Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Cause baby, you're a firework! // Firework di 29 okt 2013 - 14:11 | |
| Op haar korte pootjes trippelde Maskedpaw vrolijk door het WindClan camp. Haar vacht was nog vrij dik, en de warme zon deed haar bijna zweten. Ze hijgde door de temperatuur, en liet haar tong een beetje uit haar mond hangen. Ze had nog wat pijn aan haar poot, dus mankte ze wat. Masked wilde eens lekker sociaal doen, en ging af op de eerste de beste kat. Het leek een kater te zijn, dus sprak het poesje hem beleeft aan: "Goedemiddag, meneer. Mijn naam is Maskedpaw, en wie bent u?", vroeg ze beleefd. Haar donkere grijs-groene ogen keken in de zijne. Ze waren wel erg donker grijs, het was bijna eng... Met een lieve glimlach ging Maskedpaw zitten, met haar zwarte staart over haar witte voorpoten geplooid. Ze knipperde liefelijk met haar wimpers.
Words: 133 Tagged: Firework Notes: She's a sweety, huh? , ♥ lauz |
|
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cause baby, you're a firework! // Firework di 29 okt 2013 - 16:59 | |
| Firework
I'll work my way through, Blazing like Fire, Destroying everything Male • Single • Warrior • Windclan |
|
Bijna, bijna! Firework had de ochtend al zittend en wassend doorgebracht. Door een valpartij in het kleine meer was zijn vacht er niet beter op geworden, en ijdel als hij was, zat hij hem nu dus al een uur lang te wassen. Alleen dat ene plekje waar hij maar niet bij kon komen, het zat precies op het midden van zijn rug, en hij kon er in geen enkele houding bij. Nu had hij hem bijna, bijna.. Bijna, Biiijjjjna, JA!! Hij wilde opspringen en juichen, maar voordat hij daar de kans voor kreeg klonk er al een stem. "Goedemiddag, meneer. Mijn naam is Maskedpaw, en wie bent u?" De kater draaide zijn hoofd, en keek recht in twee grijs groene ogen, die behoorden aan een apprentice. Hij grinnikte even, meneer. Sjonge zo was hij nog nooit genoemd. Firework bekeek het poesje eens goed, en kwam tot de conclusie dat ze waarschijnlijk net apprentice was, en echt superschattig. Daarom stond hij op, rekte zich uit, en keek haar aan. "Hallo jongedame, Firework is de naam, met wie heb ik het genoegen?" Vroeg hij toen hij eindelijk klaar was met uitrekken.
|
|
|