Graystripe || Why?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Graystripe || Why?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Milkyway
Elder
Graystripe || Why? DPKsfdL
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitimezo 3 nov 2013 - 21:07

De blauwe oogjes van de kitten keken recht voor zich uit naar een boom. De boom op zich was niet erg interessant en het was misschien ook niet kijken dat ze deed, eerder staren. Diep in gedachten verzonken bleven haar ogen, zonder te knipperen, op de boom gericht. Vragen spookten door haar hoofd. Vragen waar de meeste katten niet op konden antwoorden. Waarom heette ze Milkykit? Waarom niet Whitekit of Smallkit of nog anders? Waarom nou net die naam? Er waren maar twee katten die daar op konden antwoorden, niet? Haar ouders. Toen ze zich dat besefte, haalde ze haar blik van de boom af. Rustig keek ze het kamp door, tot ze de lange, grijze vacht van haar vader zag. "Papaaaaah" riep ze vrolijk, terwijl ze naar hem toe rende en met een vrolijke sprong tegen zijn zij belande. Niet hoog genoeg. Even schudde de kleine kitten met haar hoofdje. "Papaaaa" begon ze vragend, "Waarom heet ik Milkykit?" Een vrolijke glimlach sierde haar gezicht, terwijl ze Graystripe nieuwsgierig aankeek.

[+ Graystripe]
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 16:48

Hij was net teruggekeerd van de middagpatrouille en was van plan om zijn maag te vullen met het pas gevangen prooi dat hij bij had. Hij gooide de andere dieren op de stapel van prooi en nam voor zichzelf een klein musje mee. Hij hoefde niet veel, en daarbij hadden de Queens nu meer behoefte aan voedsel dan hij. Dat het druk was geworden in het kamp door alle kittens die er waren was geen nieuwtje meer. Ondertussen wist hij al dat hij bij elke stap die hij zette moest oppassen op passerende kleine wezentjes. Maar hij zat daar niet mee in. Graystripe was een kittenliefhebber, dus van hem mochten er zoveel kittens rondlopen als maar kon, hij zou niet kwaad of geïrriteerd worden. De langharige grijze kater ging rustig zitten en begon aan zijn middagmaal. Maar zodra hij zijn tanden in het sappige vlees zette hoorde hij de stem van een bekend iemand: Milkykit! Algauw liet hij het vogeltje weer vallen en keek hij nieuwsgierig op, wat was er dat ze nodig had?
"Papaaaaah" Riep de kleine witte kitten die op hem af kwam gelopen. Graystripe's amberkleurige ogen begonnen te twinkelen van blijdschap toen hij zijn jonge dochter zag en snorde zachtjes. Hij voelde de zachte klap aan zijn zij en boog zich voorover om Milkykit weer overeind te helpen. Kittens toch, ze waren altijd zo onvoorzichtig. "Papaaaa" Herhaalde zijn dochter weer, deze keer vragend. "Ja, wat is er?" Vroeg hij rustig terwijl hij haar warm aankeek. "Waarom heet ik Milkykit?" Een vrolijke glimlach begon het gezicht van zijn dochter te sieren, en ook op zijn gelaat verscheen er een kleine grijns. "Omdat je een witte vachtkleur hebt, en 'Milky' betekend melk, melk heeft een witte kleur." Miauwde hij kalm terwijl hij Milkykit een lik gaf over d'r oren.
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitimewo 6 nov 2013 - 16:53

"Omdat je een witte vachtkleur hebt, en 'Milky' betekend melk, melk heeft een witte kleur." antwoordde haar vader, waarna hij haar een lik tussen haar oren gaf. Even dacht de kitten na, "Ja, maar waarom dan niet Whitekit? En waarom omdat ik wit ben? Waarom niet Smallkit omdat ik vrij klein ben? Of eehm... Bluekit, wegens mijn blauwe ogen?" vroeg ze en keek haar vader weer aan. Haar ogen stonden groot en een vrolijke glimlach was op haar gezicht te zien. Tot ze zich plots iets bedacht, misschien dacht haar vader wel dat ze door deze vragen, niet tevreden was met haar naam! "Niet dat ik niet blij ben met mijn naam hoor!" piepte ze snel, "Ik vind Milkykit een hele leuke naam, ik vroeg het me gewoon af!" Ze had even naar de grond gekeken, maar keek toen snel weer op, wachtend op antwoord.
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitimeza 9 nov 2013 - 19:16

"Ja, maar waarom dan niet Whitekit? En waarom omdat ik wit ben? Waarom niet Smallkit omdat ik vrij klein ben? Of eehm... Bluekit, wegens mijn blauwe ogen?" Graystripe vernauwde zijn blik even en beet op zijn lip. Daar had ze wel 'n punt, en ook haar enthousiasme beviel hem wel. Ze zou vast een uitstekende en leergierige leerling worden later. De langharige grijze kater haalde even diep adem om de lucht nadien weer uit te blazen in de vorm van een zucht. "Milky vonden we beter klinken, en zo klein ben je nu ook weer niet," Bij dat laatste gaf hij haar een speelse tik met zijn staartpunt en glimlachte hij even. "En alle kittens hun ogen zijn blauw in hun eerste levensdagen." Vervolgde de kater zijn uitleg. "Niet dat ik niet blij ben met mijn naam hoor!" Piepte de kitten snel. Graystripe grinnikte eventjes en wist een grijns niet van zijn gelaat te houden. "Ik vind Milkykit een hele leuke naam, ik vroeg het me gewoon af!" Hij bleef de witte kitten in de gaten houden en merkte op dat ze even naar beneden keek. Maar nog voordat hij daar iets aan kon doen keek ze weer naar boven. "Als je echt iets tegen je naam hebt kan ik evengoed gaan vragen aan Firestar of hij je naam naar Funguskit wilt veranderen." Plaagde hij haar.
Milkyway
Elder
сєєა ღ
653
Actief

CAT'S PROFILE
Milkyway
BerichtOnderwerp: Re: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitimezo 10 nov 2013 - 15:34

"Milky vonden we beter klinken, en zo klein ben je nu ook weer niet,"Nee? De speelse tik van zijn staart deed haar even geschrokken opzij springen, "En alle kittens hun ogen zijn blauw in hun eerste levensdagen." Vervolgde de kater zijn uitleg. Met grote ogen keek ze haar vader aan, "Dus misschien raak ik mijn blauwe ogen wel kwijt?" piepte ze toen bang, ze wou haar blauwe ogen helemaal niet kwijt, ook al wist ze niet eens hoe haar ogen er uit zagen. Toen ze nog een opmerking maakte over haar naam, plaagde de grote kater haar even, "Als je echt iets tegen je naam hebt kan ik evengoed gaan vragen aan Firestar of hij je naam naar Funguskit wilt veranderen." Direct schudde de kitten wild met haar hoofd, "Nee, nee!" piepte ze snel, "Ik blijf wel bij Milkykit!"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Graystripe || Why?   Graystripe || Why? Icon_minitime

Graystripe || Why?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: