Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 17:49
Bo Merkens 30 CAT'S PROFILE Age :
6 Moons, but i didn't get a mentor yet... Pinepaw does Gender :
Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:05
Strawstache! (Babs) 6876
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:09 Cute <3 --- Ik heb het helemaal gehad vandaag, posten wil ook niet, dus ik ga even Pokémonnen. Postjes komen snel, beloofd mensjes!
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:11
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:12 Iemand die weet wat het betekent als iemand je een dalmatiër noemt? :/
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:13 ik hoop dat er ooit iemand op het geweldige idee komt om warrior cats te verfilmen....
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:15
Tha Eminem!! 881 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:15 Lionroar schreef: Iemand die weet wat het betekent als iemand je een dalmatiër noemt? :/ Haha, vast iets goeds, aangezien je als je "good things about Dalmatians" opzoekt, wel ongeveer 9.360.000 resultaten (0,36 seconden) krijgt!
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:16 Owlkit schreef: ik hoop dat er ooit iemand op het geweldige idee komt om warrior cats te verfilmen.... +1
Zoiets hoop ik echt OwO
VIDEO En dit maakt dat ik dat nog meer wil/hoop ;w;
Bregje 38 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:19 O, jeej. Ik kom er net achter dat Apple is geaccepteerd in TC :3 Iemand een topic met haar?
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:20 Applebloom schreef: O, jeej. Ik kom er net achter dat Apple is geaccepteerd in TC :3 Iemand een topic met haar? Ik wil wel met Zebra? C:
Bregje 38 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:22 Shrewstar schreef: Applebloom schreef: O, jeej. Ik kom er net achter dat Apple is geaccepteerd in TC :3 Iemand een topic met haar? Ik wil wel met Zebra? C: Oké, wie maakt? ^^
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head CAT'S PROFILE Age :
↠ 9 years {108 moons} forever Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:22 Shrewstar schreef: Jinx schreef: Timberpaw. schreef: https://www.warriorcatsnl.com/t13760-dreaming-about-the-things-i-could-be-open Iemand die op Timber's topic wilt reageren? c: Liefst een App, want van een Warrior zal hij niet zo heel erg blij worden x'D mag ik met Poisonkit inspringen? ^^ Uhm het mag wel, ik weet alleen niet of Poison daar helemaal kan komen xD ze is bijna een apprentice, dus moet
hopelijk wel lukken xD
@Applebloom; topicje met Dawnpaw of Coyotepaw? ^^
Miss de V <3 5400 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:23 Applebloom schreef: Shrewstar schreef: Applebloom schreef: O, jeej. Ik kom er net achter dat Apple is geaccepteerd in TC :3 Iemand een topic met haar? Ik wil wel met Zebra? C: Oké, wie maakt? ^^ Kan jij? Ik moet namelijk nu even soep eten! :'D
Bregje 38 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:26 Shrewstar schreef: Applebloom schreef: Shrewstar schreef: Applebloom schreef: O, jeej. Ik kom er net achter dat Apple is geaccepteerd in TC :3 Iemand een topic met haar? Ik wil wel met Zebra? C: Oké, wie maakt? ^^ Kan jij? Ik moet namelijk nu even soep eten! :'D Komt voor de bakker!
@Jinx, Maakt mij niet uit. Maak jij?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:29 Fisheye schreef: Owlkit schreef: ik hoop dat er ooit iemand op het geweldige idee komt om warrior cats te verfilmen.... +1 Zoiets hoop ik echt OwOVIDEO En dit maakt dat ik dat nog meer wil/hoop ;w; wel, nu hoop ik ook zo iets XD het zou echt awesome zijn!
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:33 Goed, to-do lijstje: 1. Arya's karakterkaart aanpassen op KE 2. Reageren bij topic Hawk x Petal 3. Trainingstopic maken voor Ever en Whitepaw 4. Topic regelen voor Ever en Neverland 5. Nieuw topic met Salmonkit 6. Nieuw topic met Tips 7. Nog een paar opdrachten van de 30 days challenge (ik was hem echt helemaal vergeten ^^") 8. Verder werken aan mijn karakterkaart voor een nieuw account op KE (en als ik aan dit punt niet toekom, weet ik ook meteen dat ik geen tijd heb voor nog een acc xD)
Bregje 38 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:42
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 18:45 Firework: Nope, ze bedoelde het niet goed (: Dat weet ik wel zeker xD
Soof Bender<3 614 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 1 nov 2013 - 19:01 Kijk naar Quiet's sigie and you'll die <'3333
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic