|
54
| |
| Onderwerp: Elementstory [RPG] zo 9 jan 2011 - 18:54 | |
| Naam: Element story Soort: [ RPG ] Onderwerp: Fantasymensen Omschrijving: Er zijn 4 verschillende volkeren. Elk staat symbool voor een element. Je hebt de Neophron het luchtvolk, de Quans het vuurvolk, de Ananthe het aardevolk en de Felims het watervolk. Elk volk heeft een eigen type wapens, kledij, persoonlijkheid en rijdier. De volkeren kunnen geen elementen besturen. Link: http://elementstory.actieforum.com/forumEventuele banner/afbeelding: https://i.servimg.com/u/f89/14/49/88/11/logog10.pngHet forum ondergaat nog wat aanpassingen, maar je bent van harte welkom! - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] ma 10 jan 2011 - 16:38 | |
| Oee, vet! Ik ga even een kijkje nemen :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 18 jan 2011 - 13:25 | |
| Echt gaaf dat het weer vernieuwt is =) .
Natuurlijk heb ik me opnieuw aangemeld onder de naam Finn, haha.
X Julia In het puin van gister, liggen de parels van morgen. |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 18 jan 2011 - 16:05 | |
| Heyy Lijktme erg leuk, ik heb net een acc gemaakt maar weet niet waar ik me kan aanmelden bij de Felims :/ |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 18 jan 2011 - 19:16 | |
| Ontzettend bedankt voor het aangeven! Ik heb het welkoms bericht nu aangepast, waardoor het nu wel duidelijk is Wanneer je, je charactersheet invuld wordt je automatisch bij dat volk ingedeeld. Bedankt voor het aangeven! Heeft iemand anders misschien nog tips? - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
Soof 477
| |
| |
| |
71
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 18 jan 2011 - 19:30 | |
| Site ziet er goed uit Ik meld me helaas niet aan omdat ik al op zoveel RPG's zit dat ik dan waarschijnlijk inactief wordt xD |
|
| |
526
| |
| |
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 18 jan 2011 - 20:30 | |
| Owlpaw: Ja, hebt inderdaad een soort fantasy dieren. Daar kun je op rijden, maar deze moeten natuurlijk wel getemd worden. Ieder volk heeft zijn eigen soort rijdieren. Daarnaast kun je natuurlijk ook een klein dier hebben. Bijvoorbeeld een havik of iets Met 1 van je dieren kun je dan gevoelens uitwisselen. Er is geen afstandslimiet, maar het zijn enkel gevoelens. Je kunt dus niet praten of iets... Maar dit moet nog iets verder uitgedacht worden, maar het is wel een plan wat ik aan het uitwerken ben ^^ Sobek: Haha, kan ik me voorstellen! Bedankt voor het kijken in elk geval =D Scytheshade: Leuk dat je, je aanmeld! Er zijn redelijk veel subforums hoor ^^ Anders wordt het teveel en te groot. Wanneer er wat meer leden zijn kunnen er altijd nog gebieden bij komen! Er komen in elk geval nog 5 gebieden bij! voor elk gilde/genootschap een eigen subforum en nog een soort centraal punt waar jaarlijks een markt wordt gehouden. Nee, je bent niet verplicht je aan de omschrijving te houden! Het zijn enkel een soort richtlijnen wat gebruikelijk is. Zo is er bijvoorbeeld een Quan die goed is met pijl en boog en het zwaard, maar voornamelijk de pijl en boog hanteert. En ikzelf heb een personage dat van oorsprong een Ananthe is maar nu als een Quan door het leven gaat. Je mag dus je hele eigen draai aan geven! - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
54
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] di 25 jan 2011 - 7:46 | |
| Whoehoe weekje is voorbij! UPDATE! :Er zijn een paar nieuwe gebieden toegevoegd. Er zijn een aantal nieuwe rijdieren toegevoegd aan de clans. Natuurlijk hebben we een aantal nieuwe leden! Allemaal zijn ze erg enthousiast, kom je je gezellig bij ons voegen? Nieuw rijdier toegevoegd bij de Ananthe:Zendyra : Dit zijn paardachtige wezens, die veel weg hebben van een zebra. De strepen lopen over het hele lichaam en zijn ook vaak in bruintinten. De kleur ogen zijn zowel bij de Zendyra's als de Livia's hetzelfde als de eigenaar. Zowel bij de Liva als de Zendyra: Het dier wordt bij de geboorte bij het kind gezet, zodat deze samen opgroeien. Hierdoor neemt het dier de kleur ogen aan van het kind, de eigenaar. Zo kun je altijd herkennen welk dier bij welke eigenaar hoort. Nieuw rijdier toegevoegd bij de Quans:De Lupose: Deze kun je vergelijken met de wolven zoals wij ze kennen. Echter zijn de ogen zeer variërend van kleur. Alle donkere tinten vacht komen voor. De Lupose is kleiner dan de gemiddelde Qwim. De stokmaat meet rond de 1,38. De Qwims en Lupose's kunnen het goed met elkaar vinden, wat de rijdieren samen met de eigenaren tot een sterke combinatie maakt. Nieuw rijdier toegevoegd bij de Neophron:Cyrean: Omdat beide dieren niet in staat waren zich in bosachtige gebieden te verplaatsen hebben Neophrons -een lange tijd geleden- enkele Cyreans getemd. Nu, in het heden, zijn de Cyreans trouwe rijdieren van de Neophrons. Cyreans zijn ideaal om door de bergen en bossen te trekken. Het zijn de sneeuwpanters van de bergen, groot en sterk. Hun stokmaat meet rond de 1,50. Redelijk groot dus. Nieuw element verbonden gave voor de Neophrons:Neophrons kunnen gevoelens aanvoelen via de lucht, ookwel de sfeer die in de lucht hangt. Dit heeft maar een beperkte afstand en vind alleen plaats wanneer diegene ook in zicht is. De Neophrons hebben een ontzettend scherp zicht en kunnen beter zien dan gebruikelijk. Nieuw element verbonden gave voor de Quans:Doordat het lastig overleven is op de Asvlakte kunnen de Quans zeer goed tegen warmte en stoffige situaties. Daarnaast kunnen ze lange afstanden te voet afleggen, zonder echt een grote behoefte aan rust en vocht te krijgen. - Heatpelt - Coonmask - Zeropelt - Grasspaw - Solidtail - Waspheart - Ravemoss - |
|
| |
| Onderwerp: Re: Elementstory [RPG] | |
| |
|
| |
|