[Bluestream - Miki Takamura ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Miki Takamura
Member
[Bluestream - Miki Takamura ] DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: [Bluestream - Miki Takamura ]   [Bluestream - Miki Takamura ] Icon_minitimevr 25 okt 2013 - 19:36

NAME
-Bluestream-
-Miki Takamura-

CLAN
Kit: Skyclan
Apprentice: Skyclan
Warrior: Skyclan
Warrior: Rogue
Warrior: Kittypet

NAMES
Bluekit - Bluepaw - Bluestream - Bluestream/Miki Takamura

HISTORY
KIT:
Ooit, op een regenachtige dag in greenleaf werd een kleine, grijze kit geboren. De regen stortte neer en de geboorte was zo gecompliceerd dat er een medicine cat bij moest komen; maar ondanks dat was de kit volledig gezond, evenals de she-cat die haar moeder was. Haar vader was een sterke, gevreesde warrior die wel vriendelijk was, en haar moeder was een kleine she-cat die extreem slim was. Hierdoor werd de kit, genaamd Bluekit, een zeer sterke en slimme kat. Bij alle stoeipartijen won ze, ook van de oudere kits. Hierdoor wist ze een reputatie op de bouwen als vechtertje. Alles leek goed te gaan.
APPRENTICE:
Alles leek goed te gaan. Maar... toen Bluekit op een dag apprentice werd van Skyclan, en haar apprentice-name Bluepaw kreeg werden andere apprentices jaloers. Sommige apprentices die niet zo sterk of slim waren als Bluestream, maar wel veel beter waren in het maken van vrienden stookten de nieuwe kits op tegen Bluepaw. Toen de poes zag dat deze kits haar niet mochten, kwam ze steeds minder in het kamp en besteedde ze al haar tijd aan wandelen, met de oudere warriors omgaan, trainen en vechten. Ze deed al dingen die ze normaal pas als warrior hoefde te leren, simpelweg omdat ze niet in het kamp wou zijn. Maar, toen deze kits apprentice werden was een van de oudere, een kater, Bluepaw tegengekomen tijdens training. Hij vond haar wel leuk, en zij zag hem ook wel zitten. Door deze relatie vonden de nieuwe apprentices Bluepaw plots veel aardiger. Alles ging goed.
WARRIOR
Op een regenachtige dag, net zoals haar geboortedag, werd de clan bijeengeroepen. Bluepaw kreeg nu haar warrior name, Bluestream, om haar sprankelende blauw-groene ogen. Ze was nogsteeds een van de beste vechters en denkers van de clan, wat haar trots maakte. Ze kreeg nu echt een relatie met de kater, en ze waren altijd samen te vinden. Tot op een dag...
...de ondergang van Skyclan begon. Op de fatale dag met de brand was Bluestream ergens buiten het kamp haar vechttechnieken aan het oefenen. Ze was kwaad om een ruzie met haar partner. Plots hoorde ze geschreeuw uit het kamp. Ze rende erheen, en zag dat het in brand stond. Ze rende gillend het kamp in, opzoek naar haar partner, maar deze zat vast in een struik en werd levend verbrand. Toen ze zag dat hij dood was, besefte ze dat ze haar eigen leven moest redden. Ze racete het kamp uit, op het moment dat een hoge boom op omvallen stond. Ze kwam eronder met haar onderrug en staart, maar wist zich los te werken. Een groot litteken op haar staart tot gevolg. Ze bracht zichzelf in veiligheid, maar vertikte het om bij een andere clan te gaan. Skyclan was haar alles geweest. Ze besloot als rogue te gaan leven. Ze moordde, vocht en beet zich een weg door de twolegplace. Ze kreeg nu de reputatie van een moordenaar, inplaats van een vereerde warrior. Op een dag was ze zo verdrietig over hoe ver ze het slechte pad op was gegaan en de dood van haar partner, dat ze trillend ineenzonk. Gelukkig kwam er een vriendelijke twoleg langs, die haar zag zitten. Deze bracht haar naar een asiel. Al na een paar dagen kwam er een gezinnetje dat haar mee naar huis nam. Ze kreeg een halsbandje en sliep nu elke nacht in een warm huis. Vechten deed ze nogsteeds, maar alleen om haar twolegs en vrienden te beschermen. Alleen, 's nachts word ze opgejaagd door nachtmerries over alle katten die ze had vermoord/gedood in haar leven. Ze heeft een enorm schuldgevoel voor alle onschuldige katten die door haar toedoen zijn gestorven, dat ze vaak aan het leven twijfelt.

MATE
Haar partner was bij de brand in Skyclan omgekomen, maar op het moment heeft ze een oogje op een Bloodclankater.

INSIDE
Een vechtertje, ze is zeer sterk en snel kwaad. Ook is ze slim en kan gemakkelijk sluwe plannetjes bedenken. Ze heeft afkeer van vreemdelingen en maakt niet snel vrienden, maar als je eenmaal haar vertrouwen gewonnen hebt zal ze je verdedigen.

OUTSIDE
Ze is een zeer knappe, maar ook gespierde en gevaarlijk uitziende poes. Ze is lichtgrijs met donkergrijze strepen en een paars halsbandje siert haar nek. Ze is langharig. Over haar staart loopt een lang litteken van de boom die op haar was gevallen. Ze heeft zeer grote klauwen met lange nagels. Haar ogen zijn zeeblauw tot turquoise.

Kennisen

White = Miki kent hem/haar nog niet zo goed
Pink = Miki haat deze kat
Purple = Miki mag deze kat niet
Light blue = Miki is bevriend met deze kat
Red = Miki heeft een crush op deze kat

Jinx - Kittypet/Loner
Ik vind je wel oké, maar ik heb nog niet veel met je gepraat

Sour - Rogue
Waarom was jij in mijn tuin?!? Je gaat eraan!

Chanel - Kittypet
Ugh, zo'n typische verwende kittypet. Bah.

Maybelline - Kittypet
Eerst dacht ik dat je zo'n arrogante kittypet was, maar eigenlijk ben je heel aardig!

Eilsha - Kittypet
Ik mag jou wel. Net zo avontuurlijk als ik, en wel in voor een gevecht!

Loci - Bloodclan
Je bent een goede vriend, en ik ben je heel dankbaar voor alles waarmee je me hebt geholpen! Ook ben ik door jou het verdriet over mijn oude partner vergeten.

THEME SONG
Quiet like the snow:

THEME MUSIC
-1:
-2:

div>
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register-