|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws wo 24 okt 2012 - 22:26 | |
| Linn mijn tweede acc van lvl 10 kan je wel toevoegen. Aylana (#964384) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws wo 24 okt 2012 - 22:31 | |
| Ik heb een klein schemaatje voor mezelf gemaakt qua genen die aanwezig zijn in mijn honden^-^ Het gaat om Australian Shepherds. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws wo 24 okt 2012 - 22:38 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws wo 24 okt 2012 - 22:38 | |
| Als iemand van mij een gene overzicht wil en die mij op msn heeft, wil ik dat best maken (A).. Ik zal dan ook een screen sturen met wat ik bedoel.
En ik wil iedereen hier in mijn friend list! D: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws wo 24 okt 2012 - 22:58 | |
| @Babs, oeh Australian Shepherds c: Die heb ik ook een tijdje gehad in mijn kennel, echt coowle beesten ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 18:48 | |
| Ja, geweldig ^-^ Ik ben nu echt op zoek naar bepaalde kleurtjes, vooral Chocolate Merle staat op m'n verlanglijstje C: |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 18:49 | |
| Lol ik heb nog nie eens Merle xD Das nog even wachten denk k. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 19:24 | |
| - Alle kleuren die ik momenteel in bezit heb:
Dus momenteel twee dezelfde kleuren, en ik krijg deze kleuren er nog bij (de pups die ik gekozen heb in mijn litters): - Fawn and White (Piebald) with Light Undersides - Silver and White (Extreme Piebald) with Ticking and Light Undersides Ik begin al een drukke breeder te worden haha c': Vandaag kon ik like 15,000 euro ophalen aan prijzengeld ~ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 19:39 | |
| Hmm, ik heb nu ook het Roaned gen in bezit :3
Linn@ Ik geloof dat ik mazzel heb gehad, ik kon vandaag 19k ophalen aan prijzengeld ;o |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 19:42 | |
| Babs: Ligt er altijd aan hoeveel mensen ermee doen, heb je misschien net geluk gehad dat of jouw honden zo goed hun best hebben gedaan, of dat er gewoon heel weinig mensen meededen xD Aangezien mijn hond ook iets van 31 firsts heeft nu, c':
Ik heb nu ook een 'Steel blue and white (irish)' hond, reu. Dus heb het Gg/GG gene in bezit nu, eindelijk. Nu wil ik alleen nog het bb of dd gene hebben. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 22:35 | |
| Naam hier: Soepsas Naam Furry Paws: Soepsas ID-Nummer: Hoe vind ik die? :3 Kennel: / Specialiteit: / Link: komt xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 22:54 | |
| Logged In As Babs (#1076451) Level 4 38 UXP for Next Level
Dit staat aan de rechterkant van je scherm, in de zijbalk. Het nummer achter je naam (Bij mij Babs) is je ID (: |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws do 25 okt 2012 - 23:12 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws ma 29 okt 2012 - 18:26 | |
| http://www.furry-paws.com/litter/pup/65477/359316Ik geef iedereen één goede raad; Ga opzoek naar Studs - mannelijke honden om mee te breeden voor een prijsje - met het liefst 24HH, dus het maximale, in hun genes. Dat zal jouw pups ook steeds hoger brengen en beter maken! ´ Probeer zelf ook om naar de 24HH´s te werken met je eigen honden, zodat je een top fokker kunt worden en jouw honden goed zullen presenteren in wedstrijden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 12:19 | |
| Haha ik kom nie verder bij deze: Although this mod is bright, she may not appear as such. For her name sounds like one who does not know much. Chat her up any time, she loves to party! As long as the laughs and the food are hearty.
Wss heb ik gwn nog niet genoeg nagedacht, maar weet een van jullie? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 14:02 | |
| Ik heb gewoon met snaplinks die hele lijst mods geopend en zo gerefreshed xD Was er vast wel eentje goed. (: Ik heb de scavenger hunt voltooid en de prijzen zijn epic. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 14:59 | |
| Ik ga dit ook Downloaden wanneer ik weer bij pa thuis ben =3 Eens zien of ik t leuk vind >D |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 15:11 | |
| Ik heb hem helemaal ^.^
Waz: Ik weet hem niet meer maar bij de help page staan veel tips en je kan ook gewoon alle mods gaan aanklikken ^.^ |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 15:17 | |
| Waz; Open gewoon even de hele lijst, dan vind je 'm heel snel c: De laatste is echt makkelijk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws di 30 okt 2012 - 15:39 | |
| Valsspelers lol ik deed het door nadenken. xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Game][PC] Furry paws | |
| |
|
| |
|