|
217
| |
| Onderwerp: Falconheart mijn liefde! vr 7 jan 2011 - 21:20 | |
| Foxfur was met Falconheart buiten de warriors den gaan zitten. De zon ging langzaam naar beneden en het was erg romantisch. Foxfur was al een paar weken met Falconheart ze waren elke dag nog meer van elkaar gaan houden. Foxfur ging een eindje naar Falconheart toe. Ze likte zijn snuit en hij gaf een tevreden Purrr.[i]. Ze gaf hem een kopje en daarna was de zon onder gegaan. Foxfur stond op en..( Dit is niet is niet bestemd voor kinderen!)
De volgende dag voelde Foxfur zich geweldig! Ze wou net Falconhaert gaan vragen om mee te gaan jagen. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! vr 7 jan 2011 - 23:21 | |
| Falconheart lag met Foxfur buiten de warriors den. De zon ging langzaam naar beneden en het was erg romantisch. De zon maakte de hemel mooi oranje roze en rood. Het was heel mooi. Hij kreeg een lik over haar mond van Foxfur. Hij spinde samen met Foxfur. Hij kreeg nog een kopje en foxfur stond op en........... (zoals Foxfur zei het is niet bestemt voor kinderen maar als je na denkt snap je um) Foxfur ging slapen en Falconheart ging mee naar de nursery en daar ging ze deze nacht ook slapen. Hij keek de volgende ochtent nnaar Foxfur die zich zo te zien top voelde. Hij keek naar de blik van Foxfur en hij kon er gewoon in lezen dat ze wou gaan jagen. Aller Aller Aller liefste princes ik kan lezen in je blik dat je wil gaan jagen maar het kan echt niet je kan vandaag al bevallen maar het kan ook morgen maar je moet echt hier blijven en ik zal ook bij je blijven Zei Falconheart. Hij begreep wel dat Foxfur weg wilde maar het kon echt niet hoe graag hij het ook zal willen maar het kon echt niet stel dat ze ging bevallen. |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! vr 7 jan 2011 - 23:38 | |
| Foxfur was teleugesteld met het antwoordden Falconheart. " Ik weet het, Falconheart, maar het voelt net alsof ik nog een warrior ben." Zei Foxfur, haar blik daalde af naar de ingang van de warriors den. Ze zuchte toen ze een apprentice naar zijn mentor zag rennen klaar voor de training. Ze was echt heel erg blij met de kittens, maar ze miste het warrior zijn en met Moonpaw trainen. De Nursery leeg Foxfur was de enige poes die kittens zou krijgen, dus ze miste ook gezelschap. Maar af en toe kwam Falconheart haar opzoeken en dat fleurde haar helemaal op. MaarFalconheart was een warrior en hij moest zijn taken wel volbrengen. " Ik hoop datje nog lang blijft. Want hetis hier zo eenzaam." Zei Foxfur, ze wist dat ze niet altijd haar zin kon hebben, maar nu had ze het echt nodig. Wanneer de kittens er zouden zijn zou alles beter zijn. Geen eenzame dagen in de Nursery, moeder zijn en Falconheart die met de kittens speelt. Dat zouden goede dagen worden, maar ze moest nu even doorzetten. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! vr 7 jan 2011 - 23:57 | |
| " Ik weet het, Falconheart, maar het voelt net alsof ik nog een warrior ben." Zei Foxfur, haar blik daalde af naar de ingang van de warriors den. Het moest hier niet gemakelijk voor haar zijn. 'ik begrijp het met heel mijn hart en en ziel maar het kan echt niet want als het fout gaat dan ben je er niet meer en ik kan echt niet leven zonder jou Foxfur echt niet zonder jou is er geen leven meer mogelijk voor mij mijn liefste princes' Zei Falconheart. Normaal had hij niet naar de regel geluisterd en haar mee genomen op de jacht maar hij hield van haar en als er wat met Foxfur zou gebeuren zou hij zichzelf nooit vergeven, alles in zijn lijf riep dat het niet verstandig was om zijn lieven princes Foxfur mee te nemen op jacht. " Ik hoop datje nog lang blijft. Want hetis hier zo eenzaam." Zei Foxfur. 'ik blijf zo lang mogelijk mijn liefste' zei Falconheart. |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! za 8 jan 2011 - 0:03 | |
