We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 12:41
Shira Algemene onzin topic
zo, wat vinden jullie van Shira's sheet? c:
TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT TEXT
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:26
Neen, tuurlijk, accounts maak ik niet aan, maar inactieve katten ombouwen doe ik lekker wel~! >D Ik werk mezelf tegen, hahah. Daarnet weer naar Destiny gefietst<3 Ze werkt al beter mee, maar weet iemand waarom een paard vaak met z'n hoofd schud. Jeuk heeft ze niet, want ik heb ze al na gekeken op teken, vlooien, en de rest maar dat heeft ze niet. Het kopstuk zat ook goed en zo. T is wel zo dat haar vroegere verzorger altijd zo'n touw vast maakte dat ze haar hoofd super laag moest houden, kan dat ermee te maken hebben?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:39
Strawberry schreef:
Daan@ Ik ook niet, maar de kinders komen wel langs dus ik word gedwongen x'D
Rolluiken omlaag + deur gewoon niet opendoen. Zo doe ik dat bij zulke feestdagen xD Naja, als m'n ouders niet thuis zijn tenminste, anders moet ik t ook. @Lianne, Moest, maar na een tijd deed ze het vanzelf natuurlijk. Nu ze het niet meer moet houd ze haar hoofd mega hoog en wanneer ze die laag houd schud ze de hele tijd.
Talon
Member
123 Actief
CAT'S PROFILE Age: 6 years old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:44
Chi; Hm dat is vreemd OwO" Normaal hoort een paard dat vanzelf te doen als een teken dat jij de leiding mag nemen. Al heb ik het nu eigenlijk over longeren. Hm, misschien is het iets in haar oor. Oormijt, geïrriteerd oor, allergie of een gebitsprobleem :3
Ik had ook ergens gelezen dat het een soort syndroom kan zijn maar dat die na een tijdje weer weggaat en meestal zo maar opeens ontstaat.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:48
@Lianne, Naja, ik zal wel zien. Als t nie betert zal ik wel verder onderzoek doen, verzorg haar nu nog maar twee dagen :') Ze is dus ook een lange tijd niet bereden geweest, en nu t zo koud is kan het miss gewoon ook komen omdat ze hevig staat. Toch bedankt <3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:53
Final Destination is goor D:
Talon
Member
123 Actief
CAT'S PROFILE Age: 6 years old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 11 nov 2013 - 15:53
No problemo~ C: x Ja inderdaad. Gewoon die hard proberen op te warmen kan het ook zijn hehehehe, en nu ze de vrijheid heeft om haar hoofd te doen en laten waar ze het wilt kan het ook gewoon zijn dat ze het daarom de hele tijd doet xD Who knows~ Succes er mee ^^