Algemene Onzin Topic - Pagina 26

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Owlflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 18:43

Whippaw schreef:
Owlkit schreef:
weird...:
+1 ._.

Owls setje is mooi <3
tnx :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathertail
Member
Chi~!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Heathertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:38

Heathertail is al geaccepteerd, iemand 'n topic?<3~
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:40

Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van?
Voor:
Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^"
En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3
Klik!:
Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^"
Lonelydeath
Member
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:44

Heathertail schreef:
Heathertail is al geaccepteerd, iemand 'n topic?<3~
Altijd Razz
Heathertail
Member
Chi~!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Heathertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:45

@Lonelydeath, Okay~! Wie maakt? (:
Wauw, iedereen verdwijnt plots op Ebuddy xD
Lonelydeath
Member
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:46

Heathertail schreef:
@Lonelydeath, Okay~! Wie maakt? (:
Wauw, iedereen verdwijnt plots op Ebuddy xD
Ik zal maken, waar wil je?
Lonelydeath
Member
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:48

Sorry voor de dubbelpost, maar gaat een RPG wel als je Windclan bent ? Want in de RPG zijn we momenteel niet zo'n goede vrienden ..
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:49

Choppedkit schreef:
Choppedkit schreef:
Iemand die hier een kader met de naam Ozzy van kan maken?
http://gloaming-wanderer.tumblr.com/post/58146636178
Heathertail
Member
Chi~!
54
Actief

CAT'S PROFILE
Heathertail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:50

Lonelydeath schreef:
Sorry voor de dubbelpost, maar gaat een RPG wel als je Windclan bent ? Want in de RPG zijn we momenteel niet zo'n goede vrienden ..
Maak dan maar aan bij Rogue territoria, daar komen ook af en toe Clankatten. ^^
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:51

AAAAAAARRRRGGHHHH!!!!!
*FRUSTRATIE*

was juist een awesome pixel-art aan het maken, ik ga naar het toilet, ondertussen komt m'n nichtje af en sluit alles af DX
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:52

Heathertail heeft een mooie ava <3
-----
Meeh, ik twijfel enorm over of ik een bepaald forum van me zal gaan vernieuwen, aangezien alles wat ik er op gedaan heb weg is en ik het helemaal opnieuw zal moeten uittypen en zo (en omdat ik het onderwerp zelf verzonnen heb, is het nogal moeilijk om hulp te vragen D: ) (ik ook altijd met mijn forums xd)
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:54

Nightbreeze schreef:
Choppedkit schreef:
Choppedkit schreef:
Iemand die hier een kader met de naam Ozzy van kan maken?
http://gloaming-wanderer.tumblr.com/post/58146636178
Ik geef niet op O__O
Pearson
Member
Stijn.
56
Actief

CAT'S PROFILE
Pearson
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:57

Talon. schreef:
Plottwist. Talon is homosexueel. >B)
Imagine that.
Pom pom pom
Als dat gebeurt word Pearson seacrtly gay >]
Lonelydeath
Member
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 19:59

Heathertail, maak jij anders een topic, ik heb geen idee xD
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:02

Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn... En ik heb mijn rang nog niet eens...
Lonelydeath
Member
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:02

Whippaw schreef:
Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn...  En ik heb mijn rang nog niet eens...
Oh Sad Tjaaaaah
Talon
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Dbp6sl7-caa8d532-cbdd-486d-80ea-29ec34139e78.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2QyM2M3NDg3LTNiNDgtNGNmNS1iMzE5LWM4YTZlNmEwZjNiNFwvZGJwNnNsNy1jYWE4ZDUzMi1jYmRkLTQ4NmQtODBlYS0yOWVjMzQxMzllNzgucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
123
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Talon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:06

Pearson schreef:
Talon. schreef:
Plottwist. Talon is homosexueel. >B)
Imagine that.
Pom pom pom
Als dat gebeurt word Pearson seacrtly gay >]

Dikke Plottwist. Pearson en Talon worden geheime lovers >)
Ze krijgen beide een vriendin maar in 't geheim .. muahaha

Maar nee Talon is gewoon straight. (Met een beetje YAOI AW YEAA dirty mind)
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:08

Whippaw schreef:
Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn...  En ik heb mijn rang nog niet eens...
Waarom dat nou weer? Ik denk dat je het heel goed gaat doen!
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:09

Hiddendance schreef:
Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van?
Voor:
Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^"
En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3
Klik!:
Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^"
First;
Ik vind de ogen misschien een beetje té bewerkt x'D
En ik kan je wel helpen met die gif, maar op deze laptop geen gimp, dus misschien is join.me handiger ja (':
Talon
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Dbp6sl7-caa8d532-cbdd-486d-80ea-29ec34139e78.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2QyM2M3NDg3LTNiNDgtNGNmNS1iMzE5LWM4YTZlNmEwZjNiNFwvZGJwNnNsNy1jYWE4ZDUzMi1jYmRkLTQ4NmQtODBlYS0yOWVjMzQxMzllNzgucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
123
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Talon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitimedo 7 nov 2013 - 20:11

Whippaw schreef:
Dat is een hele goeie motivatie :')
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 26 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: