Algemene Onzin Topic - Pagina 21

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Fadingpaw.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 DPKsfdL
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:24

Kan iemand hier zo'n sheet met een scroll balkje maken? Ik ben net al lang bezig geweest maar het lukt gewoon niet -_- De tekst moet in het lichte gedeelte

https://2img.net/r/ihimizer/img138/2097/7ont.png
Terug naar boven Ga naar beneden
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:28

@Melissa, ik wil het wel proberen ^^
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:28

Sequoiafall schreef:
@Melissa, ik wil het wel proberen ^^
Bedankt Very Happy
Honeymist
Member
Isaatjee
215

CAT'S PROFILE
Honeymist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:31

Sequoiafall schreef:
Voor GIMP: Je maakt een nieuwe laag over het plaatje heen en selecteert de hele laag met Ctrl+A of het toverstafje. Zorg er dan voor dat de voorgrondkleur wit is. Dan doe je rechtermuisknop, klik je op bewerken en dan op lijn trekken langs selectie. Daar vul je bij de dikte van de lijn 2 px in en klik je op doorhalen. Als dat gedaan is, klik je bij het lagenvenster bij modus overheen leggen aan en tadaa, je hebt een doorzichtig randje gemaakt ^^ Dit werkt trouwens bij alle soorten lagen, dus ook bij tekst.

Hopelijk is dit een goede uitleg :33
Dankje, ik ga het proberen!
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:41

@Melissa, sorry, de code die ik normaal gebruik komt er ineens heel raar uit te zien, dus ik denk dat het niet gaat lukken D:
Raggedpaw
Member
MAX BUT CALL ME MAXJEE
507
Actief

CAT'S PROFILE
Raggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:43

Bored D':
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:47

Sequoiafall schreef:
@Melissa, sorry, de code die ik normaal gebruik komt er ineens heel raar uit te zien, dus ik denk dat het niet gaat lukken D:
Raar... Dat had ik ook, maar het geeft niet Smile

Kan iemand anders van dit plaatje een sheet maken, de tekst moet op het lichte komen Smile

Honeymist
Member
Isaatjee
215

CAT'S PROFILE
Honeymist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 17:53

Sequoiafall schreef:
Voor GIMP: Je maakt een nieuwe laag over het plaatje heen en selecteert de hele laag met Ctrl+A of het toverstafje. Zorg er dan voor dat de voorgrondkleur wit is. Dan doe je rechtermuisknop, klik je op bewerken en dan op lijn trekken langs selectie. Daar vul je bij de dikte van de lijn 2 px in en klik je op doorhalen. Als dat gedaan is, klik je bij het lagenvenster bij modus overheen leggen aan en tadaa, je hebt een doorzichtig randje gemaakt ^^ Dit werkt trouwens bij alle soorten lagen, dus ook bij tekst.

Zo kan ik wel een randje maken, maar hij wordt niet doorzichtig. Weet jij waar dit aan kan liggen?
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:05

Honeymist schreef:
Sequoiafall schreef:

Zo kan ik wel een randje maken, maar hij wordt niet doorzichtig. Weet jij waar dit aan kan liggen?
Heb je hem op 'overheenleggen' gezet?
Honeymist
Member
Isaatjee
215

CAT'S PROFILE
Honeymist
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:23

Hiddendance schreef:
Honeymist schreef:
Sequoiafall schreef:

Heb je hem op 'overheenleggen' gezet?
Aha ;D
Nee, inderdaad, dat was het. Heel erg bedankt allebei!
Ferncloud
Member
Esmée ..
42
Actief

CAT'S PROFILE
Ferncloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:24

Hallo, ben er weer, na een maand, die niemand opgemerkt heeft Smile
Fadingpaw.
Member
Lotte
68
Actief

CAT'S PROFILE
Fadingpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:26

Fadingkit schreef:
Kan iemand anders van dit plaatje een sheet maken, de tekst moet op het lichte komen Smile

Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:30

Ik houd zooooo enoooorm veeeel van deze schat! <3
Firework 4 evaa!

(Thanx Lis!)
Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:53

Als je 17 afleveringen Phineas & Ferb na elkaar kijkt, word je het toch een beetje beu xD
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 18:54

Featherleaf schreef:
Als je 17 afleveringen Phineas & Ferb na elkaar kijkt, word je het toch een beetje beu xD
Haha, true, doordat je alleen dat al hebt gezegd heb ik het liedje in mijn hoofd! x'D
Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:02

Gelukkig was het zonder titelsong, anders was ik echt gek geworden Razz
En die kinderen in Amerika hebben dus echt 3 maanden zomervakantie >_<
Ferncloud
Member
Esmée ..
42
Actief

CAT'S PROFILE
Ferncloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:03

Featherleaf schreef:
Waarom kijk je er dan ook 17 xD Wedden dat je vannacht over ze dromen gaat ? Smile
Flyleaf
StarClan
169
Actief

CAT'S PROFILE
Flyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:05

Featherleaf schreef:
Gelukkig was het zonder titelsong, anders was ik echt gek geworden Razz
En die kinderen in Amerika hebben dus echt 3 maanden zomervakantie >_<
Waar!! Ik heb daar twee vriendinnen, en die zitten mij nu helemaal te klieren zo van, "Wij moeten nu pas naar school!"
Featherleaf
Member
Charlie O.0
173
Actief

CAT'S PROFILE
Featherleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:10

Ferncloud schreef:
Featherleaf schreef:
Waarom kijk je er dan ook 17 xD Wedden dat je vannacht over ze dromen gaat ? Smile
Wel, dat gaat alleszins beter zijn dan dromen over Insidious van gisteren... En morgen naar de Conjuring kijken :s
Firework
StarClan
Tha Eminem!!
881
Actief

CAT'S PROFILE
Firework
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 19:24

Ik ben echt blij, mijn allereerste GIF, simpel, maar ik vind hem best wel gaaf
Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Plq
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 21 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: