|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 19:44 | |
| Ik heb zelf teveel katten plaatjes die ik erg mooi vind en ik wil ze graag weggeven anders eindig ik straks met 20+ accounts die ik niet actief kan houden, haha. Wees geduldig en hier geld de regel dat degene die het eerste vraagt op een plaatje, dit plaatje ook krijgt.
- Number 1:
- Number 2:
- Number 3:
- Number 4:
- Number 5:
- Number 6:
- Number 7:
- Number 8:
- Number 9:
- Number 10:
- Number 11:
- Number 12:
- Number 13:
- Number 14:
- Number 15:
- Number 16:
- Number 17:
- Number 18:
- Number 19:
- Number 20:
Vul deze code in voor als je een plaatje hierboven wilt hebben: - Code:
-
Nummer: Voor welk account?: Ik kan ook plaatjes voor je zoeken (Ik zoek alleen katten plaatjes): - Code:
-
Naam kat: Vachtkleur: Vachtlengte: Oogkleur: Extra: Ik heb voor de rest geen regels, wees alleen een beetje geduldig en vriendelijk, ik heb het door de week erg druk (: |
|
| |
Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 19:56 | |
| Nummer:1 Voor welk account?:Seasonkit - Code:
-
[img]http://i43.tinypic.com/vio2ol.jpg[/img] - Cloud x Shock <3:
|
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 20:02 | |
| Nummer: 18 & 9 Voor welk account?: a new xp , Snakedance Tᕼᕮ ᗯOᖇᒪᗪ’S STIᒪᒪ Tᕼᕮ Sᗩᗰᕮ. Tᕼᕮᖇᕮ’S ᒍᑌST ᒪᕮSS Iᑎ IT. ᗪᕮᗩᗪ ᗰᕮᑎ Tᕮᒪᒪ ᑎO TᗩᒪᕮS |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 20:05 | |
| Nummer: 16 Voor welk account?: Toekomstige x'D
|
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 20:18 | |
| OMG!!! DIE EERSTE! ZO CUTE |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 20:29 | |
| Nummer: 5 & 14 Voor welk account?: Leafpaw. & Flowerkit(idun wat erachter staat x3)
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 21:23 | |
| Daan&Max: Hoe bedoelen jullie met een toekomstig account? Ik wil wel dat de plaatjes binnenkort/zo snel mogelijk worden gebruikt, anders vind ik niet dat ze bezet gehouden mogen worden (: -- De rest: Accepted (: Ik zal de lijst zo/morgen bijwerken. |
|
| |
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ do 31 okt 2013 - 21:27 | |
| 11 en 2 zijn al bezet, just saying. (: |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 11:38 | |
| Nummer: 4 Voor welk account?: Moosekit Droppaw x Dappledrop x Moosepaw x Peach x Grimalkin x Fadingpaw x Burningflight x Iceshard x Quietspell - Klik:
- Stamps:
|
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 13:35 | |
| Naam kat: Wishpaw -claw Vachtkleur: Ehm... nou ja, ze is een Savannah kat Vachtlengte: Kort Oogkleur: Maakt niet zo veel uit ^^ Extra: Als het kan met sneeuw, maar zonder is ook goed |
|
| |
Robin 237 Actief Round here we're as cool as kittens. But out there, the dogs, they thrive.
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 17:05 | |
| |
|
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 17:34 | |
|
Laatst aangepast door Kasumi op di 5 nov 2013 - 7:54; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 18:11 | |
| - Lionroar schreef:
- Daan&Max: Hoe bedoelen jullie met een toekomstig account? Ik wil wel dat de plaatjes binnenkort/zo snel mogelijk worden gebruikt, anders vind ik niet dat ze bezet gehouden mogen worden (:
-- De rest: Accepted (: Ik zal de lijst zo/morgen bijwerken. Eigenlijk is het voor mijn slothkit(: Die kan ik dan gebruiken voor hem |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ vr 1 nov 2013 - 18:19 | |
| Naam kat: Firework Vachtkleur: Flamepoint, dus oranje wit Vachtlengte: halflang/kort Oogkleur: Diepgrijs/donkerblauw, de meningen verschillen daarover Extra: Als je het niet wilt doen snap ik het hoor ^^ |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| |
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ϟ Cat Pictures ϟ zo 3 nov 2013 - 20:13 | |
| Nummer: 12 Voor welk account?: Softberry - Stuff:
|
|