Hai! :3 Aardig dat je hier komt kijken.
Ik zoek familie, vrienden, et cetera voor Dawnkit.
Dawnkit is een Shadowclan kitten die nu nog zeer avontuurlijk is, maar af en toe wel wat 'emo' trekjes heeft. Ze is een oranje poes met blauwe ogen, die niet gewoon, maar echt diepblauw zijn.
Er is niet veel informatie over haar verleden omdat ze;
ten 1e, ze is gevonden door enkele Shadowclan katten toen ze bijna doodgevroren was.
Ten 2e, ze heeft een klap op haar kop gehad niet lang daarna waardoor de weinige herinneringen die ze had van haar vroegste jeugd verdwenen.
Nu zoek ik:
I - Een broer van haar, die in Riverclan zit. Even oud als Dawnkit, en in het begin weten ze niet dat ze familie zijn. Ze worden goed bevriend, maar er is een grote kans dat deze broer later sterft.
Eisen:
Moet in RC zitten en ook onbekende ouders hebben, verder niets
II - Een Shadowclan kater die haar onder zijn hoede neemt, alles leert, et cetera. Hij is als een vader/grote broer voor Dawnkit.
Eisen:
Familie moet gestoven/weg zijn. Hij mist hen, waardoor Dawn een soort vervanging van zijn gestorven kits is ofz.
III - Een Shadowclan kater die Dawnkit/paw traint en haar alles leert. Eerst haten ze elkaar, maar later wordt de kater op Dawn verliefd. Zij alleen nog niet op hem...
Eisen:
Geen ^^ alleen dat je actief bent
IIII - Een poes, maakt niet uit welke clan. Zij was gescheiden van Dawnkit, maar vlak voor de dood van de moeder komen ze elkaar tegen.
Eisen:
Moet al binnenkort doodgaan
Ik hoop dat je je aanmeldt! ^w^