We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik ben nu tijdelijk egel aan het verzorgen Een vriendin van mijn moeder vond hem en nu houd ik hem een tijdje thuis tot mijn vader hem naar de vogelopvang (waar ik vaak werk, hierdoor heb ik ook best veel ervaring met het verzorgen van egels) kan brengen. Ik hoop echt dat hij het overleeft, aangezien hij echt mager is en veel teken heeft. Ik heb wel al wat eten voor hem neer gezet.
Morgen ben ik de eerste twee uur vrij en heb het laatste uitval, eindelijk een beetje rust (: Ben nog niet klaar met al mijn proefwerken leren, maar daar heb ik nog wel energie voor xD
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet veel online ben gekomen en zo, maar school eist zijn tol en het is gewoon echt heel veel om te doen. Ik moet mijn vakken goed bijhouden en leraren vragen gewoon zoveel van me en iedere dag weer keihard leren en huiswerk maken. IK ben gewoon te moe om mijn laptop aan te zetten en dan ook nog te posten :c