| [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith | |
|
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith di 3 dec 2013 - 18:19 | |
| Beste Gast
Ik heb besloten om een leuk verhalenlijntje in elkaar te flansen voor Fairy, maar een groot deel hou ik nog voor mezelf en laat ik jullie zelf ontdekken in de RPG. Hiervoor heb ik natuurlijk wel topics nodig. Ik zal al een deel van de 'verhalenlijn' aan jullie prijsgeven, want ik heb hier een aantal 'personages' uit haar leven voor nodig. Je moet wel het liedje laten afspelen terwijl je leest, dat maakt het af. Theme Song
Zachte passen weerklonken in haar oorschelpen. De geur van deze kater herkende ze uit duizenden. Het was hij, die haar leven compleet maakte. Het was hij, die haar steeds weer opvrolijkte. Het was hij, waar ze écht van hield... Echter werd haar steeds gezegd dat ze voorzichtig moest zijn met liefde, dus trachtte ze hem te vergeten. Maar het brak haar hart... Dat is het. Ik probeer het zo mysterieus mogelijk te houden, ook voor mezelf. Dat maakt de verhalenlijn enkel leuker >=3 Wat ik zoek: - Topics - De kater die verliefd op haar is en haar zeg maar 'stalkt', maar het uiteindelijk wel opgeeft - Haar beste vriend(in) [De kat die haar steeds weer zegt hoe voorzichtig ze moet zijn met liefde] - Eventueel wat katten die haar het leven wat moeilijk maken - Eventueel nog wat aanbidders voor deze charmante poes Natuurlijk ben ik ook steeds opzoek naar familie of andere dingen. Je stelt maar gewoon wat voor~ Als je vragen hebt dan stel je ze maar, maar ik wil eigenlijk liever niet teveel uitwerken^^" ;D
Lis x |
|
| |
Saar 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith di 3 dec 2013 - 18:27 | |
|
General Name:: Emberclaw Former Names:: Emberkit//Emberpaw Gender:: Male Age:: 14 Moons Season Born:: Newleaf Lifestyle:: Clancat Clan:: RiverClan Rank:: Warrior
Outside Fur:: Brown with dark stripes Coat Length:: Quite long Eyes:: Green Built:: Strong and massive Extra:: Some scars on his left flank
Inside Keywords:: Silent//Thinker//Calm//Mistrustful//Uncertain//Introverted//Protective Personality:: Emberclaw is een rustige kater die het liefst op de achtergrond blijft. Hij probeert zijn gevoelens niet te laten zien aan vreemden, en is wat in zichzelf teruggetrokken. Hij is een denker, en zal niet zomaar iets doen. Over zijn handelingen is hij vrij onzeker, wat hij zo veel mogelijk achter probeert te houden. Hij is wantrouwend tegenover vreemden, maar bij vrienden is hij juist erg open en het zal hem kapot maken als hij verraden wordt door iemand die hij beschouwt als een vriend. Hij is erg beschermend tegenover zijn vrienden, en probeert zo veel mogelijk te voorkomen dat er iets met ze gebeurd. Likes:: Freedom//Silence//Hunting//Sunset//Being alone Dislikes:: Twolegs//Dogs//Injustice
Skills Sociaal Vriendelijk: ✦✦✦✧✧ Omgang met Siblings: ✦✦✦✦✧ Buiten de clan: ✦✦✧✧✧ Omgang met Elders: ✦✦✦✦✧
Zintuigen en algemeen Snelheid: ✦✦✦✦✧ Behendigheid: ✦✦✦✧✧ Zicht: ✦✦✦✦✧ Kracht: ✦✦✦✦✦ Doorzettingsvermogen: ✦✦✦✦✧ Geduld: ✦✦✦✦✦ Gehoor: ✦✦✦✧✧
Overig Jacht: ✦✦✦✦✧ Vechten: ✦✦✦✦✧ Bescherming: ✦✦✦✦✦ Sluipen: ✦✦✦✦✧ Kennis van kruiden: ✦✧✧✧✧ Kennis van natuur en andere dieren: ✦✦✦✧✧ Kennis van Twolegs: ✦✧✧✧✧
Laatst aangepast door Eveningkit op ma 9 dec 2013 - 20:32; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith di 3 dec 2013 - 19:11 | |
| Name; Smokemask Former names; Smokekit, Smokepaw Gender; Tom-cat Age; 15 moons Clan; RiverClan Season of Born; Leafbare
Outside; Smokemask is een stevig gebouwde kater. Eigenlijk hoort hij niet zo stevig te zijn, maar omdat hij altijd zo hard traint is hij een en al spier. Hij heeft een lange zwarte vacht, maar hier zit ook wat bruin doorheen. Zijn ogen hebben een groenige kleur, een beetje tegen geel aan.
Inside; Smokemask is niet altijd de vrolijkste kater. Hij is vaak wat humeurig en kan op dat soort momenten bijna tot niks hebben. Hij kan dan ook erg uitvallen tegen die kat. Hij is erg zelfstandig en vind dat hij alles wel alleen aankan, ook al is dit absoluut niet zo. Soms kan hij ook wel wat nors overkomen, maar als je hem eenmaal kent, en dat is echt alleen als je hem goed kent, dan weet je dat er ook nog een lieve kant in hem zit. Hij is - als je hem goed kent of als hij je echt leuk vind - een echte romanticus. Echter is hij erg kieskeurig en laat deze kant niet zo snel zien.
History; Smokekit werd geboren in een nest van drie kittens. Oorspronkelijk behoorden dat er vier te zijn, maar zijn jongste broertje is nooit levend ter wereld gebracht, deze stierf vlak voor de geboorte in zijn moeders buik. Smokekit was altijd al wat anders van de rest, aangezien hij niet op zijn ouders leek, zoals zijn twee zusjes. Hij was de oudste en ook de grootste van allemaal, en was redelijk bekend in de nursery. Hij werd niet gepest, maar omdat hij zich zo terug trok had hij niet bepaald contact met anderen. In zijn Apprentice tijd trok dit wat weg, en werd hij een echte denker over het hele leven. Hij trainde zich kapot en werd een van de sterkste katers van zijn leeftijd. Vele poezen keken tegen hem op en zo werd hij best populair, maar de poes waar hij interesse in had keek niet naar hem om. Zijn verliefdheid bleek niet echt te zijn en hij liet haar gaan, net zoals hij met Fairfaith gaat doen. Smokepaw werd Smokemask en is nu nog altijd populair onder de poezen, en zal hier ook goed gebruik van maken. Ondanks dat hij wat nors is, kijkt hij toch nog wel eens naar hen om, hij is ook best kieskeurig.
My name; Daan Most known account; Bravesoul, Fawnpaw, Frostlake Other accounts; To much :3 Why; Ik vind Fairfaith en deze hele verhaallijn leuk om te doen, en heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets gedaan, maar voor alles een eerste keer natuurlijk. Ook loop ik al een tijdje met dit karakter rond in mijn hoofd, en hoop dat dit een goede reden word om er leven in te blazen.
Laatst aangepast door Stormpaw' op ma 9 dec 2013 - 16:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith di 3 dec 2013 - 20:11 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith wo 4 dec 2013 - 14:05 | |
| -Dp-
Saar(?), En waar meld je je juist voor aan? De kater die haar zeg maar 'stalkt', toch? x'3 |
|
| |
Saar 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith wo 4 dec 2013 - 20:01 | |
| Oh, yeah, was ik vergeten er bij te zetten, suwry :$ En, is het de bedoeling dat de kater uit dezelfde clan komt? |
|
| |
Lianne 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith wo 4 dec 2013 - 20:04 | |
| Eh- ik heb Honeyspots wel als beste vriendin :3 Dat liefdes gedoe dat past ook nog heel goed bij haar op het moment sinds ze haar partner is kwijt geraakt~ en sowieso wil ik wat meer relaties met haar opbouwen in de RPG. Lijkt me geweldig om dit te doen met haar ;D |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith wo 4 dec 2013 - 20:09 | |
| Mijn aanmelding voor de kater zal ik aankomend weekend inleveren ;3 I promise! |
|
| |
Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith wo 4 dec 2013 - 21:00 | |
| Ik heb wel een vriendin. Smellbelly. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 14:18 | |
| Saar, Ja, liefst wel een RiverClanner... Lianne(?), Ik denk dat ik Honeyspots dan wel kies als beste vriendin c': Wanneer doen we een topicje? Daan, Wanneer ga je je aanmelding plaatsen? Anders denk ik dat ik voor Emberclaw kies maar ik geef je nog wel even de tijd ;'3 Anna, Sorry, maar ik neem Honey... x$ Ze kan wel nog steeds gewoon een vriendin zijn? Dan kunnen we tussen hen ook gewoon een topic doen en zien of het klikt? =3
-..Sorry voor mijn inactiviteit..- |
|
| |
Not Quinty, Lianne! 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 15:20 | |
| Aye, Lianne is de naam c: Wat dacht je van nu? Wie zal hem aanmaken? Ik? |
|
| |
Daan 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 16:05 | |
| Sorry dat ik mijn belofte niet waar heb gemaakt D: Ben er nu mee bezig btw :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 16:47 | |
| Lianne, Tuurlijk! Ik probeer dan zo snel mogelijk wel weer te reageren c;
Ik heb beslist over de kater! Klik op de spoiler c;
- Spoiler:
Ik vond het een hele moeilijke beslissing want ze lijken me allebei best wel geschikt voor deze rol, dus zou ik jullie willen vragen om in PM een soort van kort topic'je te doen, zonder dat je het account echt al moet aanmaken. Ik twijfel gewoon zoo hard en ik hoop dat ik beter kan beslissen als ik weet hoe de katers dan zouden overkomen tegenover Fairfaith. Als jullie dit eigenlijk liever niet willen, dan laat je het maar weten en dan hak ik zelf wel wat knopen door... ;$ Ik zal dan gewoon voor allebei dezelfde beginpost maken en zo, zodat ze een gelijke start maken. Vanaf het moment dat ik dan zelf voor me vind dat ik genoeg weet, zal ik gewoon niet meer terug posten maar hier in dit topic bekend maken wie het nu echt geworden is.
(ik hoop dat dit toegestaan is? x'$)
|
|
| |
Beer 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 20:06 | |
| - Fairfaith schreef:
- Saar, Ja, liefst wel een RiverClanner...
Lianne(?), Ik denk dat ik Honeyspots dan wel kies als beste vriendin c': Wanneer doen we een topicje? Daan, Wanneer ga je je aanmelding plaatsen? Anders denk ik dat ik voor Emberclaw kies maar ik geef je nog wel even de tijd ;'3 Anna, Sorry, maar ik neem Honey... x$ Ze kan wel nog steeds gewoon een vriendin zijn? Dan kunnen we tussen hen ook gewoon een topic doen en zien of het klikt? =3
-..Sorry voor mijn inactiviteit..- xD we kunnen wel een topicje doen. Wie maakt? |
|
| |
Saar 33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 20:30 | |
| - Fairfaith schreef:
- Lianne, Tuurlijk! Ik probeer dan zo snel mogelijk wel weer te reageren c;
Ik heb beslist over de kater! Klik op de spoiler c;
- Spoiler:
Ik vond het een hele moeilijke beslissing want ze lijken me allebei best wel geschikt voor deze rol, dus zou ik jullie willen vragen om in PM een soort van kort topic'je te doen, zonder dat je het account echt al moet aanmaken. Ik twijfel gewoon zoo hard en ik hoop dat ik beter kan beslissen als ik weet hoe de katers dan zouden overkomen tegenover Fairfaith. Als jullie dit eigenlijk liever niet willen, dan laat je het maar weten en dan hak ik zelf wel wat knopen door... ;$ Ik zal dan gewoon voor allebei dezelfde beginpost maken en zo, zodat ze een gelijke start maken. Vanaf het moment dat ik dan zelf voor me vind dat ik genoeg weet, zal ik gewoon niet meer terug posten maar hier in dit topic bekend maken wie het nu echt geworden is.
(ik hoop dat dit toegestaan is? x'$)
Ik vind het prima, ik zal mijn best doen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith ma 9 dec 2013 - 20:41 | |
| |
|
| |
Not Quinty, Lianne! 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith vr 13 dec 2013 - 19:10 | |
| Volgens mij had ik het topic nog niet gemaakt- en daar mijn excuses voor :3 Heb het heel druk nu ik weer met zin naar stage ga elke donderdag en vrijdag, sowieso was afgelopen week een rollercoaster van emoties. Maar ik ben back en zal als ik met Graypaw klaar ben het topic aanmaken! |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Topics + Verhalenlijn] I Believe In My Faith | |
| |
|
| |
|