Oh, hello, .. [Ashcloud]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Oh, hello, .. [Ashcloud]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raspberryheart
Member
Oh, hello, ..  [Ashcloud] DPKsfdL
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Oh, hello, .. [Ashcloud]   Oh, hello, ..  [Ashcloud] Icon_minitimevr 29 nov 2013 - 17:37

RASPBERRYPAW

Raspberrypaw ging de apprentices den uit. Met tegenzin liet ze haar warme nest achter en kroop onder de struik vandaan. Ze keek door het kamp, met een vroeg zonnetje wat lichte warmte verspreide. De she-cat rekte de slaap uit haar stramme spieren en keek nogmaals rond, om haar ogen aan het licht te laten wennen. Er liepen nog een paar katten de rond, waarvan de meeste zaten te eten. Ze viste zelf ook een muisje van de hoop, en begon het zonder haast op te eten. Overal hoorde ze pote wandelen, en geamuseerd zag ze hou sommige katten onuitgeslapen opstonden. Ze snorde naar een apprentice die voorbij kwam lopen, maar kreeg een kwade grauw terug. "Sorry hoor, ik zei enkel goedemorgen .." mompelde ze de apprentice na. Maar ze kreeg een misselijk kwade blik terug. Met en zwaar gevoel in haar maag at ze nog wat van de muis. "Dan doe je een vriendelijk, krijg je weer 'n kwaad gezicht voor je snoet !" Onoplettende liep ze een beetje verder en begon haar poten te wassen. Ze voelde een stomp in haar flank en scrok op. "In StarClan's name, my love," riep ze uit. Raspberrypaw keek om zich heen, en zag kat. "Oh Ashcloud, het spijt me, ik schrok wat .. Heb je het druk .. Of .. Wil je even praten ?" vroeg ze met een lieve glimlach. Ze ad wel eens gehoord dat hij wat depressed is. De rosachtige she-cat vond het wel erg voor hem, want hij leek wel een vriendelijke kat. De koude wind blies door haar vacht en ze rilde. Haar ogen kregen even een kille, doffe glans, maar die knipperde ze snel weg. "Heb je al gegeten, anders wil ik wel even bij je blijven zitten, hoor." Eigenlijk vroeg ze zich af of ze niet wat meer moest vertellen of vragen, maar ze hield even haar mond. Snel likte ze langs haar lippen, en ze keek de kater aan.

thanks

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello, .. [Ashcloud]   Oh, hello, ..  [Ashcloud] Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 14:32

Gapend verliet Ashcloud de warriors den en schudde zijn pluizige vacht iets uit. Hoe oud hij ook werd, bij vochtig weer piekte het altijd alle kanten op, tot zijn eigen grote irritatie. Raindrop, zijn voormalige mentor en goede vriendin, had dat altijd heel erg schattig en grappig gevonden. Om eerlijk te zijn miste hij haar best. Maar ze was nu naar de Starclan, hij kon haar niet meer spreken. Ze was voor altijd weg en andere katten in de clan had ze niet.
Hij zuchtte zachtjes en stapte voorwaarts, zijn blik op de lucht gericht. Enkele zwarte kraaien vlogen over en vingen zijn aandacht. Peinzend keek hij omhoog, een frons maakte zich de meester van zijn gelaat. Kraaien konden nog wel, maar grotere vogels zouden gevaarlijker worden voor de kittens van de clan. Misschien moest hij maar beter... Hij stootte zijn poot perongeluk tegen een andere kat aan. Meteen stapte de kleine kater wat naar achter. "Sorry," Mompelde hij en fronste weer eventjes lichtjes toen ze vroeg of hij wilde praten. Waarover zou hij willen praten? Waarom zou een clangenoot uberhaupt met hem willen praten. Nee, bedankt, liever niet. "Nee, dank je voor het aanbod." Miauwde hij met een schouder ophaal. "Nee, ik wilde eigenlijk net wat gaan eten. Maar laat je maar niet ophouden door me." Miauwde hij soepeltjes, proberende zichzelf weer helemaal uit het plaatje te krijgen, zoals hij altijd deed. Aandacht was een risico, dus aandacht vermeed hij.
Raspberryheart
Member
Ezz
907
Afwezig

CAT'S PROFILE
Raspberryheart
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello, .. [Ashcloud]   Oh, hello, ..  [Ashcloud] Icon_minitimeza 30 nov 2013 - 15:58

RASPBERRYPAW

"Nee, dank je voor het aanbod." Miauwde hij met een schouder ophaal. "Nee, ik wilde eigenlijk net wat gaan eten. Maar laat je maar niet ophouden door me." Verbaast keek ze de kater aan. "Oh .. Ook goed, het spijt me", zei ze snel, maar toch wat van haar stuk gebracht. Ze had best wel zin in een gesprek, maar vermeed dat onderwerp dus maar. De jonge poes wist niet goed wat te zeggen. Voorzichtig keek ze naar de hemel, en hoopte dat de kater niet snel weg zou lopen. Maar jah, hij had duielijk geen zin in een gesprek. "Ik snap wel als je niet wilt dat een domme apprentice naar je zit te kijken terwijl je eet, maar eigenlijk heb ik niets anders te doen .." Ze hoopte maar dat de StarClan haar kon helpen, maar enkel het dun zonnetje bleef schijnen. "Oke, dan ga ik maar, als je ooit wilt praten, ik hoor in de apprentices den .. Of je ziet me wel eens." Ze draaide zich wijfelend om, maar durfde toch nog naar hem te mauwen. "Ik bedoel er niets verkeerds mee, maar heb je gewoon niet zo graag aandacht?" Ze hoopte dat het niet hard aankwam, want de rosse she-cat wou hem niet kwetsen. Ze keek even onderzoekend naar zijngezicht, maar snel wende Raspberrypaw haar ogen af. "Het spijt me, ik moet meer denken voordat ik spreek .."

thanks

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello, .. [Ashcloud]   Oh, hello, ..  [Ashcloud] Icon_minitime

Oh, hello, .. [Ashcloud]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: