|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:40 | |
| Doe de bewegende maar. Ik vind die persoonlijk mooier en we houden tevens ook aan dat we liever geen plaatjes in OS'en hebben die hoger zijn dan 200 px |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:41 | |
| ja die eerste was mn eerste creatie btw bedoelde mn OS die ik had.
btw heb t opgezocht zijn geen regels over OS hoogte. in ieder geval niet vindbaar |
|
| |
27 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:44 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:47 | |
| Zo, nu eerst alle topics voor Icyrose afgaan :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:48 | |
| Tessa@ Daar ben ik van op de hoogte, we grijpen dus alleen in als we een OS echt te hoog vinden. Back to my homework -flies away- De concentratie zal ik vast niet vasthouden voor langer dan 3 minuten :'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:48 | |
| - Mistylake schreef:
- En nieuwe os! =)
-- Thanks Babs =D Mooi setje <3 Ik ken die kat ergens van... Volgensmij heeft iemand dat plaatje ook ooit voor een setje gebruikt ^w^ |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:49 | |
| - Fisheye schreef:
- Mistylake schreef:
- En nieuwe os! =)
-- Thanks Babs =D Mooi setje <3 Ik ken die kat ergens van... Volgensmij heeft iemand dat plaatje ook ooit voor een setje gebruikt ^w^ Jup, Sharon met Moonwish xD Maar ik denk niet dat ze dat heel erg vindt, account is dood en zwaar inactief :'D |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:53 | |
| @ Babs: aah owkee, naja ben trots op mijn eerste aller eerste GIF
ZEG DAT HET MOOI IS xd nee ik zou wel graag wat OPBOUWENDE kritiek willen van wat ik de volgende keer beter kan doen ofzo.
meeh was op hangen xd |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 13:56 | |
| En m'n halloween os: Niet bepaald best gelukte ooit of zo, maar het is maar een tijdelijk setje ;D Tessa, Nice! :'D Ik ga geen 'kritiek' geven aangezien ik die niet vind^^" Kan wel komen omdat ik zelf nog nooit met een gif heb bewerkt? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:07 | |
| Ik ga een GIF OS voor Fishy maken.... *kijkt naar GIF die 50 frames is* Dat gaat veel werk worden ._. |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:09 | |
| - Jinx schreef:
- ik zou huiswerk moeten maken... maar in plaats van dat zit ik levenloos jullie gemiste berichten te bekijken x3
+1 |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:13 | |
| *Probeert leuk event te bedenken voor kittens/warriors uit ShadowClan te bedenken en sluit een Sharing Tongues uit* Hmm... Ik ben precies niet in m'n creatiefste bui... x3
Eigenlijk wil ik een nieuw account gaan aanmaken, maar ik weet dat ik 'm niet actief ga kunnen houden... Nu ben ik verward... Maar toch, weet iemand nog een leuke naam? c: Of heeft iemand een leuk plaatje? Of wil iemand een setje maken? xD |
|
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:14 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:16 | |
| Tadaa~ hij's af :33
@Liese, Heb je al een idee voor zijn/haar karakter en/of uiterlijk? Want dan kan ik misschien wel een naam bedenken ^w^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:19 | |
| - Fisheye schreef:
- Tadaa~ hij's af :33
@Liese, Heb je al een idee voor zijn/haar karakter en/of uiterlijk? Want dan kan ik misschien wel een naam bedenken ^w^ Hoe heb je dat youtube filmpje in een gif gemaakt? D: En ik vind hem mooi! C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:20 | |
| - Shrewstar schreef:
- Fisheye schreef:
@Liese, Heb je al een idee voor zijn/haar karakter en/of uiterlijk? Want dan kan ik misschien wel een naam bedenken ^w^ Hoe heb je dat youtube filmpje in een gif gemaakt? D: En ik vind hem mooi! C: Bedankt ^^ Ik heb gewoon gegoogled op "turning videos into gifs" en toen kwam ik bij een of andere site uit xd Je kunt echter geen lange GIFs ermee maken.. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:26 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:27 | |
| |
|
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:28 | |
| @Fisheye; echt een mooie os! @Hiddendance; ik wil wel een setje maken. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 14:29 | |
| - Fisheye schreef:
- Shrewstar schreef:
- Fisheye schreef:
@Liese, Heb je al een idee voor zijn/haar karakter en/of uiterlijk? Want dan kan ik misschien wel een naam bedenken ^w^ Hoe heb je dat youtube filmpje in een gif gemaakt? D: En ik vind hem mooi! C: Bedankt ^^
Ik heb gewoon gegoogled op "turning videos into gifs" en toen kwam ik bij een of andere site uit xd
Je kunt echter geen lange GIFs ermee maken.. Bij mij komen de gifs dan nooit mooi uit x'D Dus ik ga wel voor programmas downloaden en een heel langzame laptop (': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|