Algemene Onzin Topic - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:30

Strawberry schreef:
Ik zet m'n voet ook verkeerd neer ja, is vervelend, want daardoor zwik ik mezelf alleen maar vaker. xD

En dat zijn wel hypermobiele dingen ja.

Hmmm misschien alsnog een volgend bezoek aan de dokter, hopend dat ik niet afgewimpeld word als de vorige keer met zijn irritatie van je gewrichten kan ik niks aan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:31

isnt he cute aw
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:33

he isshh smexxeeehh
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:38

ofcourse he is else snow wouldnt like him i mean
Gingerpaw
Member
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:40

Misschien stomme vraag, maar hoe kan je je tekst in een post zo opmaken dat er aan beide zijden bijvoorbeeld twee centimeter overblijven? ;D
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:42

true, true xD

eeehmm dat wist ik eens
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:43

Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Bavuo-jCAAIXT0q

HOLY TRUTH
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:48

Gingerpaw schreef:
Misschien stomme vraag, maar hoe kan je je tekst in een post zo opmaken dat er aan beide zijden bijvoorbeeld twee centimeter overblijven? ;D
and I remember again xD
Code:
<blockquote><blockquote> and I remember again xD </blockquote></blockquote>

And yeah Iro that is kinda true too
Sootpaw
Member
Charlie
56
Actief

CAT'S PROFILE
Sootpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 20:59

Awh, thanx ;D
texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext
texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext

Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:05

Had het eens zelf ook in gebruik maar kwam erop toen ik begon met typen van mn posts

als je hem trouwens nog meer van de kant af wil zet je de  code
Code:
<blockquote> Tekst </blockquote>
gewoon nog een keer neer
Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:10

Strawberry schreef:
Gaby@ Dat je je gewrichten verder kan buigen dan de gemiddelde mens. Ik kan bv. m'n duim tegen m'n pols leggen enzo en daardoor ga ik ook heel erg snel door m'n enkels. M'n moeder heeft het ook in haar rug, waardoor haar wervels vaak verkeerd kunnen schieten, wat de pijn veroorzaakt. Wink
OMG BABS DAT KAN IK OOK xD *dat wist ik al zo'n 5 jaar xD*
Wolftooth
Member
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:13

Lítill schreef:
Strawberry schreef:
Gaby@ Dat je je gewrichten verder kan buigen dan de gemiddelde mens. Ik kan bv. m'n duim tegen m'n pols leggen enzo en daardoor ga ik ook heel erg snel door m'n enkels. M'n moeder heeft het ook in haar rug, waardoor haar wervels vaak verkeerd kunnen schieten, wat de pijn veroorzaakt. Wink
OMG BABS DAT KAN IK OOK xD *dat wist ik al zo'n 5 jaar xD*
Dat wou ik ook kunnen ;( maar ik kom maar tot twee centimeter ervanaf ;(
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:16

Strawberry schreef:
-Ik bemoei me hier eventjes mee-

Technisch gezien is Hypermobiliteit een ziekte waarbij de gewrichten niet goed op elkaar aansluiten, waardoor ze anders of verder kunnen buigen en het kraakbeen ertussen sneller verslijt :'3 Dit veroorzaakt pijn en is vooral te merken in nat [regenachtig] en/of koud weer (:

Zo heb ik overgestrekte knieën, zit er een wervel iets scheef in mn rug, hoor ik zand tussen mn nekwervels als ik mn nek langzaam beweeg, doen mn knieën altijd pijn, kan ik niet lang achter elkaar schrijven zonder pijn in mn polsen etc. etc. etc. :')

Oh, er zit trouwens een erfelijkheidfactor in, just saying~
Lítill
Deceased
Bo ~
902
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:19

Icyrose schreef:
Strawberry schreef:
-Ik bemoei me hier eventjes mee-

Technisch gezien is Hypermobiliteit een ziekte waarbij de gewrichten niet goed op elkaar aansluiten, waardoor ze anders of verder kunnen buigen en het kraakbeen ertussen sneller verslijt :'3 Dit veroorzaakt pijn en is vooral te merken in nat [regenachtig] en/of koud weer (:

Zo heb ik overgestrekte knieën, zit er een wervel iets scheef in mn rug, hoor ik zand tussen mn nekwervels als ik mn nek langzaam beweeg, doen mn knieën altijd pijn, kan ik niet lang achter elkaar schrijven zonder pijn in mn polsen etc. etc. etc. :')

Oh, er zit trouwens een erfelijkheidfactor in, just saying~
Omg, wist niet dat het een ziekte was xD
Ik heb t overal, behalve mn heupen (': Maar ja, ik voel het idd soms ja. Ik heb ook overstrekte knieën (heel irri) en tja... Eigenlijk best wel veel, terwijl ik wel korte pezen van mn vader heb xDD
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:21

@Bo; Het zit bij mij in de familie xD Leef er al mn hele leven mee, dus ik ben er inmiddels wel aan gewend x'D
Lítill
Deceased
Bo ~
902
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:22

@Q; Mn moeder heeft het, dus ik heb t van haar geërfd xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:23

Dank je Q xD Ik weet er niet heel erg veel van. :'3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:23

@Bo: Mijn ... overgrootmoeder, oma, oom, nicht & moeder heeft 't xD En ik dan ook nog es :')
Moongaze
Member
Gabs
351

CAT'S PROFILE
Moongaze

@Q
well dat verklaart weer een hoop. Verklaart waarom ik zo vaak last heb van mijn knieën in de winter. Mijn enkels zijn vaak nog te hanteren. Is er iets wat tegen de pijn kan werken
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 5 dec 2013 - 21:27

@Gabs: Klopt en er valt niets tegen te doen :') Het is gewoon een aandoening waar je mee moet leren leven en eventueel pijnstillers kan slikken, maar die werken niet altijd x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: