| 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] | |
|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 19:39 | |
|
MEETING BURGERS ZOO WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? 彡DATUMZaterdag, 28 december 彡PLAATSBurgers Zoo, Arnhem Meer info hier!彡AFSPRAAKOm 11 uur voor de ingang/uitgang van Burgers Zoo. De meeting eindigt ongeveer rond 18u. 彡PRIJSNaast het geld voor de dierentuin zelf is het slim als je ook nog wat mee hebt om eventueel nog wat te eten te kopen. 10 t/m 64 jaar :: €19,00 Vanaf 20 personen normaal tarief :: € 17,50 pp 彡WIE GAAN ER MEE?Als je mee kan, graag je Real naam en de naam van je bekendste katten account plaatsen. Kom je van ver en ben je niet zeker hoe de reis gaat verlopen, geef dan asjeblieft, via Pb, je telefoonnummer zodat ik je kan bellen als dat nodig is. Mijn nummer zul je dan ook per Pb ontvangen. Ik heb een nieuwe mobiel dus de meeste nummers moeten er opnieuw ingezet worden. Jouw ouders nog niet helemaal overtuigd? Hier is de Meeting F.A.Q.Firestar (Wazoula) Littlewish (Maaike) Strawberry (Babs) Wintersong (Cynthia) Shrewstar (Soof) Glowkit (Iro) Ratpaw (Aimee) Lítill (Bo) Timefall (Cees) Everstar (Floriske) Daykit* (Cat) + 2 Personen Honeyspots (Lianne) Darkfire (Moon) Spotlight (Soepsas) Swiftfur (Dagmar) Climbclaw (Noa) Bramblepaw (Rebecca) + Maarten Brokenecho (Annemeike) Frostflare (Juul) Icyrose (Quinty) + Walter Loci (Tess) 彡WIE GAAN ER MISSCHIEN MEE?Als je misschien mee kan word je hier geplaatst. Graag een week vantevoren reageren of je nu wel of niet kunt komen. Softcream (Viktor) Gasai Yuno (Natasja) Mousefur (Maartje) Coca (Loïs) Sagepaw (Nele) Dawnpaw (Kip) Eaglewing (Thessa)彡AFSPRAKEN- We willen er een leuke dag van maken, dus heb respect voor de anderen en hun spullen! - Iedereen zorgt voor zijn eigen geld en kaartje, wel wachten we allemaal op elkaar. - We proberen de groep zo goed mogelijk bij elkaar te houden, zodat niemand buitengesloten wordt. Geen gepest! - De Admins/moderators zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van spullen en geld of voor het gebeuren van ongelukken. - Probeer op tijd te komen. Als dit niet lukt kun je bellen naar het gegeven nummer. We zullen wel wat langer wachten, maar uiteindelijk gaan we gewoon op pad.
Laatst aangepast door Firepaw op vr 1 jan 2016 - 22:42; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 19:41 | |
| Zet mij maar op de Misschien lijst (: Ik moet het nog vragen en stuff, maar ik wil wel heel graag, dus Misschien voor mij (:
Lítill - Bo |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 19:44 | |
| Zet mij ook bij misschien, aangezien ik nog zeker moet kijken of we echt nergens naartoe gaan en ik heb nog niet eens gevraagd of het mag [maar aangezien we zowat nooit op vakantie gaan & ik al een keer ben geweest ben ik bijna zeker van een 'ja' (: ]
Sofie - Shrewstar |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 19:54 | |
| All Right, zet mij ook maar bij misschien C: Ga het straks direct vragen als ik het niet vergeet xD |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 19:57 | |
| Foxdung een zaterdag....
Ik zal kijken of ik kan, maar t ligt moeilijk me tkorfbal |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 20:01 | |
| Ik kan zeker komen.
Wintersong(Cynthia) |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 20:05 | |
| - Glowkit. schreef:
- Foxdung een zaterdag....
Ik zal kijken of ik kan, maar t ligt moeilijk me tkorfbal Mousedung it ik zeg korfbal wel af. Toch op misschien Iró - Glowkit. |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 20:20 | |
| Viktor - James bij misschien (: De kans lijkt momenteel redelijk groot dat ik ga mogen (: |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 20:35 | |
| |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:05 | |
| zet mij maar bij misschien Swiftfur,Dagmar |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:07 | |
| Icyrose - Quinty mag op misschien. Eens zien wat ik kan regelen (: |
|
| |
Tαzz ♥ 59 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:09 | |
| Zet mij maar bij misschien. Ik ben vanaf tweede kerstdag tot 30 december bij mijn vader. Moet het nog even vragen.
Natasja ~ Gasai Yuno |
|
| |
Soepsas 90 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:14 | |
| Zet mij maar op misschien, waarschijnlijk kan ik wel alleen nog even laatste keer voor de zekerheid vragen c:
Soepsas/Saskia- Spotlight |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:38 | |
| Gaan er hier mensen met de trein, zo ja, welke? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:40 | |
| Euh, Cynthia en ik gaan of met de trein, of met de bus. (Die komt ook aan op het station) Maar deze trein/bus moet vanuit Apeldoorn komen en dat ligt ten noorden van Arnhem. Dus weet niet of je daar wat aan hebt? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:41 | |
| Er komt nog een reistopic ^^ |
|
| |
James 588 Actief “Please, touch me, I pray”
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] di 19 nov 2013 - 21:43 | |
| Ghege, not really, eerder iets in de richting van Breda xD
@ Waz, M'n moeder vroeg het, daarmee :'D Maar ik kom normaal gezien c; |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] wo 20 nov 2013 - 6:44 | |
| Knal mij maar op misschien ^^ |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] wo 20 nov 2013 - 12:00 | |
| Isa - Aurypaw (volgens mij is dat mn bekendste ;o) Zet mijn maar op misschien, mag alleen als mn cijfers goed zijn, maar waarschijnlijk wel ;p |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] wo 20 nov 2013 - 16:48 | |
| Zet ook mij nog maar op misschien! Ik weet nog niet zeker of ik er dan ben (:
Mousefur - Maartje |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Burgers Zoo 28/12/13 [Afgelopen] | |
| |
|
| |
|