Naar de Nursery.

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Naar de Nursery.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxfur
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 16:45

Foxfur had net vertelt aan Falconheart dat ze kitten zou krijgen. Foxfur moest nu naar de Nursery toe, had ze Divestream horen zeggen tegen haar. Foxfur zou Moonpaw haar training aan een andere kat moeten over laten, hoe zou ze reageren? Vroeg Foxfur zich af. Ze wou nog graag even met haar willen trainen maar Divestream had haar gezegd dat ze direct naar de Nursery moest. " Moonpaw, ik moet je iets vertellen." Zei Foxfur en ze liep richting de Apprentice den. Haar leerling zat voor de den te zonnen. Hoe zou ze reageren? Vroeg Foxfur zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leaf •
Member
Naar de Nursery. Mini-avatar-moonstream
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 18:30

Moonpaw lag lekker te soesen in de zon toen ze opeens de stem van Foxfur hoorde en ze keek op met een breede glimlach op haar snuit. ‘Gaan we weer naar het grasveldje waar we gaan trainen?’ vroeg Moonpaw miauwend en ze stond op waarna zij zich uitrekte en naar Foxfur toe liep. Haar snuit drukte ze tegen de wang van de warrior die behoorlijk dik was geworden zins Moonpaw haar het laatste keer had gezien. ‘Hoe kom je zo dik of heb je een meerval in geslikt?’ snorde Moonpaw terwijl ze voor de warrior ging zitten met haar ogen op de buik van Foxfur gericht.
Foxfur
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 19:03

" Gaan we weer naar het grasveldje waar we gaan trainen?" Vroeg Moonpaw, ze trok een brede glimlach over haar gezicht. Moonpaw keek nieuwsgierig naar de buik van Foxfur. " Hoe kom je zo dik of heb je een meerval gegeten?" Vroeg Moonpaw, ze keek Foxfur met nieuwsgierige ogen aan. " Moonpaw, ik moet je iets vertellen. Ik kan een tijd niet met je trainen, want ik ga naar de Nursery. Ik krijg binnekort kittens!" Zei Foxfur, haar stem was opgewonden en tegelijk verdrietig. " Het spijt me echt heel erg dat we maar even konden trainen, maar ik beloof je dat we snel weer gaan trainen. Echt waar." Zei Foxfur, ze keek Moonpaw met liefdevolle ogen aan.
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 19:40

Foxfur vertelde dat ze binnen kort kittens kreeg en haar ogen stonden opslag groot van verbazing. 'Dat is.... Dat is geweldig voor je Foxfur, maar wie gaat me in de tussentijd traien?' happerde Moonpaw en ze ging verzitten en keek blij naar haar mentor. Ze vond kittens altijd leuk om te zien en ze was ook blij dat er meer leerlingen zouden komen voor de trainingen die later weer warrior's of medicijnkatten werden? Het was zonhoog en Moonpaw zag dat Foxfur bang was dat Moonpaw het misshien niet zo leuk zou vinden, maar dat was maar deels de waarheid. 'Foxfur zou Divestream me misschien mogen trainen? Ze had het me een paar manen geleden al daarvoor gevraagd, maar toen zei Crookedstar dat hij mijn mentor zou worden en nu heb ik jouw als mentor?' vroeg Moonpaw en ze keek wijvelend naar Foxfur terwijl ze op antwoord wachten.
Foxfur
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 20:29

Moonpaws vraag vond Foxfur een goede, maar wou Moonpaw haar niet meer als mentor? " natuurlijk mag het aan mij, maar ik beslis het niet dat moet Crookedstar doen." Zei Foxfur,ze keek Moonpaw een beetje treurig aan ze hoopte dat Moonpaw dat niet gezien had. " Ik wil heel graag als ik weer kan weer met je trainen. Als jij dat tenminste wilt?" Vroeg Foxfur, ze keek Moonpaw aan met haar ogen en ze zag niks in de apprentices ogen. Moonpaw was haar eerste apprentice en ze moest haar nu al opgeven, maar zover zou Foxfur het niet laten! Ze zou zo snel mogelijk uit de Nursery komen en verder gaan met Moonpaws training. " Moonpaw ik beloof je dat ik snel weer met je training verder zal gaan!"
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 20:43

Moonpaw schrok van het gezicht van Foxfur en ze schoot meteen haar oren naar achteren. 'Ik wilde je niet laten schrikken dat ik je niet als Mentor meer wil hoor. Ik vind je heel erg lief hoor!' riep Moonpaw geschrokken en ze drukte opnieuw haar snuit tegen de vacht van Foxfur en ze hoopte dat ze het zich niet erg zou aan trekken?
( flut post!)

Moonpaw, vijf VOLLE regels.
Post goed of post niet.

-Moonfur.
Foxfur
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 20:48

Moonpaw drukte haar snuit in de vacht van Foxfur, ze was meteen weer gerust gesteld. " Oké Moonpaw, bedankt ik denk ook altijd het ergste." Zei Foxfur, ze voelde zich opeens schuldig door Moonpaw zich schuldig te voelen. " Moonpaw ik ga nu naar de nursery wil jij het vragen aan Crookedstar dat je ondertussen een mentor wilt totdat ik uit de Nursery ben?" Vroeg Foxfur, ze wierp nog een laatste blik op Moonpaw voordat ze haar rug tegen haar omdraaide en richting de Nursery liep. Nog even en ik heb kittens en dan kan ik Moonpaw weer trainen. Dacht Foxfur in haarzelf, maar een klein stemmetje in haar hoofd zei: Behalve als ze al een warrior is.
Falconheart
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 23:44

" Moonpaw ik ga nu naar de nursery wil jij het vragen aan Crookedstar dat je ondertussen een mentor wilt totdat ik uit de Nursery ben?" Hoorde hij Foxfur aan moonpaw vragen. Toen Moonpaw weg was liep hij naar foxfur toe. 'Hey princes' Zei hij lief en gaf haar een lik over haar mond. 'Wat zei Moonpaw? Vind Moonpaw het jammer of vond hij het leuk voor jou? Als er iets is kun je het vertellen he' Zei Falconheart terwijl de wind zijn vacht naar achteren blies. Hij keek verliefd en diep in de ogen van Foxfur. Hij hield verschrikkelijk veel van Foxfur en Falconheart wist 10000000% zeker dat Foxfur ook zoveel van hem hield. Over een tijdje waren ze echt on schijdelijk dan was hij vader en zij moeder. Hoe gelukig kon je wezen? Niemand kon gelukiger, verlievder en trotser zijn als hij. Het gras kriebelde aan zijn poten omdat ht door de wind langzaam langs zijn poten waaide. Hij gaf Foxfur vijf liken achterelkaar over haar mond.
Foxfur
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimevr 7 jan 2011 - 23:54

Falconheart stond voor haar de wind blies zijn vacht mooi en glad. Hij keek haar met verliefdheid aan. Maar de gedachte aan de eenzame Nursery verbroken zijn blik. Ze keek even naar haar poten, ze kneedde de grond fijn met haar klauwen. " Falconheart, ik wil niet naar de Nursery! Het is er zo eenzaam! Ik ga alleen als je belooft bij me te blijven!" Zei Foxfur, ze klonk veeleisend, maar Falconheart zou dat toch wel begrijpen? Als hij echt veel van haar hield zou hij bij haar blijven, toch?
Falconheart
Member
Naar de Nursery. DPKsfdL
149

CAT'S PROFILE
Falconheart
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 9:27

" Falconheart, ik wil niet naar de Nursery! Het is er zo eenzaam! Ik ga alleen als je belooft bij me te blijven!" Zei Foxfur veeleisend. Falconheart begreep het wel het was daar niet leuk voor foxfur. 'Lieve lieve liev princes Foxfur ik zweer dat ik zolang het kan bij je zal blijven en je bedienen en gewoon bij jou zijn tot het eind s het kan en ik blijf ook bij je tot het eind van ons gelukkige leven vol romantiek' Zei Falconheart plechtig ze bleven even sirieus maar daarna schoten ze alebij in de lach want zijn stem klonk als of toen hij zweerde dat hij voor altijd de clan zou dinnen dat waren ook mooie herineringen maar deze waren nog beter dan de herineringen van toen hij leerling was en warrior werd. Hij was zo trots op Foxfur. 'ik hou van je Foxfur en dat zal altijd zo blijven tot het eind van dit leven en van de volgende' Zei Falconheart en gaf haar nog een paar liken over haar mond.
Leaf •
Member
456

CAT'S PROFILE
Rank:
Leaf •
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitimeza 8 jan 2011 - 23:40

xfur sprak zacht en Moonpaw knikte begrijpend toen ze zich omdraaide en naar de nursery liep. Moonpaw zag dat ze nog een van de clan katten ontmoeten en ze besteden daar geen aandacht meer aan en liep regelrecht naar de leidersden en liep daar naar binnen om met Crookedstar te praten. Hij was binnen en Moonpaw legde aan hem uit wat er scheelden. Toen ze klaar was ging Moonpaw zitten en keek in afwachting naar Crookedstar. 'Maar als Foxfur de kittens heeft geworpen wil ze mij weer gaan trainen.' zei Moonpaw en hoopte op enig antwoord van haar leider?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Naar de Nursery.   Naar de Nursery. Icon_minitime

Naar de Nursery.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Nursery-
Ga naar: