|
|
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:39 | |
| - Shrewstar schreef:
- -diepezucht-
Ik. Moet. Sportief. Blijven. ;-;. Voor mij is dat onmogelijk. (Ik doe niet eens een sport) succes gewenst ^^ |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:43 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:43 | |
| - Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- -diepezucht-
Ik. Moet. Sportief. Blijven. ;-;. Voor mij is dat onmogelijk. (Ik doe niet eens een sport) succes gewenst ^^ Haha de andere betekenis ervan x'D Maar ach, het gebeurt wel vaker, dus het komt wel weer goed (: |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:45 | |
| Ik oet ook sportief worden x3 Allebei! x'D |
|
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:48 | |
| - Shrewstar schreef:
- Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- -diepezucht-
Ik. Moet. Sportief. Blijven. ;-;. Voor mij is dat onmogelijk. (Ik doe niet eens een sport) succes gewenst ^^ Haha de andere betekenis ervan x'D Maar ach, het gebeurt wel vaker, dus het komt wel weer goed (: Ooh, vals spelen. Of iets in die aard. |
|
| |
Babs~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 20:52 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 21:01 | |
| - Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- -diepezucht-
Ik. Moet. Sportief. Blijven. ;-;. Voor mij is dat onmogelijk. (Ik doe niet eens een sport) succes gewenst ^^ Haha de andere betekenis ervan x'D Maar ach, het gebeurt wel vaker, dus het komt wel weer goed (: Ooh, vals spelen. Of iets in die aard. Neeh, meer in de buurt van posities blijven en niet alles afschuiven op de andere [club] x'D |
|
| |
Anna/Duckface 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 21:07 | |
| - Shrewstar schreef:
- Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- Softglove schreef:
- Shrewstar schreef:
- -diepezucht-
Ik. Moet. Sportief. Blijven. ;-;. Voor mij is dat onmogelijk. (Ik doe niet eens een sport) succes gewenst ^^ Haha de andere betekenis ervan x'D Maar ach, het gebeurt wel vaker, dus het komt wel weer goed (: Ooh, vals spelen. Of iets in die aard. Neeh, meer in de buurt van posities blijven en niet alles afschuiven op de andere [club] x'D Ah... Ik snap het ^^ |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 21:55 | |
| Omg Smokebreath is zo Awesome <3
Als hij een topic zou krijgen met Jinx, zou dat dus zó hard uitlopen tot ruzie x'D |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 21:57 | |
| |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 22:00 | |
| Well, hij heeft er een stalker bij x'D |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 22:01 | |
| |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 22:26 | |
| Heeeyy ik kom de stilte breken en it excites me nothing what you think of it x'D -- Sorry, erg druk :'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| |
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 23:16 | |
| - Gleampool schreef:
- het bewijs dat pit buls geen gemene honden zijn:
i know late XD Maar als je kijkt nar aantal bijt incidenten staat de geliefde lab/golden op 1 daarna chihauhau's teckels etc. Pittbulls pas op 14 etc. maar dat is logisch.. maar het is waar dat het 'vechten' er in is gefokt. dat is gewoon een feit. als een pitbull bijt kan hij pas los laten als ze hond relax'ed de kaak gaat gewoon op 'slot' en ze zijn iets agressiever dan de normale 'huishond' daarom zijn dobermanns, pitbulls & dergelijke niet voor beginnende honden eigenaren. Labradors ook niet eigenlijk. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 23:25 | |
| - Northernpaw~ schreef:
- Gleampool schreef:
i know late XD Maar als je kijkt nar aantal bijt incidenten staat de geliefde lab/golden op 1 daarna chihauhau's teckels etc. Pittbulls pas op 14 etc.
