|
|
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:42 | |
| Daan, Dan moeten Burnedpaw en Snakedance vriendjes worden! <333 Goldenkit, Ik denk niet dat dat toegelaten is aangezien het zo ongeveer héél hard op een wilde kat lijkt, zo één als uit de vorige discussie hierover... En je moet gewoon geduld hebben en wachten, dat gebeurd vanzelf als de leader hier tijd voor heeft. Welke is de mooiste als os voor Crystal; - Gif 1:
- Gif 2:
- Gif 3:
- Gif 4:
Of een andere? I have an obsession for gif's xD |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:44 | |
| - Crystalheart schreef:
- Daan, Dan moeten Burnedpaw en Snakedance vriendjes worden! <333
Goldenkit, Ik denk niet dat dat toegelaten is aangezien het zo ongeveer héél hard op een wilde kat lijkt, zo één als uit de vorige discussie hierover... En je moet gewoon geduld hebben en wachten, dat gebeurd vanzelf als de leader hier tijd voor heeft.
Welke is de mooiste als os voor Crystal;
- Gif 1:
- Gif 2:
- Gif 3:
- Gif 4:
Of een andere? I have an obsession for gif's xD Ok, ik kan gewoon een wilde kat niet onderscheiden van een andere kat die je wel mag gebruiken xD hoe zit het met deze? ---- Ik vind de eerste twee wel mooi... |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:46 | |
| Goldenkit: Ik denk niet dat je deze mag gebruiken, het is een wilde kat -grote katachtige- en die mag je niet op Warrior cats gebruiken (: En als je je naam wilt veranderen moet je een pm sturen naar een van de admins, volgens mij. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:48 | |
| - Lionroar schreef:
- Goldenkit: Ik denk niet dat je deze mag gebruiken, het is een wilde kat -grote katachtige- en die mag je niet op Warrior cats gebruiken (: En als je je naam wilt veranderen moet je een pm sturen naar een van de admins, volgens mij.
Ook na een ceremonie? Ps: als iemand een goeie foto van een gouden kat met gouden ogen vind, altijd handig xD psps: is deze wel mogelijk? |
|
| |
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:55 | |
| Goldenkit, Ja, die is wel mogelijk. En als je voorkomt in die ceremonie, dan moet je gewoon wachten. Als je naam niet genoemd wordt in een ceremonie, dat moet je je eerst aanmelden voor een ceremonie^^"
EDIT; Ik zal je in PM wat foto's doorsturen c; Je kan trouwens ook aan anderen vragen om de oogkleur te veranderen ;3
Laatst aangepast door Crystalheart op za 9 nov 2013 - 14:57; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Hear Me Quack. 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:56 | |
| wild iemand een topicje met Cactuspaw? ik wil graag met hem beginnen. |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 14:56 | |
| - Crystalheart schreef:
- Goldenkit, Ja, die is wel mogelijk. En als je voorkomt in die ceremonie, dan moet je gewoon wachten. Als je naam niet genoemd wordt in een ceremonie, dat moet je je eerst aanmelden voor een ceremonie^^"
Ok, dat is goed ^^ |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:04 | |
| - goldenkit schreef:
- Crystalheart schreef:
- Goldenkit, Ja, die is wel mogelijk. En als je voorkomt in die ceremonie, dan moet je gewoon wachten. Als je naam niet genoemd wordt in een ceremonie, dat moet je je eerst aanmelden voor een ceremonie^^"
Ok, dat is goed ^^ Nou.. ik zou niet te lang wachten. Het kan zijn dat we het over het hoofd zien, we kunnen ten slotte niet alle ceremonies in de gaten houden. Dus het is beter als je één van ons gewoon een pbtje stuurt met de vraag of we je naam willen veranderen. XD |
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:27 | |
| - Cactuspaw. schreef:
- wild iemand een topicje met Cactuspaw? ik wil graag met hem beginnen.
AMG YOUR OS IS N FROM POKEMON <3 Amasingg ;D |
|
| |
Hear Me Quack. 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:30 | |
| - Dogkit schreef:
- Cactuspaw. schreef:
- wild iemand een topicje met Cactuspaw? ik wil graag met hem beginnen.
AMG YOUR OS IS N FROM POKEMON <3
Amasingg ;D Thanks ^-^ -- ik denk dat ik een topic met Cactus in het Windclan territorium ga doen om hem lekker geliefd te maken bij de Windclannertjes >D |
|
| |
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:32 | |
| Stijn, Een topic Maskedpaw & Cactus of Twilightmoon & Cactus? c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:33 | |
| @Stijn;; Liever niet ^^" Er komt al een bordergevecht en dan loopt het daarvoor al helemaal uit de hand. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:35 | |
| Heey! Heb ik veel gemist ? xD |
|
| |
Hear Me Quack. 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:39 | |
| - Shrewstar/Crystallheart schreef:
- @Stijn;;
Liever niet ^^" Er komt al een bordergevecht en dan loopt het daarvoor al helemaal uit de hand. ---
Stijn, Een topic Maskedpaw & Cactus of Twilightmoon & Cactus? c:
Oké soof ^^ - Liese sorry kan niet heb je toevallig nog Shadowclan? |
|
| |
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:40 | |
| Fachi, Jaaah! Check skype maar eens! ;'D Soof, Ja, da's wel waar... x3 Stijn, Ik heb Hiddendance? Ik ga aan Crystal's os'je beginnen <333 |
|
| |
Hear Me Quack. 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:41 | |
| Liese: zal ik dan een topicje maken? |
|
| |
Lizzard 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:46 | |
| |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:47 | |
| Darkblood krijgt een nieuw baasje D': |
|
| |
Kip 346 Actief Screaming is the most beautiful sound of the night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 15:47 | |
| @Cactuspaw; mag ik daar met Poisonpaw dan op reageren? c: |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 9 nov 2013 - 16:01 | |
| GEHI:%HG4t87/6 hsgoef!!! Ben ik een taart aan het bakken die niet hard word, en dan weet mam het allemaal weer zo goed. Heeft ze me helemaal opgefokt en pak ik die taart uit de oven. Valt hij op de grond. En dan moet ík het opruimen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|