Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ} Styx' family zo 17 nov 2013 - 12:43 | |
| Hellooo Gast Ik heb een verleden voor Styx bedacht, maar daarvoor heb ik wel 4 andere katten nodig. Met dezelfde leeftijd als de kater zelf, 13 moons. Het zijn namelijk zijn broertjes en zusjes, het zou daarmee ook fijn zijn als ze een beetje om hem lijken, vooral qua vachtkleur. De katten zijn kittypets, Styx als rogue zijnde verlangt af en toe terug naar zijn oude leven en zal ze daarmee af en toe bezoeken. Aan jullie de taak hun reactie te bedenken, of ze elkaar nog herkennen etc. - Over Styx:
Het nest waarin Styx geboren was een 'ongelukje', de tweebenen van zijn moederkat hadden geen behoefte aan kittens van hun jonge kattin. Ook hadden ze geen flauw idee wie de vader was. Op een jonge leeftijd zijn de kittens doorverkocht aan andere tweebenen, die wel behoefte schenen te hebben aan een stel kittens. Alle kits konden nog maar net voor zichzelf zorgen, dit is een van de redenen dat Styx dezer tijd zo op zichzelf is.
Alle kits leken goed op te kunnen schieten met hun nieuwe eigenaren, behalve de kleine, slank gebouwde rode kater. Vooral toen ook de tweebenen zelf een 'kitten' kregen, ging het steeds slechter. Styx had een hekel aan dat kleine wezen, die keer op keer het weer leuk scheen te vinden je eten op te eten - wat overigens ook niet mocht van zijn ouders - of aan je staart te trekken. Uiteindelijk begon de kater voor zichzelf op te komen, het kleine wezen werd uiteindelijk bang voor hem. Wat de ouders niet tolereerden en als maatregel Styx de straat opgooide. Sinds dien is hij een zwerfkat.
Flans zelf maar een lijstje in elkaar, daar heb ik nu even geen tijd voor.. aardrijkskunde leren yayEn ik hoop op veel aanmeldingen x'D ~ Sacha |
|
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family zo 17 nov 2013 - 18:17 | |
| Naam:Stream Leeftijd:13 moons Geslacht:She-cat Karakter:Stream was erg op haar broertje Styx gesteld. Ze was dan ook erg kapot toen ze ondekte dat de kater alleen ging leven. Ze probeerd haar broertje zover te krijgen dat zij mee kan zodat hij wat gezelschap heeft. Uiterlijk: Heb er nog niet echt een uiterlijk voor maar ze lijkt heel hard op haar broertje. Extra: Stream wilt het liefst bij haar broertje zijn,ookal heeft ze een heel goed leventje...
Dankzij Stream heb ik veel inspiratie,Als ze niet word gekozen verzin ik nog wel wat met haar ik ga haar aanmaken als ze gekozen word.
|
|
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family zo 17 nov 2013 - 20:12 | |
| |
|
36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family ma 18 nov 2013 - 19:22 | |
| Hier is ze dan! xd had geluk dat de naam Stream vrij was. |
|
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family ma 18 nov 2013 - 19:53 | |
| Ik ga me ook aanmelden, reserveer een plaatsje ;> |
|
Sacha 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family di 19 nov 2013 - 18:03 | |
| @Stream; haha nice! @Wishkit; okay (:
I feel bad for not knowing your names.. ~ Ik heb trouwens besloten om als een kat me qua karakter aanspreekt en me bij Styx' familie lijkt passen, deze al geaccepteerd wordt. |
|
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family za 23 nov 2013 - 12:01 | |
| Misschien al even een topicje Styx & Stream? |
|
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family zo 24 nov 2013 - 12:59 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: {GZ} Styx' family | |