Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: {Searching} Famely for Cinderkit' di 26 nov 2013 - 19:23 | |
|
Ik ben opzoek naar ouders voor mijn Cinderkit’. Later zal ze Cinderfell zijn zoals in de boeken en zal ze waarschijnlijk iets aan haar poot krijgen. Ik wil haar het liefst in de Windclan of in de Shadowclan aangezien daar om de maand een ceremonie is en dan kan ze sneller een apprentice en misschien warrior worden. Ik wil haar zoveel mogelijk op de poes in de boeken laten worden. Omdat de Thunderclan half plat ligt xd en weinig ceremonies momenteel worden gehouden is het beter haar in de Windclan of in de Shadowclan te krijgen. Hier info over Cindertje: Naam:Cinderkit~Cinderpaw~Cinderfell~Cinderstar Geslacht:A little She-cat Inside:Cinderkit is een ijverige en vrolijke kitten. Het liefst doet ze graag wat ze wilt. Ze is meestal ongehoorzaam en entheousiast(ofzo). De kitten heeft een goed hartje maar is erg wild. Toch is ze erg leergierig en een echte schat. De jonge kitten is erg schattig en weet van geen ophouden. De kitten kan goed liegen maar liegt alleen als het nodig is. Verder verteld ze altijd de waarheid en is ze heel behulpzaam. De kitten lijkt een rustig poesje die erg verlegen is maar ze word veel te hard onderschat. Ze staat altijd klaar en doet niks liever dan helpen,vooral bij de medicine cat. Outside: Kijk bij haar accje. Motivatie:Ik wil haar zowat bazeren op het verhaal en me zelf creatiever en actiever maken. Extra's:Later als ze leerling is zal ze zoals in het boek iets aan haar poot krijgen,ookal zit ze niet in de Thunderclan. Theme Song: How To Save A Life...
Gelieve de toekomstige naam Cinderfell niet te gebruiken. Anders ben ik hopeloos! Ik wil het liefst vandaag nog een moeder en eventueel een vader voor Cinder hebben.
|
Dit zal het kader/sheetje van Cinder zijn.
Hier even samenvatting:
Moeder, naam mag je kiezen. Moet op Cinderkit' lijken. Moet rond de 12 moons of ouder zijn. Moet in een clan zitten(liefst Windclan of Shadowclan.)
Vader, Naam mag je kiezen Moet beetje op Cinderkit' lijken Moet rond de 13 moons of ouder zijn. Mag rogue,kittypet,bloodclanner,... zijn
Brothers and Sisters, Naam mag je kiezen Moet op hun moeder/vader lijken. Mag later een kittypet,Rogue,clankat worden...
Voor brothers and Sisters zoek ik er maar 2 of 3.
Amyx
|
|