|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 21:41 | |
| - Snowdot schreef:
- Shrewstar schreef:
- Strawberry schreef:
- Don't hug me please...:c -Really, please don't x'D-
---
Daan@ Ik weet niet of ik dat nog in z'n karakter krijg x'D WEL ALS SHREWIE HET WILT! (: C: Gaan we dreigen? XD Ik hoop het niet voor der x'D |
|
| |
Daan 131
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 21:47 | |
| - Strawberry schreef:
- Snowdot schreef:
- Shrewstar schreef:
- Strawberry schreef:
- Don't hug me please...:c -Really, please don't x'D-
---
Daan@ Ik weet niet of ik dat nog in z'n karakter krijg x'D WEL ALS SHREWIE HET WILT! (: C: Gaan we dreigen? XD Ik hoop het niet voor der x'D Haha want dan komt Admin Babs en verbant der >:3 |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:14 | |
| I can use a hug right now, or a shoulder to cry on T^T
Really, ik ben zo blij als ik morgen op school zit en af ben van dat Foxdung gezeik de hele tijd hier. Ik ga naar bed, that's probably the best thing to do now ... |
|
| |
A Piece Of Cake ~ 3 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:26 | |
| *Poof* Ik wou iets doen met Softfeather, maar ik weet niet meer wat ;L
// Quin, ik weet niet wat er aan de hand is, en ik hoef het ook niet te weten. Maar welterusten ♥ |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:43 | |
| Nog slaapse Q! Hopelijk is het morgen gezelliger ;o |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:46 | |
| Trusten Q ^^
_________________________ Mijn kat is gestoord, ze werd drie keer aangereden door mijn opwindbare (zelf in elkaar geflanste) auto, en bij de vierde keer sloeg ze hem stuk... Mousedung! |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:47 | |
| - Firework schreef:
- Trusten Q ^^
_________________________ Mijn kat is gestoord, ze werd drie keer aangereden door mijn opwindbare (zelf in elkaar geflanste) auto, en bij de vierde keer sloeg ze hem stuk... Mousedung! Haha xD Mijn kat ligt op dit moment *draait zich een kwartslag om* languit op mijn bed te slapen en murmelt ook nog in z'n slaap xD |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:51 | |
| - Stormpaw' schreef:
- Firework schreef:
- Trusten Q ^^
_________________________ Mijn kat is gestoord, ze werd drie keer aangereden door mijn opwindbare (zelf in elkaar geflanste) auto, en bij de vierde keer sloeg ze hem stuk... Mousedung! Haha xD Mijn kat ligt op dit moment *draait zich een kwartslag om* languit op mijn bed te slapen en murmelt ook nog in z'n slaap xD Haha Lol! Katten zijn soms echt weird... :') Dat maakt ze waarschijnlijk zo leuk ;I D Anyways... Ik heb gepost, nu lekker slapez zzzzzzz.... Trusten iedereen! |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 22:56 | |
| Trusten Em! :} Ik ga zo ook maar I think xp Gelukkig ben ik morgen vrij *danst door kamer heen* Oke, beter dat ik nu ga slapen voordat ik morgen niet goed kan concentreren op me leerwerk .-. *zucht* Truste peepz!! PS: Ik ga me dus focussen op Stormpaw >:3 Wil hem meteen bekend hebben xD Hopelijk mag hij dus een broertje van Smokebreath zijn > |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 dec 2013 - 23:33 | |
| - Stormpaw' schreef:
- Firework schreef:
- Trusten Q ^^
_________________________ Mijn kat is gestoord, ze werd drie keer aangereden door mijn opwindbare (zelf in elkaar geflanste) auto, en bij de vierde keer sloeg ze hem stuk... Mousedung! Haha xD Mijn kat ligt op dit moment *draait zich een kwartslag om* languit op mijn bed te slapen en murmelt ook nog in z'n slaap xD Snurkt ze ook? Als mijn kat in een hele diepe slaap is dan snurkt ze heel luid alsof ze aandacht nodig heeft ;D |
|
| |
23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 8:42 | |
| - Sagepaw schreef:
- Stormpaw' schreef:
- Firework schreef:
- Trusten Q ^^
_________________________ Mijn kat is gestoord, ze werd drie keer aangereden door mijn opwindbare (zelf in elkaar geflanste) auto, en bij de vierde keer sloeg ze hem stuk... Mousedung! Haha xD Mijn kat ligt op dit moment *draait zich een kwartslag om* languit op mijn bed te slapen en murmelt ook nog in z'n slaap xD Snurkt ze ook? Als mijn kat in een hele diepe slaap is dan snurkt ze heel luid alsof ze aandacht nodig heeft ;D Tis btw een hij xp En nee, snurken doet ie niet, wel miauwen in z'n slaap & dat murmelen xD Ook likt hij dan soms met z'n tong zijn bek af xp Dan kan je al raden waar ie over droomt xD -- Zijn er meer peepz die vandaag vrij hebben? |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 9:29 | |
| Nah, ik jammer genoeg niet |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 10:11 | |
| okee toch maar poging wagen deze meid wat leven in te blazen, hou nog teveel van mn schatje <3 |
|
| |
Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 10:15 | |
| bhew, bij alle topics waar ik moest posten heb ik gepost, ik korter dan 80 minuten! Awesome |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 10:15 | |
| ik moet er als ik het goed heb 5 doen maar school maakt mijn leven zuur |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 11:31 | |
| |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 12:47 | |
| Iemand die zin heeft om mee te kijken wanneer ik Horsez speel? Ik zit nu bij een moeilijk gedeelte waar ik gisteren ook al vast zat xD Kan wel extra breinen gebruiken ;3 NM, join me werkt er niet bij
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 13:06 | |
| Ghehe, als je op ebuddy komt, wil ik er anders ook wel even naar kijken?x'D |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 13:13 | |
| Urg.. Ik baal er echt van dat ik op mijn vrije dag voor het eerst ongesteld ben .-. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 3 dec 2013 - 13:29 | |
| Haha, lekkere warme kruik en een asprine, dan kom je er wel doorheen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |