Where are you? [Jinx]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Where are you? [Jinx]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Littleface
Member
Where are you? [Jinx] DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimewo 30 okt 2013 - 7:07

Littleface snuffelde rond bij de Twolegplace, op zoek naar de kater Jinx. Ze was helemaal hoteltebotel op hem, en hij ook op haar. Tenminste, dat dacht ze. Ze wist niet dat er met haar gevoelens gespeeld werd. Littleface trippelde op een grote boom af, want hij had gezegd dat hij hier in de buurt leefde. Ze opende haar kaken en rook zijn lekkere geur al. Ze liep eropaf, en zonder dat ze het door had schoot er een muis voor haar langs. Het trippelen werd nu rennen en voor dat ze het wist zag ze hem zitten. "Hi!" miauwde ze vrolijk. Ze wachtte nog even voor ze verder liep.

Met Jinx, Elena moet ze verder lopen dat ze dan je baasje ziet of niet?


Where are you? [Jinx] 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Where are you? [Jinx] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimema 4 nov 2013 - 21:22

De gedachtes aan Littleface bleven in zijn kop hangen. De poes wist van niks dat hij met haar 'speelde'. Was het slecht wat hij deed? Vast... maar toch niet zó slecht? Nee. Vast niet.
de kater gaapte even en schudde loom zijn kop. Hij was de vorige nacht wakker gebleven, en had deze nacht heerlijk geslapen. Een zacht geronk kwam uit zijn bek toen het zonnetje zijn zwrate vacht verwarmde. "Hi!"Klonk plots een bekende stem. Jinx trok gelijk een liefdevol masker over zijn gezicht en draaide zich al ronkend om. "Littleface!"zei hij zogenaamd verrukt. "Je hebt me gevonden!" een brede grijns trok over zijn snuit. Hij duwde zijn kop tegen de hare aan en rook de Thunderclan geur."Hoe is het met je?"

- ja is goed, miss dat Jinx haar een rondleiding geeft in zijn gebied, en dat ze dan zijn eigenaar tegen komen? =)-


Where are you? [Jinx] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Where are you? [Jinx] DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimedo 21 nov 2013 - 16:51

"Littleface!" Littleface kwam enthousiast op Jinx afgelopen. "Je hebt me gevonden!" een brede grijns trok over zijn gelaat. Hij duwde zijn kop tegen de hare aan en Littleface gaf hem een lik over zijn oor. "Hoe is het met je?" zei Jinx en Littleface antwoordde dat het goed met haar ging. "Wat zou je vinden van dat je me rondleid? Ik bedoel, nu je vader gaat worden..." en lichte grijns kwam op ook haar snuit en haar staart tikte zachtjes tegen haar buik aan. "Ik voel ze soms al bewegen." ze gaf nog een lik en keek de zwarte kater nu vragend aan.


Where are you? [Jinx] 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Where are you? [Jinx] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimedi 26 nov 2013 - 21:00

Little antqoorde dat het gped met haar ging. Jinx glimlachtte "Wat zou je vinden van dat je me rondleid? Ik bedoel, nu je vader gaat worden..."een liechte grijns kwam op haar gezicht. Jinx schrok zich dood. Zijn ogen schoten open en zijn bek viel bijna en. Hijwilde het naar haar uitschreeuwen, maar kon zich net op tijd in houden. Masker, masker, behoud je masker hij toverde een mislukte glimlach op zijn snuit. Het kon toch niet zó erg zijn? Het werd vast een miskraam.... Verdomde! Natuurlijk was het erg! schoot er door zijn kop. Hij had zich te veel laten gaan, hij was vééls te ver gegaan. Hij hoorde haar woorden niet eenakter. Toen ze hem vragend aan keek besloot hij het even uit zijn hoofd te zetten, ze mocht niks door hebben om de verwarde uitdrukking in zijn ogen te verbergen drukte hij zijn kop tegen die van haar. Er klonk gestookt geronk uit zijn bek. "Je bent zwanger!" hij deed zijn best zijn angst te verbergen, en het lukte hem griezelig goed.


Where are you? [Jinx] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Where are you? [Jinx] DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimewo 27 nov 2013 - 19:51

Littleface zag verbaasd dat Jinx wat schrok toen ze vertelde dat ze zwanger was. Het was toch juist heel fijn? Opeens drukte hij haar kop tegen de hare aan, en miauwde hij "Je bent zwanger!". "Ja, dat klopt!" antwoordde ze blij, toen ze merkte dat hij niet meer zo geschrokken was. "Fijn hé? Hoe zullen we ze noemen?" Littleface streek met haar staart langs Jinx's gezicht en ze liep een eindje verder de tuin in. Ze schrok zich wezenloos, er zat een mens! Ze draaide haar kop om en keek met grote ogen naar Jinx. "Er zit een mens!" siste ze en ze keek eerst bang, daarna boos. "Dat wist jij hé? Dit is je baasje zeker?" Ze liep nu nieuwsgierig op de man af. Hij rook niet naar mens, nee, hij rook eerder naar.. Ja, waar rook hij naar? Ze nam de man van top tot teen op en spon toen zachtjes. Ze mocht deze mens wel.

Is het goed als jij even Jinx's baasje speelt?


Where are you? [Jinx] 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Where are you? [Jinx] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimevr 6 dec 2013 - 17:21

"Ja, dat klopt!" zei de poes blij. "Fijn hé? Hoe zullen we ze noemen?" oh Jinx wist wel een paar namen... Unwishedkit, Stupidkit, Hellkit, Hatekit., Wish-you-weren't-herekit.... somde hij op in zijn kop. Gelukkig hoefde hij niet te antwoorden, de poes streek haar staart over zijn gezicht en hij moest de inging onderdrukken om er stevig op te bijten van frustratie. Ze liep de tuin in en zag... "Er zit een mens!" Jinx zuchtte zachtjes. Masker.... houd je masker op Hij wilde net uitleggen wat er aan de hand was, toen de poes hem eerst bang en daarna kwaad aan keek. Om daarna nieuwsgierig naar de man te lopen. Jinx keek haar verward aan. De zwarte kater hield haar goed in de gaten en nam zich beschermend tegen de man voor, maar toen ze zachtjes spon ontspande hij. Hij liet een glimlach op zijn gezicht komen. "Ja ik wist het, sorry, ik had et je moeten vertellen. Dit is mijn eigenaar, hij is een rogue van de mensen... niemand zorgt voor hem, dus ik doe het. Hij zal je geen kwaad doen. Omdat ik zijn taal niet spreek weet ik zi9jn naam niet... Maar ik denk dat hij Crayon heet"zei de kater, en hij liep op de man af en gaf hem een zacht kopje. De zwerver aaide hem en stak zijn hand naar Littleface toe, zodat ze hem eerst kon goed keuren door aan zijn hand te ruiken en een kopje te geven, dan pas zou hij haar aaien. Hij zei wat in zijn ruwe, onverstaanbare taal wat leuk op een begroeting. de zwrate kat plofte naast de man neer en wachtte op de reactie van Littleface.

is goed ^^ sorry voor laatheid, heb weinig tijd


Where are you? [Jinx] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Where are you? [Jinx] DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 9:41

"Ja ik wist het, sorry, ik had et je moeten vertellen. Dit is mijn eigenaar, hij is een rogue van de mensen... niemand zorgt voor hem, dus ik doe het. Hij zal je geen kwaad doen. Omdat ik zijn taal niet spreek weet ik zi9jn naam niet... Maar ik denk dat hij Crayon heet" Littleface knikte even en liet de informatie die ze net gehoord had tot zich doordringen. Ze spon eventjes en duwde haar kop tegen de been van de twoleg. Eigenlijk was het raar wat ze nu deed, omdat clankatten normaal een hékel hadden aan twolegs, maar Littleface vond het niet erg. Ze vond deze twoleg aardig en zou dat laten merken ook!


Where are you? [Jinx] 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
Where are you? [Jinx] Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 6:43

Jinx verstijfde even toen de poes haar kop langs de hand van de zwerver streek, maar toen ze hem niets deed ontspande hij. De oudere man aaide Littleface zachtjes, en kriebelde haar onder haar kin. Hij zei iets met zijn ruwe harde stem wat de kater niet kon verstaan. Ietwat hopeloos keek hij de man aan, die verward terug keek. Jinx wendde zijn blik af en keek naar zijn poten. Echter besefte hij dat dit kon opvallen dus keek hij snel naar Littleface. "Wanner denk je dat de kittens zullen komen?" vroeg hij en hij kerk naar haar buik. Oh jee...oh nee.. Wat moest hij doen?
Paniek begon hem een beetje naar de kop te gaan, toen hij pas echt besefte hoe diep hij in de problemen zat. Hij hield niet van Littleface! Het was gewoon een spel! Hij was te ver gegaan, veels te ver. De kater voelde zich draaierig en ging snel op de grond zitten, in onzichtbare paniek


Where are you? [Jinx] Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Littleface
Member
Where are you? [Jinx] DPKsfdL
Loïs
100
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 72 moons
Gender:
Rank:
Littleface
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitimevr 17 jan 2014 - 17:52

Het voelde goed dat het 'baasje' van Jinx Littleface accepteerde. Hij kriebelde achter haar oren. Daar kon ze wel aan wennen! "Wanner denk je dat de kittens zullen komen?" Littleface keek met vrolijke ogen naar Jinx. "Waarschijnlijk binnen een paar Moons..." antwoordde ze. "Wacht.. Weet je wel wat Moons zijn?" Littleface wist het eigenlijk wel zeker dat Jinx dit woord niet kende, maar zij kende het woord van Jinx er niet voor! Ze begon diep te bedenken hoe ze het ging uitleggen, toen Jinx stem weer klonk.

~Kort, ik heb weinig inspi haha


Where are you? [Jinx] 25f1v7n
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Where are you? [Jinx]   Where are you? [Jinx] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where are you? [Jinx]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: