{GZ} Styx' family

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Styx' family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Styx
Member
{GZ} Styx' family DPKsfdL
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Styx
BerichtOnderwerp: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 12:43

Hellooo Gast
Ik heb een verleden voor Styx bedacht, maar daarvoor heb ik wel 4 andere katten nodig. Met dezelfde leeftijd als de kater zelf, 13 moons. Het zijn namelijk zijn broertjes en zusjes, het zou daarmee ook fijn zijn als ze een beetje om hem lijken, vooral qua vachtkleur. De katten zijn kittypets, Styx als rogue zijnde verlangt af en toe terug naar zijn oude leven en zal ze daarmee af en toe bezoeken. Aan jullie de taak hun reactie te bedenken, of ze elkaar nog herkennen etc.

Over Styx:

Flans zelf maar een lijstje in elkaar, daar heb ik nu even geen tijd voor.. aardrijkskunde leren yay
En ik hoop op veel aanmeldingen x'D

~ Sacha
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudpelt
Member
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 18:17

Naam:Stream
Leeftijd:13 moons
Geslacht:She-cat
Karakter:Stream was erg op haar broertje Styx gesteld. Ze was dan ook erg kapot toen ze ondekte dat de kater alleen ging leven. Ze probeerd haar broertje zover te krijgen dat zij mee kan zodat hij wat gezelschap heeft.
Uiterlijk: Heb er nog niet echt een uiterlijk voor maar ze lijkt heel hard op haar broertje.
Extra: Stream wilt het liefst bij haar broertje zijn,ookal heeft ze een heel goed leventje...

Dankzij Stream heb ik veel inspiratie,Als ze niet word gekozen verzin ik nog wel wat met haar ik ga haar aanmaken als ze gekozen word.
Styx
Member
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Styx
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimezo 17 nov 2013 - 20:12

Ziet er goed uit c:
Stream
Member
36
Actief

CAT'S PROFILE
Stream
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimema 18 nov 2013 - 19:22

Hier is ze dan! xd had geluk dat de naam Stream vrij was.
Wishkit
Member
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimema 18 nov 2013 - 19:53

Ik ga me ook aanmelden, reserveer een plaatsje ;>
Leather
Member
Sacha
60
Actief

CAT'S PROFILE
Leather
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimedi 19 nov 2013 - 18:03

@Stream; haha nice!
@Wishkit; okay (:
I feel bad for not knowing your names..
~
Ik heb trouwens besloten om als een kat me qua karakter aanspreekt en me bij Styx' familie lijkt passen, deze al geaccepteerd wordt.
Cloudpelt
Member
Amy ♥
177
Actief

CAT'S PROFILE
Cloudpelt
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimeza 23 nov 2013 - 12:01

Misschien al even een topicje Styx & Stream?
Styx
Member
Sacha
104
Actief

CAT'S PROFILE
Styx
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitimezo 24 nov 2013 - 12:59

Is goed, ik maak wel als ik klaar ben met m'n huiswerk ^.^
Edit; https://www.warriorcatsnl.com/t14139-do-you-remember-me-stream
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Styx' family   {GZ} Styx' family Icon_minitime

{GZ} Styx' family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: