|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 13:12 | |
| Hi, en bedankt voor het kijken =3 Ik verveel me de laatste tijd best wel, dus ik besloot een setjes shop te maken. Ik heb geen slotjes, vraag gewoon aan en het komt eraan ^^ Soms duurt het wat langer, en ik kan ook besluiten om dit shopje even te sluiten wegens dingen in RL =) Ik ben geen pro in dit soort dingen, ik werk sinds kort pas met gimp. wat ik kan en wil doen ~Manipuleren(niet zo goed x3 ) ~plaatjes in elkaar over laten lopen (ben even vergeten hoe dat heet) ~doorzichtige randjes zetten ~plaatjes zoeken ~Oogkleur veranderen ~vacht kleur lichtelijk veranderen ~scherper maken ~waziger maken ~kleuren aan passen en nog wat ^^ Je hoeft je setje niet perse te gebruiken, doe er mee wat je wil =) - Code:
-
[b]Naam+erop ja/nee:[/b] [b]Plaatje(Als je er geen hebt wil ik er een voor je zoeken):[/b] [b]Wat?(os, avatar, manip, of allemaal):[/b] [b]Tekst:[/b] [b]Kleur ogen[/b] [b]Extra's:[/b] Meeneem setjes(voorbeelden) - meeneemsetjes (voorbeelden):
voor nu even geen!
Vul dit in als je een meeneemsetje wilt ^^ - Code:
-
[b]Nummer setje:[/b] [b]voor welk account:[/b] [b]Naam erop ja/nee:[/b] [b]Oogkleur aanpassen ja/nee:[/b] [b]extra:[/b] dat was het c: ~Kip "Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu.""Sed timidi est optare necem."
Laatst aangepast door Jinx op vr 1 nov 2013 - 17:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 13:17 | |
| |
|
| |
| |
| |
Hanna! 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 14:11 | |
| o ja, had ik kunnen weten DX mijn hersenen hebben gewoon geen zin na school just let me be Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~ Nightwhisper~Wolftear~Owlkit |
|
| |
| |
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 16:38 | |
| Hii kan ik meeneemsetje 1 hebben met naam erop Slothkit? en op OS slothkit?
Thnx;D |
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 18:56 | |
| Naam+erop ja/nee: Silencekit, ja Plaatje(Als je er geen hebt wil ik er een voor je zoeken):http://blog.miishka.com/wp-content/uploads/2012/07/black-kitten-tumblr.jpeghttp://farm5.staticflickr.com/4044/4454878201_9f08260b39.jpghttp://25.media.tumblr.com/3c3904e5f3f9b8ed3595cd82a5c4ea61/tumblr_mv8lx6Cm3q1s3d8xro1_500.jpghttp://data1.whicdn.com/images/7646775/black,and,white,kitten,photo,cats-ed319663bb1d5706dce0dacd9849fa0e_h_large.jpgJe hoeft ze niet allemaal te gebruiken. :3 Wat?(os, avatar, kader, manip, of allemaal): Os, ava, kader. Tekst: - Kleur ogen 1 geel, 1 groen. Extra's: Nope - ::
Frostfaith - Vixencry - Crescentpaw(-rose) - Cole - Pyre - Swankit - Earthpatch
Laatst aangepast door Earthpatch op za 26 okt 2013 - 8:46; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 19:11 | |
| Nummer setje:2 & 3voor welk account:3 voor Spookykit & 2 voor Firekit. Naam erop ja/nee:JaOogkleur aanpassen ja/nee:Firekit. eventueel rood/oranje oogen(iets dat past bij haar naam.) en voor Spookykit iets spooksachtig xdextra:iets dat bij de naam Firekit. en Spookykit.Naam+erop ja/nee:JaPlaatje(Als je er geen hebt wil ik er een voor je zoeken):Wat?(os, avatar, kader, manip, of allemaal):kader(is dat postsheet?)Tekst:verzin maar wat...Kleur ogen:achja wat bij hen past xdExtra's:Als het te veel is zeg maar maar het liefst voor: Cloudpelt,Snuffel,Firekit en SpookykitAls het teveel word zeg het dan |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 19:15 | |
| oh haha zag m even niet xD
Nummer setje:1 voor welk account:Slothkit Naam erop ja/nee:Ja op AVA slothkit en op Sig Slothpaw Oogkleur aanpassen ja/nee:nee extra:~
|
|
| |
Isaatje 42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D wo 23 okt 2013 - 20:12 | |
| Nummer setje: 4 ;3 voor welk account: Ga nog een aanmaken, ben nog opzoek naar een naam ;p Naam erop ja/nee: Nee Oogkleur aanpassen ja/nee: Nee extra: Alvast bedankt!
Life is a song - sing it. Life is a game - play it. Life is a challenge - meet it. Life is a dream - realize it. Life is a sacrifice - offer it. Life is love - enjoy it.
|
|
| |
Dani(beest) 112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D za 26 okt 2013 - 8:48 | |
| |
|
| |
| |
| |
Amy But cal me AA 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D ma 28 okt 2013 - 17:07 | |
| Thx Kip en Fachi. Ben er echt heel heel blij mee! =D Alleen bij de postsheet zijn de ogen anders dan bij de ava. x'3 Verkeert om. Begrijp me niet verkeerd want ik ben er echt heel blij mee. En de ogen kunnen die dan gelijk wat minder fel. :3 (Bij postsheet.)
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er echt super blij mee! <'333
Cloudpelt~Sniffingkit~Quickpaw.~Silencekit~Cinderpaw. - -Voor Silencekit. ^^:
Thx, Hanna.
|
|
| |
| |
| |
Amy But cal me AA 37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D di 29 okt 2013 - 19:17 | |
| Maakt niet uit. :3 Ben er super blij mee. ^^ Cloudpelt~Sniffingkit~Quickpaw.~Silencekit~Cinderpaw. - -Voor Silencekit. ^^:
Thx, Hanna.
|
|
| |
Bunny~ 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D di 29 okt 2013 - 19:30 | |
| Naam+erop ja/nee: Jep Plaatje(Als je er geen hebt wil ik er een voor je zoeken): Wat?(os, avatar, kader, manip, of allemaal): Een Os, een Ava en eventueel ook een kadertje ^^ Tekst: / Kleur ogen laat maar gewoon zoals het is ^^ Extra's: Alvast bedankt! |
|
| |
| |
| |
Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: And another shopje =D vr 1 nov 2013 - 17:43 | |
| |
|