We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik doe dit even in een eigen kadertje, omdat het een wat meer persoonlijke boodschap is. De meesten hier weten wel dat ik dit jaar in mijn examenjaar zit. Mijn vakantie is intussen bijna over en ik heb heel veel leuke dingen gedaan, waardoor ik minder tijd over heb voor huiswerk dan ik eigenlijk had willen hebben. Ik heb hierdoor besloten dat ik mezelf een tijdje van Warrior Cats af zal gaan houden. Dat houdt in, mezelf verbieden om op de site te komen, tenzij dit echt noodzakelijk is. Er zijn meerdere dingen waarvoor ik nog maar een paar maanden de tijd heb, ik wil me hierop gaan richten. Don't worry though, jullie zijn nog niet van me af.
Het enige waarvoor ik nog online zal komen is het posten bij de Final Prophecy, zodat deze niet stil komt te liggen, maar de snelheid hiervan kan ik ook niet helemaal zeker stellen. Ik weet nog niet of het me gaat lukken, maar reken er maar op dat ik vanaf maandag weg ben. Ik hoop dat jullie je allemaal een beetje goed houden qua regels en mijn mede teamleden niet al te veel werk bezorgen. Hoe minder ik hier zit, hoe sneller ik terug kan komen, als het goed is. Als je me nog wilt bereiken dan kan dit via skype of whatsapp. Ik hoop sowieso met de kerstvakantie terug te zijn. Tot dan! (I'm going to miss u guys)
Onderwerp: Re: Absent Admin za 26 okt 2013 - 19:25
Ik begrijp het volkomen Waz <3 Ik ga je wel missen hier op de site, maar reallife en school gaat voor en ik hoop voor je dat je laatste jaar goed gaat! Succes (:
Onderwerp: Re: Absent Admin za 26 okt 2013 - 19:53
Wolfkit. schreef:
Ik begrijp het volkomen Waz <3 Ik ga je wel missen hier op de site, maar reallife en school gaat voor en ik hoop voor je dat je laatste jaar goed gaat! Succes (:
Idd. <'3
Firework
StarClan
Tha Eminem!! 881 Actief
CAT'S PROFILE Age: ••Age does not matter now Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Absent Admin za 26 okt 2013 - 20:15
Good luck Waz! Ik ga je missen (wie niet) maar ik snap het wel. Veel geluk en plezier in Real-life!
Het is wel spijtig dat je hier een tijdje zult gaan verdwijnen... Maar ik begrijp je echt volkomen! Ik wens je heel veel succes met school en nog heel veel andere dingen in rl! Good Luck! Adios~
Lionbeat
StarClan
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
CAT'S PROFILE Age: { E N D L E S S Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Absent Admin zo 27 okt 2013 - 11:03
Wazzy, het gaat je goed meis <3 Tuurlijk gaan we epic wazzy missen, maar het moet maar ff :c
*hug*
Xxx Bo
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Absent Admin zo 27 okt 2013 - 11:31
Echt jammer dat je er een tijdje niet bent, maar zoals bij iedereen gaat rl altijd voor c: Ik wens je veel succes! xx Soof