|
| Into The Wild[+Shockwave] | |
| Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Into The Wild[+Shockwave] zo 27 okt 2013 - 17:34 | |
| De mooie poes liep langs de Thunderpath. Ze had haar leventje opgegeven om naar de clan te gaan waar ze geboren was en waar haar broertjes,zusjes en ouders gestorven waren. Het bleek dat haar ouders van de Thunderclan kwamen maar ze had het eerst niet geweten. Ze was al paar keer over het Thunderpath geweest en zo opzoek geweest naar haar geboorte clan maar die had ze niet gevonden. Vaag had ze bekende geuren geroken maar dat was snel weer vergaan. Een diepe zucht ontsnapte uit haar keel waarna ook een gefrustreerde grom kwam. Ze draaide zich om en keek even rond of ze geen monster zag. Zodra het veilig was rende ze over het Thunderpath en rende een stukje door het bos waarna ze stopte. Een geur van een spitsmuis drong in haar neus maar de Thunderpath geur was nog heel sterk en dat rook echt walgelijk! Cloudpelt zakte in haar jachthouding en sloop op de geur af. Daar zag ze een spitsmuis rondscharrelen. Ze hield zich klaar en sprong op de muis. De muis piepte geschroken en Cloudpelt maakte snel een einde aan de spitsmuis. Rustig at ze de spitsmuis op en verbergte de restjes onder de bladeren. Ze spitste haar oren toen ze een andere geur rook. Het was niet van een prooi maar van een...andere kat! Behoedzaam keek ze op en paar vosselengtes voor haar stond er een andere kat...
sorry voor eventuele schrijffouten...
|
|
| | | JoJo c: de vage 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] zo 27 okt 2013 - 19:05 | |
| De witte kater genaamd Shockwave liep rustig over het territory van de Thunderclan heen. De grote kater stapte op enkele bladeren, die knisperend in stukken braken. Veel oude, afgevallen bladeren van leaf-bare lagen te verrotten op de grond, en sommigen waren zo broos dat ze gemakkelijk braken. Shockwave siste kort en geïrriteerd, door het geluid van de bladeren zouden de prooien hem kunnen horen aankomen. Hij zuchtte, dan maar geen geslaagde jacht. Hij trippelde door in de richting van het thunderpath, zijn oren gespitst op eventuele indringers. Het mocht dan wel gevaarlijk zijn om in je eentje op grensverkenning te gaan, hij was een volwassen warrior. En, misschien zou hij nog wel wat clanmates tegenkomen. Met zijn tweeën kon je veel meer aan. Toen hij bij de struiken kwam die het bos van het thunderpath scheidden, stak hij zijn kop er voorzichtig doorheen. De zwarte pupillen die in zijn ijzige, felblauwe ogen leken te zweven flitsten achterdochtig van de ene kant naar de andere. Toen bleek dat de kust, -of beter gezegd, de berm- veilig was, sprong hij haast geruisloos naar het wegdek toe. Hij keek rond, zijn ogen speurend naar indringers van Shadowclan. Hij zuchtte toen hij geen andere katten vond, en ook geen Shadowclan geuren rook behalve die van de grensposten. Gelukkig, in mijn eentje had ik trouwens toch niet veel kunnen doen tegen een illegale patrouille... hij werd opgeschrikt uit zijn gedachten toen hij een geluid achter zich hoorde. Hij keek om, en zag een witte kat staan. Hij schrok, had hij soms verkeerd gekeken? Zijn spieren spanden zich, klaar om aan te vallen, maar ontspanden zich weer toen hij Cloudpelt, een van de Thunderclan warriors herkende. Gelukkig. Hij zag dat ze op een spitsmuis aan het jagen was, en Shockwave bedacht hoe moeilijk hij het zelf had gevonden om te jagen op een dag als deze. Hij draaide zich stilletjes om, en liep weg zodat hij de prooien niet zou opschrikken.
Toen hij wat doelloos langs het thunderpath had gelopen, was hij zonder dat hij het had gemerkt dieper in het bos gekomen. Het thunderpath was nu nog maar een lijntje van slechts enkele millimeters breed aan de horizon, en het kamp kon je al zien liggen. Zachtjes hoorde hij geluiden achter zich. Met een dikke staart draaide de kater zich snel om, geschokt. Toen hij Cloudpelt opnieuw zag zitten ontpande hij weer. Hij trippelde op haar af, en ging bij haar zitten. 'Hallo Cloudpelt' mauwde hij, vriendelijk. 'Hoe gaat het ermee?' |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] zo 27 okt 2013 - 19:52 | |
| Ze grinnikte om de kater die schrok van haar. Ze zag dat de kater zijn spieren spande dus deed ze hetzelfde. Ze proef even de lucht en zuchtte opgelucht toen ze de Thunderclan geur rook. De kater ontspande ook en meteen wist de poes wie de kater was, Shockwave een van de warriors uit de Thunderclan. Cloudpelt zelf was nog niet echt officieel clancat maar verbleef toch in het kamp en jaagde in het terratoria van de Thunderclan. Zelf kende ze de krijgerscode erg goed en was haar loyaliteit echt hier in de Thunderclan. Ze keek de kater na die stilletjes weg sloop om de schaarse prooi niet te laten schrikken.
Cloudpelt was de kater gevolgd en zag hoe hij doelloos heen en weer langs het Thunderpath ging. Zonder dat hij het doorhad liep hij weg van het Thunderpath. De poes volgde de kater rustig en geruisloos. Het Thunderpath lag ver weg dat was nu een streep geworden,En het kamp kwam steeds dichter en dichter bij. Cloudpelt merkte dat achter haar andere katten stonden te gniffelen en te schuiffelen. Ze grinnikte maar schrok toen Shockwave met een dike staart zich omdraaide. Toen de kater de jonge warrior zag zitten ontspande hij. De kater kwam op Cloudpelt afgetrippelt en ging naast de poes zitten. 'Hallo Cloudpelt' mauwde hij, vriendelijk. 'Hoe gaat het ermee?' vroeg de kater aan de jonge warrior. Hey Shockwave begroette de jonge warrior vrolijk de kater terug. 'Kan beter,ik vraag me af wanneer ik nu eindelijk officieel Thunderclan cat word,maar hoe gaat het met jou? elke keer als je mij zag leek je wel een spook te zien!'
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] za 2 nov 2013 - 13:49 | |
| 'Hey Shockwave' begroette de witte poes Shockwave vriendelijk. 'Kan beter,ik vraag me af wanneer ik nu eindelijk officieel Thunderclan cat word,maar hoe gaat het met jou? elke keer als je mij zag leek je wel een spook te zien!' Shockwave knikte begrijpend bij het eerste gedeelte van de zin, waarna hij grijnsde. 'Ik was alleen op de grens, dus ik was bang dat er een Shadowclan patrouille achter me aanzat. Maar, gelukkig bleek jij het te zijn...!' Mauwde de gevlekte kater weer. 'Vroeger was ik als kit ernstig gewond geraakt toen ik stiekem naar de Shadowclan border ging' voegde hij eraan toe. Hij was dapper, alleen had hij een vreemde afkeer voor Shadowclanners. Hij hoopte niet dat de gebeurtenis van manen geleden hem als een trauma zou achtervolgen. Hij stond op, en keek de poes aan. 'Zullen we anders samen op patrouille gaan?' als een vriendelijk gebaar legde hij zijn staart kort tegen Cloudpelt's poot aan.
-Laat :p |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] za 2 nov 2013 - 14:00 | |
| 'Ik was alleen op de grens, dus ik was bang dat er een Shadowclan patrouille achter me aanzat. Maar, gelukkig bleek jij het te zijn...!' Mauwde de gevlekte kater weer. 'Vroeger was ik als kit ernstig gewond geraakt toen ik stiekem naar de Shadowclan border ging' voegde hij eraan toe.Hij stond op, en keek de poes aan. 'Zullen we anders samen op patrouille gaan?' als een vriendelijk gebaar legde hij zijn staart kort tegen haar poot. Cloudpelt kreeg een raar gevoel. 'Is goed, dan kan ik nog wat jagen en daarna mijn buit naar de oudere brengen. Dan kan ik bewijzen dat ik een goede aanwinst ben voor de Thunderclan' zei de witte poes. Ze stond op en zwiepte paar keer heen en weer. Ze gaf een snelle lik over zijn oor. |
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] za 2 nov 2013 - 14:18 | |
| Shockwave keek Cloudpelt vragend aan. 'Is goed, dan kan ik nog wat jagen en daarna mijn buit naar de oudere brengen. Dan kan ik bewijzen dat ik een goede aanwinst ben voor de Thunderclan' mauwde ze. Ze stond op en zwiepte een paar keer met haar staart. Ze gaf Shockwave een snelle lik over zijn oor. Hij deed half geschrokken een stap naar achter, maar een moment later vormde een glimlach zich op zijn gezicht. 'Sure, dat is goed.' hij deed weer een stap in de richting van de poes. 'Zullen we dan maar gaan?' Hij liep naar haar toe, en wenkte met zijn oor in de richting van het bos. -Flutje -Zullen we de jacht in een nieuw topic doen op thunderclan terrein? :3 |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] za 2 nov 2013 - 14:42 | |
| Cloudpelt grijnsde toen Shockwave geschrokken even achteruit stapte.'Sure, dat is goed.' hij deed weer een stap in de richting van de poes. 'Zullen we dan maar gaan?' Hij liep naar haar toe, en wenkte met zijn oor in de richting van het bos. Cloudpelt liep richting het bos,af en toe keek ze naar Shockwave.
-flut- hierbij is het topic gedaan. |
| | | | Onderwerp: Re: Into The Wild[+Shockwave] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |