De luiaard >=D 37 Actief
| |
| Onderwerp: DW [dice world] do 28 nov 2013 - 17:38 | |
| Ja, ja hier komt het doellooste forum ooit Dice world. Dice world gaat en draait om jouw, jij speelt een spel en ineens verlies je, je lichaam en gaat het spel in als monster, draak, fairy, temmer, tovenaar, nobel [zwaart of boog] of elf en beleeft je avonturen in het spel natuurlijk probeer je van deze eeuwige labyrint te ontsnappen, door behulp van puzzels en alles. Maar wat nu?! hoe kom je uit deze puzzel, dat beleef je allemaal in de forum: http://dicerollworld.actieforum.com/Ik ben nog bezig met de echte game, in de plaats van de forum nog een game te maken ervan. groetjes Atum en bij dice world = Laura the wizard PSS: ik wil niet overdrijven met een sheet of kader, want ik vind het niet echt nodig. [niet als belediging bedoeld ^^'] |
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: DW [dice world] zo 9 maa 2014 - 10:57 | |
| Dice World Alle gebruikers hebben in totaal 75 berichten geplaatst We hebben 3 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Mirea the Monster Dice World heeft een lay-out update gekregen met dank aan Mirea the monster. We hopen je snel (terug) te zien op Dice WorldWhere your soul belongs... |
|