DustkitGeneral________________________________________________________
Current name: Dustkit
Future names: Dustpaw, Dustshimmer
Parents: Roseheart x Greentear
Current rank: Kit
Current Clan: ThunderClan
Lifestyle: Clancat
Siblings: ?
Outside________________________________________________________
Fur: Black and white
Pattern: Large spots, white around the nose
Length fur: Mid-long
Eyes: Light-green
Nose: Pink
Build: She’s rather small, but sturdy and well-muscled
Photo:
http://befunkycartoonizer.s3.amazonaws.com/C1761924-1386014652924367large.jpg
Inside________________________________________________________
Competitive & Forgiving|| Al vanaf kleins af is Dustkit heel competitief. Dat wordt duidelijk als ze met andere kittens speelt, ze wil en zal altijd winnen. Toch zal ze niet zo snel vals spelen. Niet alle kittens vinden dit even tof, dus heeft ze maar een handjevol vrienden. Maar Dustkit kan absoluut niet tegen alleen zijn. Dan maakt ze ruzie met iedereen die op haar pad komt. Maar dat is meestal al snel opgelost, want ze kan absoluut niet tegen ruzie. Ook anderen vergeeft ze snel, ook als ze erg gekwetst wordt
Cheeky & Sprawling|| Dustkit kan soms een beetje nonchalant zijn. Ze heeft niet veel doorzettingsvermogen en heeft soms geen zin om zich in te zetten. Als ze nu met één of drie konijnen terugkomt van de jacht, het maakt voor haar niet echt uit. Hierover krijgt ze vaak op haar kop, en dan geeft ze vaak een snauw terug. Dustkit kan brutaal uit de hoek komen als men haar op de vingers tikt. Maar als je haar vriend bent zal je zien dat het gewoon een verdedigingsmechanisme is.
Curious & Charismatic|| Dustkit is heel nieuwsgierig. Ze wil overal het fijne van weten en kan er niet tegen als iemand iets van haar geheimhoudt. Ze zal net zolang doorzagen tot ze weet wat het geheim is. Hier komt haar charisma goed van pas. Ze kan anderen echt om haar vinger winden. Ook kan ze hen makkelijk overtuigen om samen met haar op onderzoek te gaan.
Flirty || Dustkit wil echt geaccepteerd en geapprecieerd worden. Dat verbergt ze onder haar egoïsme en brutaliteit, maar eigenlijk wil ze gewoon aandacht. Daarom begint ze te flirten met elke kater die ze interessant vindt.
Als kitten: Na een tijdje willen de andere kittens geen spelletjes meer met Dustkit spelen. Ze moet altijd winnen en als ze verliest is ze boos. Daarom valt ze terug op haar familie, die accepteert haar zoals ze is. Nu is zo ook al behoorlijk brutaal. Oudere katten die haar voor iets terechtwijzen krijgen ervan langs. Ze wordt bestempeld als een echte deugniet. Ook omdat ze vanalles uithaalt om haar nieuwsgierigheid te stillen.
Als apprentice: Nu ze niet meer de hele dag omringd wordt door haar familie, begint ze zich eenzaam te voelen. Haar nonchalance komt bovendrijven en ze krijgt er vaak kritiek op. Ze leert om soms op haar lip te bijten en niet altijd zo bijdehand te zijn. Nu begint ze te flirten, een schreeuw om aandacht. Ze gooit al haar charisma in de strijd om vrienden te krijgen en is nog steeds even nieuwsgierig als vroeger.
Als warrior: Dustshimmer vergeeft nog steeds iedereen, wat die ook heeft fout gedaan. Maar ze heeft geleerd tegen haar verlies te kunnen en respect te hebben voor haar meerderen. Soms loopt ze nog weleens de kantjes af, maar doet al meer haar best om iets tot een goed einde te brengen. Ze heeft geleerd iets zelfstandig en alleen te doen, maar houdt nog steeds niet van op zichzelf te zijn.
Dislikes: Alleen zijn, verliezen, kritiek krijgen
Skills________________________________________________________
Vechten
°°°°
Jagen
°°°
Snelheid
°°°
Ruiken
°°°°
Horen
°°°°°
Slimheid
°°°
Reactievermogen
°°
About me________________________________________________________
Bekendste account: Featherleaf
Name: Charlie
Motivation: Ik weet dat ik Dustie al eens aangemeld heb voor een nestje (en ze was niet gekozen), maar ik vind haar gewoon een geweldig karaktertje. Ik hou gewoon van katten bespelen met een familie, dat maakt het allemaal leuker. En ik heb nog geen enkele Thunderclan katje, dus het wordt tijd om eentje aan te maken!
PS. Ik hoop dat haar vachtkleur kan? Anders verander ik hem wel.