We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik heb hem een beetje verkleind, aangezien hij nogal groot was ^^"
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 dec 2013 - 21:02
ASDFGHJKl; Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb weer eens genoten van een Nederlandse film xD -haalt schouders op- Ach, zolang ze maar 'Ahw <33333'-momenten hebben, ben ik blij :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 7 dec 2013 - 22:40
Jinx schreef:
Sharppaw schreef:
Jinx schreef:
Sharppaw schreef:
KIPPIE!!!!
Aleexxx <'333333
late reactie, I don't care xD
Vanaf woensdag of donderdag ga.ik terug kunnen posten ^-^
YEAAAAAH =DDDD zal ik een topic openen voor Dawnpaw x Lovelypaw? <'3
Late reactie i know maar heb bijna al mijn beltegoed opgemaakt dus moet opletten met hoeveel ik op internet ga... Maar.over dat topic, eerst moeten we waarschijnlijk het topic dawn x lovely x simple afmaken
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2013 - 8:28
Hi! Veel te lang geleden dat ik hier nog geweest ben, zeg! D'; Zit namelijk in mijn examenperiode en zo, en ben gisteren gaan schaatsen met een aantal klasgenoten c: But I'm back (for now...)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2013 - 12:03
Fairfaith schreef:
Voor mij ook, Hannah, maar ik heb GEPROBEERD (haha) om al wat op voorhand te leren
IS ALEXX TERUG?! YOEHOOOE! IK HEB JE GEMIST, MEID!!
Yep, i'm back maar nog niet helemaal, woensdag ga iik weer internet krijgen op mijn computer en dan ga ik weer helemaal.terug zijn en kunnen posten enzo ^-^ I have missed you to ^-^