | |
| - Lítill schreef:
- Strawberry schreef:
- Gaby@ Dat je je gewrichten verder kan buigen dan de gemiddelde mens. Ik kan bv. m'n duim tegen m'n pols leggen enzo en daardoor ga ik ook heel erg snel door m'n enkels. M'n moeder heeft het ook in haar rug, waardoor haar wervels vaak verkeerd kunnen schieten, wat de pijn veroorzaakt.
OMG BABS DAT KAN IK OOK xD *dat wist ik al zo'n 5 jaar xD* Dat wou ik ook kunnen ;( maar ik kom maar tot twee centimeter ervanaf ;( |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:16 | |
| - Strawberry schreef:
-Ik bemoei me hier eventjes mee- Technisch gezien is Hypermobiliteit een ziekte waarbij de gewrichten niet goed op elkaar aansluiten, waardoor ze anders of verder kunnen buigen en het kraakbeen ertussen sneller verslijt :'3 Dit veroorzaakt pijn en is vooral te merken in nat [regenachtig] en/of koud weer (: Zo heb ik overgestrekte knieën, zit er een wervel iets scheef in mn rug, hoor ik zand tussen mn nekwervels als ik mn nek langzaam beweeg, doen mn knieën altijd pijn, kan ik niet lang achter elkaar schrijven zonder pijn in mn polsen etc. etc. etc. :') Oh, er zit trouwens een erfelijkheidfactor in, just saying~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:19 | |
| - Icyrose schreef:
- Strawberry schreef:
-Ik bemoei me hier eventjes mee-
Technisch gezien is Hypermobiliteit een ziekte waarbij de gewrichten niet goed op elkaar aansluiten, waardoor ze anders of verder kunnen buigen en het kraakbeen ertussen sneller verslijt :'3 Dit veroorzaakt pijn en is vooral te merken in nat [regenachtig] en/of koud weer (:
Zo heb ik overgestrekte knieën, zit er een wervel iets scheef in mn rug, hoor ik zand tussen mn nekwervels als ik mn nek langzaam beweeg, doen mn knieën altijd pijn, kan ik niet lang achter elkaar schrijven zonder pijn in mn polsen etc. etc. etc. :')
Oh, er zit trouwens een erfelijkheidfactor in, just saying~ Omg, wist niet dat het een ziekte was xD Ik heb t overal, behalve mn heupen (': Maar ja, ik voel het idd soms ja. Ik heb ook overstrekte knieën (heel irri) en tja... Eigenlijk best wel veel, terwijl ik wel korte pezen van mn vader heb xDD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:21 | |
| @Bo; Het zit bij mij in de familie xD Leef er al mn hele leven mee, dus ik ben er inmiddels wel aan gewend x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:22 | |
| @Q; Mn moeder heeft het, dus ik heb t van haar geërfd xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:23 | |
| Dank je Q xD Ik weet er niet heel erg veel van. :'3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| @Bo: Mijn ... overgrootmoeder, oma, oom, nicht & moeder heeft 't xD En ik dan ook nog es :') |
|
| |
Gabs 351
| |
| @Q well dat verklaart weer een hoop. Verklaart waarom ik zo vaak last heb van mijn knieën in de winter. Mijn enkels zijn vaak nog te hanteren. Is er iets wat tegen de pijn kan werken |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 5 dec 2013 - 21:27 | |
| @Gabs: Klopt en er valt niets tegen te doen :') Het is gewoon een aandoening waar je mee moet leren leven en eventueel pijnstillers kan slikken, maar die werken niet altijd x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|