|
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: [GZ] PUT ME TO SLEEP wo 27 nov 2013 - 17:03 | |
| Badgerpaw opened his eyes with a feeling of pure peace inside of him. He did not recall ever feeling like this before? Then again .. he was positivily sure he hadn’t been to a place like this either. Am I dead? It must be. He scrambled to his paws, feeling more alive than ever! He looked around and noticed he was on a open field. Every blade of grass was cloaked in a veil of small, shining stars. Is this StarClan? He thought with a jolt of awe. He then noticed the cat trotting his way and he immediately scrambled to his feet and realized that the cat before him looked exactly like himself ánd Wolfpaw. But he had the eyes of Honeypaw. A smile of glee crossed over his face and he jumped forward to bury his head in the chest of the tom. He was home now.
Aye, Badgerpaw gaat sterven ^^" Het leek me wel leuk als dit gebeurt met een grens gevecht. Twee RiverClan katten nemen Badgerpaw mee op hun grens patrouille en lopen drie BloodClan katten tegen het lijf. De vijandige katten lokken een reactie uit door de grens over te steken en ze vallen aan. De twee krijgers kunnen zich kranig verweren maar Badgerpaw met zijn onervarenheid is geen partij voor de veel oudere en sterkere BloodClan kat. Hij verwond Badgerpaw hevig en hij sterft ter plekken aan zijn verwondingen op de grens. Ze nemen dan zijn lichaam mee om zijn familie een laatste afscheid te gunnen.
Wat heb ik dus nodig! x Twee RiverClan krijgers. Hawkscream & Bravesoul x Twee BloodClan katten Lítill & Miles/ open slot. x Een derde BloodClan kat die Badgerpaw zal vermoorden
- Code:
-
[size=10][i]Ik wil de BloodClan moordenaar zijn![/i] [b]Naam Account:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Speler:[/b] [b]Bereikbaar op:[/b][/size] - Code:
-
[size=10][i]Ik wil de BloodClan krijger zijn![/i] [b]Naam Account:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Speler:[/b] [b]Bereikbaar op:[/b][/size] - Code:
-
[size=10][i]Ik wil de RiverClan krijger zijn![/i] [b]Naam Account:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Speler:[/b] [b]Bereikbaar op:[/b][/size] Dat was het wel! ^^ Je kan me het beste bereiken op Honeyspots vanaf nu~
- Lianne
Laatst aangepast door Honeyspots op do 28 nov 2013 - 18:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan. 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP wo 27 nov 2013 - 17:05 | |
| Ik wil de RiverClan krijger zijn! Naam Account: Bravesoul Motivatie: Just.. ik vind het erg zielig voor Badger D: Speler: Daan Bereikbaar op: Bravesoul, Frostlake, Arcanekit(op dit moment) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 14:48 | |
| Geaccepteerd because why the hell not c: Niemand meer? :c |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 15:04 | |
| Ik moet ff overleggen met Sas, want als die het goed vind willen Lítill en Miles wel komen? Anders alleen Lítill,
Ik wil de BloodClan krijger zijn! Naam Account: Lítill Motivatie: just why not? Speler: Bo Bereikbaar op: Lítill
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 17:25 | |
| Ik wil de RiverClan krijger zijn! Naam Account: Hawkscream Motivatie: Hawkie kan zeker een soort plottwist aan in zijn leventje en misschien dat hij zo zijn krijgswezen terugkrijgt. Speler: Soof Bereikbaar op: Shrewstar |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 18:12 | |
| Soof; Geaccepteerd :3 Bo; Voor nu accepteer ik alleen Lítill dan maar hou ik het plekje open voor als Sas eventueel toch mee wilt ;D
Dan heb ik alleen nog de kat nodig die Badgerpaw naar StarClan gaat zenden :c |
|
| |
Soepsas 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 19:40 | |
| |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP do 28 nov 2013 - 20:04 | |
| Ik weet niet zeker of het wel is wat je zoekt, maar beter dan niets toch?
Ik wil de BloodClan moordenaar zijn! Naam Account: Mosh Motivatie: Why not? Speler: Mara Bereikbaar op: Timepaw, Wolfsong |
|
| |
Not Quinty, Lianne! 130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP vr 29 nov 2013 - 16:38 | |
| Nah ik vind het prima hoor (; je bent geaccepteerd. Nu dan, dan zal ik waarschijnlijk morgen avond het topic aanmaken en dan stuur ik eventjes een gezamenlijk mailtje door aan iedereen wat de bedoeling is :3 |
|
| |
Hear me roar 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP zo 1 dec 2013 - 12:12 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] PUT ME TO SLEEP | |
| |
|
| |