Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Water and Fire[Dropjestopicje] do 5 dec 2013 - 20:11 | |
| Hier is mijn Droptopicje. Hier zal alles van mij komen. Zoals: -Plaatjes -Sheets -Kaders -Ava's -Osjes -More
Ook zijn er een aantal regeltjes: -Alleen ik mag hierop reageren. -Plaatjes,Ava's,Osjes,... Mogen niet gebruikt worden. -Op deze droptopic zal ik alles plaatsen. -Meer regels zijn er momenteel nog niet.
Actieve Accjes: Cloudpelt Flex Cinderpaw. Paradisekit. Stream
Zowel soms actief als soms inactief: Cindertalon Firekit. Rainkit. Owlpaw Linx Redtal Iciclepaw Frozenpaw. Speckleleaf Stormwave Seasonkit Skypaw/mask
Deze account,daar zoek ik topics voor om ze actiever te maken,meer info of intressen voor een topicje? pb/pm staat altijd open! |
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Water and Fire[Dropjestopicje] ma 9 dec 2013 - 17:22 | |
| Naam:Cinderpaw. Futurenames:Cinderfell Firstnames:Cinderkit Leeftijd:6 á 7 moons. Inside:Cinderkit is een ijverige en vrolijke kitten. Het liefst doet ze graag wat ze wilt. Ze is meestal ongehoorzaam en entheousiast(ofzo). De kitten heeft een goed hartje maar is erg wild. Toch is ze erg leergierig en een echte schat. De jonge kitten is erg schattig en weet van geen ophouden. De kitten kan goed liegen maar liegt alleen als het nodig is. Verder verteld ze altijd de waarheid en is ze heel behulpzaam. De kitten lijkt een rustig poesje die erg verlegen is maar ze word veel te hard onderschat. Ze staat altijd klaar en doet niks liever dan helpen,vooral bij de medicine cat. Outside:
- Setje:
Scroll Down! - Ava's:
- OS'jes:
More:Gebasserd op het boek: Water en Vuur.
|
Profiel bekijken
|
|
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Water and Fire[Dropjestopicje] di 14 jan 2014 - 20:05 | |
| kader: kader: Je kunt deze code het beste in een WORD bestand opslaan en ook daar je posts typen. Dan weet je zeker dat de code goed blijft. Ik hoop dat je hem mooi vindt, Gabri heeft de code opnieuw gemaakt aangezien hij eerst kapot was :’D Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text Text
|
Sheet: Skytail Male • Warrior • SINGLE |
|
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Water and Fire[Dropjestopicje] wo 29 jan 2014 - 18:00 | |
| New bij my droptopic:
Silencekit! Later more information! |
| | | Amy But cal me AA 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Water and Fire[Dropjestopicje] ma 3 feb 2014 - 12:18 | |
| Naam:Silencekit Futurenames:Silencesound Leeftijd:1 moon? IDK Geslacht:She-cat Karakter:word nog uitgewerkt. Uiterlijk:zwarte poes met twee verschillende ogen. Clan:ThunderClan More:comming |
| | | | Onderwerp: Re: Water and Fire[Dropjestopicje] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |