Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: GRP's plaatsen .. di 29 okt 2013 - 18:09 | |
| Hallo mensjes (katten, wat dan ook) Ik vroeg me af waar precies je een GRP verhaal plaatsen moet, ik weet enkel war je een oefening GRP kan plaatsen, om te laten beoordelen .. Want ik wil een verhaaltje plaatsen waar mensen (katten, je weet wel ..) op antwoorden, en dat je 'n verhaal krijgt. Alvast bedankt ! FC. Dankjewel Choppedkit !Ferncloud~Mooncloud~Autumnpelt~Lonelydeath~Rasberrypaw~Naranja |
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: GRP's plaatsen .. di 29 okt 2013 - 19:39 | |
| Hallo Ferncloud, Ik weet niet precies wat je bedoelt met een GRP verhaal, maar ik denk dat je een RPG post bedoeld, althans, zo noemen wij dat hier. Deze posts kun je maken in het RPG gedeelte, dit kun je vinden onder de categorieën; Thunderclan territory, Riverclan territory, Windclan territory, Shadowclan territory en andere territoria. Daarnaast zit Ferncloud in de Thunderclan, dus is het volgens de clanregels toegestaan om te posten in het thunderclan territory, hier krijg je dan ook geen problemen mee met andere personages in de RPG. Daarnaast mag jouw karakter ook posten in de andere clan territoriums (Riverclan, Windclan en Shadowclan territory) maar dan kun je wel problemen krijgen met andere personages - de katten die in die clan zitten - want dit is eigenlijk tegen de regels volgens de clans. Daarnaast mag je altijd posten in de 'andere territoria' categorie. Als ik een beetje vaag ben qua uitleggen, zou ik je aanraden om dit door te lezen - als je dat nog niet gedaan hebt (: -: https://www.warriorcatsnl.com/h1-guidebook |
|
Jojo 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GRP's plaatsen .. di 29 okt 2013 - 21:07 | |
| Ik heb volgens mij nog nooit van GRP gehoord, maar dat kan aan mij liggen :'D Anyways, in alle territoria die je onder het OOC gedeelte et cetera ziet staan kan je berichten plaatsen in open topics, of zelfs topics aanmaken. Als je nog nooit hebt ge-RPGt kan je in de training posten en daarna in de normale rpg :3
-Sorry, ik faal in uitleggen xD
EDIT: Sorry, ik zag dat Lionroar al gereageerd had .-. sorry ^^" |
|
Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GRP's plaatsen .. wo 30 okt 2013 - 10:09 | |
| O, sorry, ja ik bedoel inderdaad RPG xD Maar ja, er staat dan er zijn 5 clans in deze rpg, en als je dan klikt op Thunderclan, staan daar enkel de posten van Firestar en de commandant .. Toch bedankt Dankjewel Choppedkit !Ferncloud~Mooncloud~Autumnpelt~Lonelydeath~Rasberrypaw~Naranja |
|
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GRP's plaatsen .. wo 30 okt 2013 - 15:47 | |
| Je kijkt te ver bovenaan, je moet naar onder scrollen. Dan zie je afbeeldingen en daar staat het terretorium ook tussen |
|
| Onderwerp: Re: GRP's plaatsen .. | |
| |
|