|
|
Lotte 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:24 | |
| |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:28 | |
| @Melissa, ik wil het wel proberen ^^ |
|
| |
Lotte 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:28 | |
| - Sequoiafall schreef:
- @Melissa, ik wil het wel proberen ^^
Bedankt |
|
| |
Isaatjee 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:31 | |
| - Sequoiafall schreef:
- Voor GIMP: Je maakt een nieuwe laag over het plaatje heen en selecteert de hele laag met Ctrl+A of het toverstafje. Zorg er dan voor dat de voorgrondkleur wit is. Dan doe je rechtermuisknop, klik je op bewerken en dan op lijn trekken langs selectie. Daar vul je bij de dikte van de lijn 2 px in en klik je op doorhalen. Als dat gedaan is, klik je bij het lagenvenster bij modus overheen leggen aan en tadaa, je hebt een doorzichtig randje gemaakt ^^ Dit werkt trouwens bij alle soorten lagen, dus ook bij tekst.
Hopelijk is dit een goede uitleg :33 Dankje, ik ga het proberen! |
|
| |
Marieksel :3 127 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:41 | |
| @Melissa, sorry, de code die ik normaal gebruik komt er ineens heel raar uit te zien, dus ik denk dat het niet gaat lukken D: |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:43 | |
| |
|
| |
Lotte 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:47 | |
| - Sequoiafall schreef:
- @Melissa, sorry, de code die ik normaal gebruik komt er ineens heel raar uit te zien, dus ik denk dat het niet gaat lukken D:
Raar... Dat had ik ook, maar het geeft niet Kan iemand anders van dit plaatje een sheet maken, de tekst moet op het lichte komen https://2img.net/r/ihimizer/img138/2097/7ont.png |
|
| |
Isaatjee 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 17:53 | |
| - Sequoiafall schreef:
- Voor GIMP: Je maakt een nieuwe laag over het plaatje heen en selecteert de hele laag met Ctrl+A of het toverstafje. Zorg er dan voor dat de voorgrondkleur wit is. Dan doe je rechtermuisknop, klik je op bewerken en dan op lijn trekken langs selectie. Daar vul je bij de dikte van de lijn 2 px in en klik je op doorhalen. Als dat gedaan is, klik je bij het lagenvenster bij modus overheen leggen aan en tadaa, je hebt een doorzichtig randje gemaakt ^^ Dit werkt trouwens bij alle soorten lagen, dus ook bij tekst.
Hopelijk is dit een goede uitleg :33 Zo kan ik wel een randje maken, maar hij wordt niet doorzichtig. Weet jij waar dit aan kan liggen? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:05 | |
| - Honeymist schreef:
- Sequoiafall schreef:
Hopelijk is dit een goede uitleg :33 Zo kan ik wel een randje maken, maar hij wordt niet doorzichtig. Weet jij waar dit aan kan liggen? Heb je hem op 'overheenleggen' gezet? |
|
| |
Isaatjee 215
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:23 | |
| - Hiddendance schreef:
- Honeymist schreef:
- Sequoiafall schreef:
Hopelijk is dit een goede uitleg :33 Zo kan ik wel een randje maken, maar hij wordt niet doorzichtig. Weet jij waar dit aan kan liggen? Heb je hem op 'overheenleggen' gezet? Aha ;D Nee, inderdaad, dat was het. Heel erg bedankt allebei! |
|
| |
Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:24 | |
| Hallo, ben er weer, na een maand, die niemand opgemerkt heeft |
|
| |
Lotte 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:26 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:30 | |
| Ik houd zooooo enoooorm veeeel van deze schat! <3 Firework 4 evaa!
(Thanx Lis!) |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:53 | |
| Als je 17 afleveringen Phineas & Ferb na elkaar kijkt, word je het toch een beetje beu xD
|
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 18:54 | |
| - Featherleaf schreef:
- Als je 17 afleveringen Phineas & Ferb na elkaar kijkt, word je het toch een beetje beu xD
Haha, true, doordat je alleen dat al hebt gezegd heb ik het liedje in mijn hoofd! x'D |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 19:02 | |
| Gelukkig was het zonder titelsong, anders was ik echt gek geworden En die kinderen in Amerika hebben dus echt 3 maanden zomervakantie >_< |
|
| |
Esmée .. 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 19:03 | |
| - Featherleaf schreef:
- Als je 17 afleveringen Phineas & Ferb na elkaar kijkt, word je het toch een beetje beu xD
Waarom kijk je er dan ook 17 xD Wedden dat je vannacht over ze dromen gaat ? |
|
| |
169 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons, how many more will be my blessing?Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 19:05 | |
| - Featherleaf schreef:
- Gelukkig was het zonder titelsong, anders was ik echt gek geworden
En die kinderen in Amerika hebben dus echt 3 maanden zomervakantie >_< Waar!! Ik heb daar twee vriendinnen, en die zitten mij nu helemaal te klieren zo van, "Wij moeten nu pas naar school!" |
|
| |
Charlie O.0 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 19:10 | |
| - Ferncloud schreef:
- Featherleaf schreef:
Waarom kijk je er dan ook 17 xD Wedden dat je vannacht over ze dromen gaat ? Wel, dat gaat alleszins beter zijn dan dromen over Insidious van gisteren... En morgen naar de Conjuring kijken :s |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 29 okt 2013 - 19:24 | |
| Ik ben echt blij, mijn allereerste GIF, simpel, maar ik vind hem best wel gaaf |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|