Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Greentear
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 DPKsfdL
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:31

Hello mensen ~

Die sheets zijn echt geweldig Tessa ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnedpaw
Member
Dani
296

CAT'S PROFILE
Burnedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:32

Dus je moet voor elke alinea een < dan een p en dan een > zetten en dan krijg je zo'n grote letter? Oké c: Dankjee!
Ik ga meteen een post maken met Masked <333

words: Idk xD , tagged: Tessa , notes: Thankyaa!

, ♥ lauz
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:41

ARIGATOO Very Happy
ja,
Code:
<p>
Very Happy

Code:
<style type="text/css">
.bscrolling::-webkit-scrollbar { background: #222; width: 5px; -moz-border-radius: 100px; -webkit-border-radius: 100px; -border-radius: 100px; -o-border-radius: 100px}
.bscrolling::-webkit-scrollbar-thumb { background: #BDBDBD; -moz-border-radius: 100px; -webkit-border-radius: 100px; -border-radius: 100px; -o-border-radius: 100px}
</style><link href='http://fonts.googleapis.com/css?family=Sacramento' rel='stylesheet' type='text/css'>

<center><table cellpadding="0" cellspacing="0"><td><div style="width: 140px; height: 310px; background-color: #222; padding: 20px"><a href="http://forums.athousandfireflies.com/index.php?showuser=8724"><div style="width: 140px; height: 140px; background-image: url(http://i44.tinypic.com/7100tl.png); -moz-border-radius: 50 0 0 0px; -webkit-border-radius: 50 0 0 0px; border-radius: 50 0 0 0px; -o-border-radius: 50 0 0 0px; border-bottom: 5px solid #a65e9d"></div></a><div style="height: 20px"></div><div style="width: 140px; height: 140px; background-image: url(http://i42.tinypic.com/2qjxbvb.png); border-top: 5px solid #a65e9d; -moz-border-radius: 0 0 50 0px; -webkit-border-radius: 0 0 50 0px; border-radius: 0 0 50 0px; -o-border-radius: 0 0 50 0px"></div></div></td><td><div style="width: 260px; height: 310px; background-color: #BDBDBD; padding: 20px"><div style="width: 240px; height: 230px; border-top: 1px dotted #f1f1f1; border-bottom: 1px dotted #f1f1f1; padding: 10px"><div style="width: 235px; padding-right: 5px; height: 230px; overflow: auto; font-size: 9px; font-family: verdana; line-height: 100%; color: #5c5c5c; text-align: justify" class="bscrolling">

post here

</div></div><div style="height: 10px"></div><div style="width: 260px; font-family: 'Sacramento', cursive; font-size: 40px; text-align: center; line-height: 110%; letter-spacing: -1px; text-transform: lowercase; color: #a65e9d; text-shadow: 1px 1px 0px #222">Twilightmoon</div><div style="width: 260px; text-align: center; font-family: verdana; font-size: 6px; text-transform: uppercase; line-height: 70%; color: #222; letter-spacing: 4px; margin-top: -10px">The moon is a friend for the lonesome to talk to</div></div></td></table></center>
Twilightmoon
The moon is a friend for the lonesome to talk to

ik ga douchen, btw lies, ik stuur ze ook naar het betreffende account per pb
Maskedpaw
Member
Le AA(Amy)
137
Actief

CAT'S PROFILE
Maskedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:45

^ Ooh, die is ook al zo mooi! D': Dankjee! <3333
En ja, dat had ik al door c;
♥♥ Nogmaals, merciii! ♥♥
Northernlight
Member
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 13:47

geen probleem ga die andere 3 ook nog maken, maar moet echt douchen moet om 1630 echt weg hier ivm wind xd en dan ben ik 2030 weer online (of na douchen als t snel gaat) om de andere 3 te maken
Gingerpaw
Member
Charlie
163

CAT'S PROFILE
Gingerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:22

Jap, ook een halloween avatar gemaakt xD
Skewpaw
Member
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:27

Mijn gymdocent noemde me vandaag Debby, like wtf m'n naam lijkt niet eens op Debby x'd
Troublepaw
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Troublepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:50

@Tessa, wow awesme sheets <3
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 14:55

Test, test because Tessa, this postsheet is just AWESOME!! *Gaat kijken waar ze kan posten met Twiliiih* Kan ik in deze code geen credits plaatsen voor je of zo? c': (Ben niet bepaald goed met codes x3)

Twilightmoon
The moon is a friend for the lonesome to talk to
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:00

Sorry Lis dat ik nog niet gepost heb ^^" Ik heb niet zo überveel inspi voor Sequoia ^^"
Sootpaw
Member
Charlie
56
Actief

CAT'S PROFILE
Sootpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:01

Straks Phineas and Ferb marathon xD
Twilightmoon
Member
Liese
480

CAT'S PROFILE
Twilightmoon
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:06

Marieke, Niet erg hoor c; Heb ook nog niet gepost met Hiddendance bij Heronwing, dus ik weet wat je bedoeld! xD
Charlie, Er zijn honderd-en-vier(?) dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginneeen, maar het grootste probleem waar we nu dus me zitteeen, is dat we iets moeten - verziiinneeeen, bijvoorbeeld ... xD
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 15:16

Ow mensen, het stort hier echt... Maar ik zit wel lekker thuis en hoef niet meer weg <'3
Sequoiafall
Member
Marieksel :3
127
Actief

CAT'S PROFILE
Sequoiafall
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:14

'kay, ik wil dit ff zeggen, Dyingpaw's setje is awesome <3
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:18

It is indeed ^^
Malfoy
Member
Iemand :D
303
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:23

Ik heb zo'n zin in Halloween :'D
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:40

Ik haat halloween ;d
Greentear
Member
Tamar
278
Actief

CAT'S PROFILE
Greentear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:42

Ik doe niets aan halloween x']
Skewpaw
Member
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:43

Greentear schreef:
Ik doe niets aan halloween x']
Tamar.. Je steelt m'n tekst c:
~
Ik vind halloween leuk, maar doe nooit iets bijzonders x'd
Dovepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 19 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitimedi 29 okt 2013 - 16:46

Ik ga me met halloween waarschijnlijk "verkleden" als zombie-cowgirl met veel te veel roos aan >D Ik rijd namelijk western paard, dus heb een cowboyhoed, een hemd, véél jeans, 'boots', een buckle,... En ik heb een roos hemd, m'n buckle heeft een roos hartje in het midden, mijn 'boots' zijn roos-rood,... xD (En ik ga m'n haar zo wat opsteken en waarschijnlijk spuiten >D) I luf halloween!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: