|
|
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 18:43 | |
| - Whippaw schreef:
- Owlkit schreef:
- weird...:
+1 ._.
Owls setje is mooi <3 tnx :3 |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:38 | |
| Heathertail is al geaccepteerd, iemand 'n topic?<3~ |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:40 | |
| Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van? - Voor:
- Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^" En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3 - Klik!:
Hoe kan ik het geflikker van de randjes, en het vertragen van de frames verhelpen? Zou iemand dat kunnen uitleggen, desnoods dat een van ons beide join.me opstart? I need it!
Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^" |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:44 | |
| - Heathertail schreef:
- Heathertail is al geaccepteerd, iemand 'n topic?<3~
Altijd |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:45 | |
| @Lonelydeath, Okay~! Wie maakt? (: Wauw, iedereen verdwijnt plots op Ebuddy xD |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:46 | |
| - Heathertail schreef:
- @Lonelydeath, Okay~! Wie maakt? (:
Wauw, iedereen verdwijnt plots op Ebuddy xD Ik zal maken, waar wil je? |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:48 | |
| Sorry voor de dubbelpost, maar gaat een RPG wel als je Windclan bent ? Want in de RPG zijn we momenteel niet zo'n goede vrienden .. |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:49 | |
| |
|
| |
Chi~! 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:50 | |
| - Lonelydeath schreef:
- Sorry voor de dubbelpost, maar gaat een RPG wel als je Windclan bent ? Want in de RPG zijn we momenteel niet zo'n goede vrienden ..
Maak dan maar aan bij Rogue territoria, daar komen ook af en toe Clankatten. ^^ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:51 | |
| AAAAAAARRRRGGHHHH!!!!! *FRUSTRATIE*
was juist een awesome pixel-art aan het maken, ik ga naar het toilet, ondertussen komt m'n nichtje af en sluit alles af DX |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:52 | |
| Heathertail heeft een mooie ava <3 ----- Meeh, ik twijfel enorm over of ik een bepaald forum van me zal gaan vernieuwen, aangezien alles wat ik er op gedaan heb weg is en ik het helemaal opnieuw zal moeten uittypen en zo (en omdat ik het onderwerp zelf verzonnen heb, is het nogal moeilijk om hulp te vragen D: ) (ik ook altijd met mijn forums xd) |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:54 | |
| |
|
| |
Stijn. 56 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:57 | |
| - Talon. schreef:
- Plottwist. Talon is homosexueel. >B)
Imagine that. Pom pom pom Als dat gebeurt word Pearson seacrtly gay >] |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 19:59 | |
| Heathertail, maak jij anders een topic, ik heb geen idee xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:02 | |
| Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn... En ik heb mijn rang nog niet eens... |
|
| |
Justin 164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:02 | |
| - Whippaw schreef:
- Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn... En ik heb mijn rang nog niet eens...
Oh Tjaaaaah |
|
| |
123 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:06 | |
| - Pearson schreef:
- Talon. schreef:
- Plottwist. Talon is homosexueel. >B)
Imagine that. Pom pom pom Als dat gebeurt word Pearson seacrtly gay >] Dikke Plottwist. Pearson en Talon worden geheime lovers >) Ze krijgen beide een vriendin maar in 't geheim .. muahaha Maar nee Talon is gewoon straight. (Met een beetje YAOI AW YEAA dirty mind) |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:08 | |
| - Whippaw schreef:
- Ik heb nu al het gevoel dat ik niet goed genoeg ben om RiverClan medicine cat's apprentice te zijn... En ik heb mijn rang nog niet eens...
Waarom dat nou weer? Ik denk dat je het heel goed gaat doen! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:09 | |
| - Hiddendance schreef:
- Ik had vandaag even geen internet, dus was ik gaan bewerken. Wat vinden jullie er (heel eerlijk) van?
- Voor:
- Na:
De ogen zijn trouwens bewerkt, voor degene die het nietzouden doorhebben^^" En ik heb ook geprobeerd een gif te bewerken, als nieuwe avatar voor Twilightmoon, maar daar heb ik een kleine vraag over... x3
- Klik!:
Hoe kan ik het geflikker van de randjes, en het vertragen van de frames verhelpen? Zou iemand dat kunnen uitleggen, desnoods dat een van ons beide join.me opstart? I need it! Normaal was 'ie nog veel langer (90 lagen) maar ik heb 'm afgeknipt tot 30. De volgende 60 zijn verwijderd^^" First; Ik vind de ogen misschien een beetje té bewerkt x'D En ik kan je wel helpen met die gif, maar op deze laptop geen gimp, dus misschien is join.me handiger ja (': |
|
| |
123 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 7 nov 2013 - 20:11 | |
| - Whippaw schreef:
Dat is een hele goeie motivatie :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|