|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: [rpg] superhelden forum ma 10 jan 2011 - 15:52 | |
| uh... ik heb een RPGforum gemaakt over superhelden hij is nog niet helemaal af maar je kan al inloggen (volgens mij).
superhelden.actieforum.com
Laatst aangepast door Sunpaw op wo 12 jan 2011 - 18:10; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
53
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum ma 10 jan 2011 - 16:33 | |
| Sunpaw, edit je post en geef een link, banner, uitleg enzovoorts. Hier kunnen we simpelweg niks mee |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum di 11 jan 2011 - 15:55 | |
| [Ook Frostkit]
Sunpaw een paar punten:
1. Gasten kunnen de index niet bekijken, dus wij kunnen het ook niet beoordelen. 2. Op zich een leuk onderwerp, voor de rest geen mening. 3. Je site is bij lange na nog niet af! Je hebt het standaard layout nog, ik weet niet of je al gebieden en plaatjes heb enzo maar tot nu toe zie ik het nut er niet van in om het hier te posten.
Sorry maar het is wel zo, een site maken kost tijd, energie en geduld. [Ik kan het weten, want ik wil ook me site hier posten maar die is nog niet helemaal af --'] Dus misschien is het handiger dat dit topic op slot gaat tot je echt helemaal klaar bent(?) |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum wo 12 jan 2011 - 17:59 | |
| kan iemand mij PLEASE een uitleg geven over hoe je een goede RPG-site maakt???? want ik bak er echt nix van. |
|
| |
138
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum do 27 jan 2011 - 18:33 | |
| |
|
| |
Esmee 125 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum do 27 jan 2011 - 18:59 | |
| - Sunpaw schreef:
- kan iemand mij PLEASE een uitleg geven over hoe je een goede RPG-site maakt???? want ik bak er echt nix van.
Uhm, ik maak nu ook een site dus je kunt ook meehelpen met die van mij. (Verder kan ik je niet echt een uitleg geven) |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum do 27 jan 2011 - 19:09 | |
| - Dearheart schreef:
- Sunpaw schreef:
- kan iemand mij PLEASE een uitleg geven over hoe je een goede RPG-site maakt???? want ik bak er echt nix van.
Uhm, ik maak nu ook een site dus je kunt ook meehelpen met die van mij.
(Verder kan ik je niet echt een uitleg geven) En mij ook! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [rpg] superhelden forum | |
| |
|
| |
|