We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dus je moet voor elke alinea een < dan een p en dan een > zetten en dan krijg je zo'n grote letter? Oké c: Dankjee! Ik ga meteen een post maken met Masked <333
geen probleem ga die andere 3 ook nog maken, maar moet echt douchen moet om 1630 echt weg hier ivm wind xd en dan ben ik 2030 weer online (of na douchen als t snel gaat) om de andere 3 te maken
Test, test because Tessa, this postsheet is just AWESOME!! *Gaat kijken waar ze kan posten met Twiliiih* Kan ik in deze code geen credits plaatsen voor je of zo? c': (Ben niet bepaald goed met codes x3)
Marieke, Niet erg hoor c; Heb ook nog niet gepost met Hiddendance bij Heronwing, dus ik weet wat je bedoeld! xD Charlie, Er zijn honderd-en-vier(?) dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginneeen, maar het grootste probleem waar we nu dus me zitteeen, is dat we iets moeten - verziiinneeeen, bijvoorbeeld ... xD
Ik ga me met halloween waarschijnlijk "verkleden" als zombie-cowgirl met veel te veel roos aan >D Ik rijd namelijk western paard, dus heb een cowboyhoed, een hemd, véél jeans, 'boots', een buckle,... En ik heb een roos hemd, m'n buckle heeft een roos hartje in het midden, mijn 'boots' zijn roos-rood,... xD (En ik ga m'n haar zo wat opsteken en waarschijnlijk spuiten >D) I luf halloween!