| So how.. is it going? [+Whirlpaw] | |
|
Soof 202
| |
| Onderwerp: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 11:36 | |
| Met grote en snelle passen liep de lenige Warrior over de hoger gelegen velden in het RiverClan territorium. Het was alsof hij uit een lange slaap was ontwaakt. De afwezigheid van Butterbell had hem ergens geraakt, maar goed, hij zou haar wel eens opzoeken en zijn afwezigheid weer goed maken. Zijn kittens waren Apprentices geworden, het mooiste wat een vader kon wensen, maar ook zij waren ontsnapt uit zijn blik.
Met een zucht kwam hij tot stilstand en liet zijn blik over de vlaktes gaan. Hij zag geen prooidieren, helaas. Rustig ging hij zitten en liet zijn tong een paar keer over zijn voorpoot gaan. De luie oude Blizzardstorm was er nog en hij deed niets liever dan zijn rust nemen. Juicepaw had dit karakter van hem overgenomen en hij had een beetje medelijden met haar Mentor. Ze was een eigenwijs wezen, maar ze zou er wel komen als ze onder ogen zou zien dat zelfs haar vader soms een poot uitstak. Glimlachend hief hij zijn kop weer op en zag in de verte een beweging.
OOC; Eerste post voor Whirlie! C:
|
|
| |
hannah 422 Actief Everything is awesome
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 11:42 | |
| Glimlachend sprintte hij over de vlaktes toen hij in de verte zijn vader zag zitten. Hij ging nóg sneller rennen en schudde even met zijn kontje, waarna hij toen hij dichtbij was een uitdagende blik trok. Na een grote stap zette hij zich af en sprong volop op zijn vader, waarbij hij zoveel kracht zette in de hoop hem te vloeren. "Je raad het nooit! Ik krijg training papa ik krijg training!" Riep hij blij |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 11:46 | |
| Een kleine frons verscheen op zijn gezicht toen hij in de verte iets op zich af zag komen. Het zag er erg bekend uit, te bekend.. De kat naderde hem nog sneller en voordat hij zich kon verplaatsen sprong het op hem. Door de plotselinge kracht werd hij achterover geduwd en viel hij neer op de grond. "Oef!" De lucht werd uit zijn longen geperst en al snel herkende hij het gezicht van zijn zoon, Whirlpaw. "Je raad het nooit! Ik krijg training papa ik krijg training!" Blizzardstorm glimlachte. "Dat is geweldig!" Snorde hij blij en ging wat gemakkelijker op de grond liggen, want Whirlpaw stond nog boven hem. "Vertel me maar wie je Mentor is en wat je allemaal al kan!"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 11:59 | |
| Bravesoul! En uhh..." Hij glimlachte en sprong van zijn vader af. Kort schudde hij zich uit en zakte toen door z'n benen, waarbij hij heel laag lag. Hij kroop voorzichtig over de grond en keek sluw om zich heen. Plotseling sprong hij op waarbij allemaal vogels wegvlogen, maar daar gaf hij geen aandacht aan. Hij liep weer naar zijn vader. "Zo moet je prooi besluipen, toch?!?" |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 12:08 | |
| "Bravesoul! En uhh..." Whirlpaw sprong van hem af en Blizzard krabbelde overeind tot een zittende positie. Zijn kitten dook in elkaar in een jachthouding en begon sluw naar voren te sluipen. De Warrior glimlachte. "Zo moet je prooi besluipen, toch?!?" De kater lachte en gaf zijn borst een paar likken. "Ja!" Grijnsde hij vervolgens. "Ik zie al dat jij later een sterke Warrior zult worden!" Hij gaf Whirlpaw een lik over zijn kop.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 12:48 | |
| "Ik hoop 't! Ik wil dat ik net zo sterk word als jij. Misschien nog wel sterker!" Hij lachte en begon toen aan zijn vader's oor te knabbelen, te trekken. "Kom paaaaap, we gaan wat leuks doen ofzo!" Lachte hij steeds harder trekkend aan zijn oor |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] zo 1 dec 2013 - 13:00 | |
| "Ik hoop 't! Ik wil dat ik net zo sterk word als jij. Misschien nog wel sterker!" Blizzard snoof zogenaamd beledigd en hief zijn kop op. "Dan moet ik je teleurstellen, want zo sterk als ik, dat kan nooit!" Grijnsde hij breed. "Kom paaaaap, we gaan wat leuks doen ofzo!" Zijn kop werd een kant opgetrokken, door Whirlpaw. "Goed dan, jij mag kiezen wat we gaan doen, omdat je zo'n goede Apprentice bent, ja?"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] di 3 dec 2013 - 16:05 | |
| "Tikkertje!" Riep hij waarna hij zijn vader en tik met zijn staart gaf. "Jij bent 'm!!" Hij keek achterom en zette het vervolgens op een sprinten.
-2zinnenwhoopssorrynotsorry- |
|
| |
| Onderwerp: Re: So how.. is it going? [+Whirlpaw] | |
| |
|
| |
|