|
|
»Quinty« 93
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 12:52 | |
| - Lionroar schreef:
- Icyrose schreef:
- Strawberry schreef:
- Grave (Of hoe moet ik je noemen?)@ Mijn leraren hebben de studiewijzers nog niet geupdated, dus ik kan mijn huiswerk nog niet zien. I tried :'D -mazzeltje-
Ik weiger huiswerk te maken, mag dat ook? :'D
Dayum .w. Over 3,5u zit ik aan mn avondeten //sigh Kon dat maar -sigh- Maandag: Natuurkunde hw, wiskunde hw, latijn hw Dinsdag: Geschiedenis pw, duits hw, grieks hw, nederlands hw Woensdag: Nederlands pw, scheikunde hw, duits pw/leestoets Donderdag: Grieks pw(inhalen), wiskunde hw Vrijdag: Scheikunde hw, biologie hw, (volgens mij ook nog economie hw)
EN dan heb ik het pas over het huiswerk dat ze vorige week hebben opgegeven voor deze week, daar komt vast nog wel wat bij (: En volgende week mag ik beginnen aan het leren voor mijn pww, yay niet
Ik moet voor vrijdag alles van het Palet [schoolkrant] afhebben. Verder moet ik nog wat shit doen voor mn bijles. Zorgen dat ik een paar lessen voorloop met mn Wiskunde huiswerk, zodat ik een geldig excuus blijf houden. Mhm ... Dinsdag gesprek met mn mentor. Verder geloof ik niets x'd |
|
| |
geheimpjes 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 12:53 | |
| |
|
| |
» yowsah! 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 12:56 | |
| - Burnedleaf schreef:
- Lionroar schreef:
- Icyrose schreef:
- Strawberry schreef:
- Grave (Of hoe moet ik je noemen?)@ Mijn leraren hebben de studiewijzers nog niet geupdated, dus ik kan mijn huiswerk nog niet zien. I tried :'D -mazzeltje-
Ik weiger huiswerk te maken, mag dat ook? :'D
Dayum .w. Over 3,5u zit ik aan mn avondeten //sigh Kon dat maar -sigh- Maandag: Natuurkunde hw, wiskunde hw, latijn hw Dinsdag: Geschiedenis pw, duits hw, grieks hw, nederlands hw Woensdag: Nederlands pw, scheikunde hw, duits pw/leestoets Donderdag: Grieks pw(inhalen), wiskunde hw Vrijdag: Scheikunde hw, biologie hw, (volgens mij ook nog economie hw)
EN dan heb ik het pas over het huiswerk dat ze vorige week hebben opgegeven voor deze week, daar komt vast nog wel wat bij (: En volgende week mag ik beginnen aan het leren voor mijn pww, yay niet
Ik moet voor vrijdag alles van het Palet [schoolkrant] afhebben. Verder moet ik nog wat shit doen voor mn bijles. Zorgen dat ik een paar lessen voorloop met mn Wiskunde huiswerk, zodat ik een geldig excuus blijf houden. Mhm ... Dinsdag gesprek met mn mentor. Verder geloof ik niets x'd Maandag: Frans hw, Wiskunde hw & Nederlands repetitie Dinsdag; Wiskunde hw, Scheikunde hw & Aardrijkskunde hw Woensdag; Scheikunde SO & Engels SO Donderdag; Eco huiswerk, Frans repetitie
Ik heb dinsdag en donderdag atletiek, ik ga maandag oppassen en ik heb woensdag cursus, woeh ._. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 12:59 | |
| "The effect of the repel wore off" |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:06 | |
| - Strawberry schreef:
"The effect of the repel wore off" lolz XD OMYSTARCLAN, IK HEB INEENS EEN VAAG GENIAAL IDEE! (hopelijk hebben we er genoeg fondant voor :33) |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:08 | |
| kijk hier teven nieuw setje |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:09 | |
| FTW- f.ck the what? leuk setje |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:10 | |
| Ik ga een poging doen om een Warrior Cats taart te maken c: |
|
| |
Sacha 104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:11 | |
| Zijn er hier trouwens nog mensen die meedoen aan de NANOWRIMO? okay beetje laat aangezien de NaNo al bijna is afgelopen, but who cares x] |
|
| |
Flappy ~ aka Isa ;d 506 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:17 | |
| E.I.N.D.E.L.I.J.K. heb ik de setjes geplaatst in mn shopje :'D Ik ben zo laat xd |
|
| |
» yowsah! 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 13:44 | |
| oké, hier gaan we dan ._. ik begin met scheikunde, dan ga ik douchen, dan ga ik wiskunde maken & dan ga ik nederlands doorlezen. moet lukken :/ |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| |
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:12 | |
| - Styx schreef:
- Zijn er hier trouwens nog mensen die meedoen aan de NANOWRIMO?
okay beetje laat aangezien de NaNo al bijna is afgelopen, but who cares x] Yess, I do! :DEn ik hoop vandaag de 50K te halen. ^^ Ben jij heel toevallig de Sacha die RainbowHood is op de Nanosite? @Gravestone: Bah, huiswerk. Good luck! |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:15 | |
| I want to.. KILL TESSA |
|
| |
ISABELLE C: 166 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:15 | |
| OMG ERGSTE FANGIRL MOMENT IN GESCHIEDENISSSSS
IK SHIP YUKITERU-KUN X AKISE-KUN
AAH<333333333333 |
|
| |
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ 518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:16 | |
| .... ik wil andere mensen killen maar ik blijf vriendelijk, soort van |
|
| |
» yowsah! 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:18 | |
| oké, frans gedaan; nu douchen 8D dat neemt ook weer iets van drie kwartier in beslag woah ik moet sneller leren douchen |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:19 | |
| WAAROM BEN IK ZO SLECHT IN ACCOUNTS ACTIEF HOUDEN D: |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:19 | |
| - Gravestone schreef:
- oké, frans gedaan; nu douchen 8D
dat neemt ook weer iets van drie kwartier in beslag woah ik moet sneller leren douchen Hehe, dat probleem heb ik ook xD |
|
| |
» yowsah! 203 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2013 - 14:20 | |
| - Whippaw schreef:
- WAAROM BEN IK ZO SLECHT IN ACCOUNTS ACTIEF HOUDEN D:
ha, wss ben je er nog beter in dan ik xD ik kan nieteens twee accounts tegelijkertijd actief houden ._. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|