| De woorden van Falconheart maakte Foxfur iets vrolijker. Ze nestelde zich in een zacht nest van mos en wat veren van vogels. Het liefst zou ze nu willen rennen door het bos, de wind in haar vacht, de beschutting van de struiken en bomen. Maar als haar dan iets zou overkomen zou Falconheart dat zich nooit kunnen vergeven. " Ik ga maar even slapen, blijf je bij me deze nacht?" Vroeg Foxfur, ze keek hem met wanhopige ogen aan. Ze had nog nooit alleen geslapen en dat wou ze ook niet meemaken. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! za 8 jan 2011 - 9:42 | |
| " Ik ga maar even slapen, blijf je bij me deze nacht?" Vroeg Foxfur. 'tuurlijk mijn liefste ik blij bij je maar je moet echt eerst wat eten hoor je kan niet zo gaan slapen en niet eten een dag en heb je gister wel gegeten toen ik op patrouille moest? Maar wat wil je eten?' Vroeg Falconheart bezorgt. Hij hield heel heel heel veel ontelbaarkeer van haar, maar ze moest wel gezond blijven natuurlijk en ze moest goed eten want kittens hoe klein dan ook eten mee van het voetsel wat Foxfur eet. De lucht werd langzaam donkerder, het was al snel gebeurt want ja ze waren ook pas na zonshoog wakker gewoorden dus dan ging het ook wel snel. Falconheart spinde en gaf haar een lik. Hij wist niet wat hij zonder Foxfur moest beginen. Als het ooit uit zou gaan met Foxfur dan is zijn hart voor altijd gebroken. |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! za 8 jan 2011 - 9:54 | |
| Falconheart keek haar bezorgd aan, het klopte wat hij zei ze had gisteren ook nog hierbeneden. Pas toen ze dacht aan de honger, knorde haar maag enorm. " Het maakt niet uit." Zei Foxfur, ze voelde zich erg moe. " Ik ga alvast naar de Nursery." Zei ze, " Wil jij alsjeblieft het eten naar de Nursery brengen." Zei Foxfur, haar stem klonk triest en ze keek Falconheart niet aan toen ze sprak, want ze was al op weg naar de Nursery. Ze hield nog wel van hem, zelfs haar erg veel, maar de gedachte aan de eenzame Nursery verbroken haar gedachte. |
|
| |
149
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! za 8 jan 2011 - 10:29 | |
| " Het maakt niet uit." Zei Foxfur. Zo te horen was ze moe. Falconheart knikte. Ik ga alvast naar de Nursery." Zei ze, " Wil jij alsjeblieft het eten naar de Nursery brengen." vroeg foxfur. 'natuurlijk mijn liefste' Zei Falconheart. Foxfur liep triest weg naar de nursery. Falconheart begreep het. Het was daar niet leuk voor haar. Falconheart tripelde naar de prooi stapel. Hij pakte een grote vis en een dikke muis. Hij tripelde naar de nursery. Daar lag Foxfur. 'hier je moet goed eten lief' Zei Falconheart terwijl hij de grote vis voor Foxfur neer legde. Hij begon zelf aan de dikke muis. Voor dat hij aan die muis was begonnen had hij nog eet smakelijk gezecht. Toen het eten op was ging Falconheart speels op Foxfur liggen en likte haar nek. Falconheart was licht dus plette hij Foxfur niet. Hij maakte........... Beweegingen. Het was niet echt maar voor het gevoel wel.
(van af nu alleen Foxfur) |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! za 8 jan 2011 - 11:09 | |
| De Nursery zoals Foxfur had gedacht was leeg en verlaten. Ze nestelde zich in een mooi nest bij de ingang. Falconheart kwam terug met verse prooi, hij legde een dikke vis voor haar neer. Ze staarde naar de vis en duwde hem eerst weg. Falconheart keek haar aan met bezorgde ogen. Omdat Falconheart het zo nodig vindt eet ik die vis wel. Dacht Foxfur, ze nam een grote hap en de heerlijke aroma's van de vis stroomde haar mond binnen. Ze besefte nu pas wat voor een grote honger ze had. Na gegeten te hebben likte Falconheart Foxfur en ging hij bij haar liggen. Als Falconheart bij haar zou blijven zou ze dit wel volhouden. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Falconheart mijn liefde! | |
| |
|
| |
|