maar dat is logisch.. maar het is waar dat het 'vechten' er in is gefokt. dat is gewoon een feit. als een pitbull bijt kan hij pas los laten als ze hond relax'ed de kaak gaat gewoon op 'slot' en ze zijn iets agressiever dan de normale 'huishond' daarom zijn dobermanns, pitbulls & dergelijke niet voor beginnende honden eigenaren. Labradors ook niet eigenlijk. Hiermee heb je helemaal gelijk! Met Bullet hebben we ook meegemaakt, als hij zijn kaken in een stok of bal zette liet hij gewoon niet meer los. Jammer genoeg wonen wij zo'n beetje in een weiland waar ook konijnen rond rennen ;w; Maar een chihuahua of teckel richt natuurlijk minder schade aan dan een pitt. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 23:32 | |
| Ik heb mijn hele leven het % teken geschreven met een \ ipv een / en het is nooit bij me opgekomen dat hij verkeerd om stond... Waarom vind ik dit weer typisch iets voor mij. |
|
| |
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 23:53 | |
| - Shiva schreef:
- Northernpaw~ schreef:
- Gleampool schreef:
i know late XD Maar als je kijkt nar aantal bijt incidenten staat de geliefde lab/golden op 1 daarna chihauhau's teckels etc. Pittbulls pas op 14 etc.
maar dat is logisch.. maar het is waar dat het 'vechten' er in is gefokt. dat is gewoon een feit. als een pitbull bijt kan hij pas los laten als ze hond relax'ed de kaak gaat gewoon op 'slot' en ze zijn iets agressiever dan de normale 'huishond' daarom zijn dobermanns, pitbulls & dergelijke niet voor beginnende honden eigenaren. Labradors ook niet eigenlijk. Hiermee heb je helemaal gelijk! Met Bullet hebben we ook meegemaakt, als hij zijn kaken in een stok of bal zette liet hij gewoon niet meer los. Jammer genoeg wonen wij zo'n beetje in een weiland waar ook konijnen rond rennen ;w; Maar een chihuahua of teckel richt natuurlijk minder schade aan dan een pitt. Daarom zijn pitbuls gevaarlijk en worstjes op pootjes niet. weetje wat pas dieren mishandeling is teckels die te dik zijn elk dier wat te dik is eigenlijk door toedoen van overvoeren xd Mijn teckel heeft wel eens een konijn gegrepen. Mijn labrador een zwanenjong. Ja ik heb vreselijke honden. Maar in t asiel waar ik stage loop zijn 2 zulke leuke pitjes. |
|
| |
x 854 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 26 okt 2013 - 23:59 | |
| - Northernpaw~ schreef:
- Shiva schreef:
- Northernpaw~ schreef:
- Gleampool schreef:
maar dat is logisch.. maar het is waar dat het 'vechten' er in is gefokt. dat is gewoon een feit. als een pitbull bijt kan hij pas los laten als ze hond relax'ed de kaak gaat gewoon op 'slot' en ze zijn iets agressiever dan de normale 'huishond' daarom zijn dobermanns, pitbulls & dergelijke niet voor beginnende honden eigenaren. Labradors ook niet eigenlijk. Hiermee heb je helemaal gelijk! Met Bullet hebben we ook meegemaakt, als hij zijn kaken in een stok of bal zette liet hij gewoon niet meer los. Jammer genoeg wonen wij zo'n beetje in een weiland waar ook konijnen rond rennen ;w; Maar een chihuahua of teckel richt natuurlijk minder schade aan dan een pitt. Daarom zijn pitbuls gevaarlijk en worstjes op pootjes niet.
weetje wat pas dieren mishandeling is teckels die te dik zijn elk dier wat te dik is eigenlijk door toedoen van overvoeren xd
Mijn teckel heeft wel eens een konijn gegrepen. Mijn labrador een zwanenjong. Ja ik heb vreselijke honden. Maar in t asiel waar ik stage loop zijn 2 zulke leuke pitjes. Pitty's worden afgeschaft in Nl of zijn het al, ik geloof toch echt dat de mens meerdere moorden pleegt dan een hond en die hebben geen instinct ;w; Ik ken zat mensen met geweldige pits en Bull terriers, maar ja daar wordt niet naar gekeken =( Hahaha, een zwanenjong? moeder vast boos! :'D Bull heeft ooit een egel gepakt, die bek helemaal vol met stekels en egel ongedeerd gelukkig x'D Ik kan niet tegen asiels, ik wil altijd wat meenemen als ik daar ben hahaha x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 27 okt 2013 - 0:20 | |
| Scootertje had een keer een eendenjong te pakken. Het is me nog steeds een raadsel hoe die kleine in de tuin was gekomen. Maar dat beestje heeft het helaas niet overleefd :c |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|