|
|
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 21:31 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik mis de "oude" vriendschap tussen mij en vijf internetvriendinnen van me...
1+ Khad ook zo'n tijd maar dies nu voorbij YESS AF WAT IK MOET AF HEBBEN! |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 21:35 | |
| Ik ship nu al mensen bij Inspector Lewis. Im a bad person xd |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 21:38 | |
| Yeah ... People, posts komen later. Ik weet dat ik de pijn uit mn arm kan verminderen door te bewegen, maar ik heb atm geen zin om ook nog na te gaan denken over posts x'D
Sorry<3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 21:56 | |
| |
|
| |
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle) 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 21:59 | |
| Alice madness returns is echt awesome ^-^ |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:00 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik mis de "oude" vriendschap tussen mij en vijf internetvriendinnen van me...
+1/2 Heb net wss de vriendschap van een van hen verbroken omdat ze vervelend aan het doen was... en zaterdag heb ik een meeting >,< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:13 | |
| Goed mensen, ik heb een ideetje. Well, twee ideetjes, voor twee accounts. Ik ga ze beide nog niet aanmaken, maar ik wil gewoon weten welk idee meer in de smaak valt x'D - Simpellife - Thunderclan:
Simpellife is een relaxte kater. Hij maakt zich over niets druk en denkt overal nogal lichtjes over. Hierdoor kan hij goed overweg met stress situaties en kan hij goed het hoofd koel houden als het te warm onder de voeten wordt. Het nadeel, is dat hij nogal lui over kan komen en duidelijk last heeft van uitstelgedrag.
- Silverfrost - Riverclan/Shadowclan:
Silverfrost is een aardige poes, ze was de enige overlevende van haar nest en is daardoor nog wel eens vertroeteld door de andere Queens. Toen ze net warrior werd, kreeg ze de zorg van haar twee maanden oude siblings op zich, omdat haar ouders allebei om kwamen door whitecough. Silverfrost staat stevig met alle poten op de grond, maar staat wel aardig positief in het leven. Daarnaast kent ze de klappen van de zweep en weet dat haar leven elk moment drastisch kan veranderen.
Nu heb ik jullie mening nodig: [0] Simpellife [0] Silverfrost Ik wil gewoon weten welk idee meer aanslaat x'd En waag het niet om iets te jatten, ik weet waar je woont~ |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:15 | |
| @Tayna, ga je nog reageren bij Locust Music? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:17 | |
| - Nightspark schreef:
- Goed mensen, ik heb een ideetje. Well, twee ideetjes, voor twee accounts. Ik ga ze beide nog niet aanmaken, maar ik wil gewoon weten welk idee meer in de smaak valt x'D
- Simpellife - Thunderclan:
Simpellife is een relaxte kater. Hij maakt zich over niets druk en denkt overal nogal lichtjes over. Hierdoor kan hij goed overweg met stress situaties en kan hij goed het hoofd koel houden als het te warm onder de voeten wordt. Het nadeel, is dat hij nogal lui over kan komen en duidelijk last heeft van uitstelgedrag.
- Silverfrost - Riverclan/Shadowclan:
Silverfrost is een aardige poes, ze was de enige overlevende van haar nest en is daardoor nog wel eens vertroeteld door de andere Queens. Toen ze net warrior werd, kreeg ze de zorg van haar twee maanden oude siblings op zich, omdat haar ouders allebei om kwamen door whitecough. Silverfrost staat stevig met alle poten op de grond, maar staat wel aardig positief in het leven. Daarnaast kent ze de klappen van de zweep en weet dat haar leven elk moment drastisch kan veranderen.
Nu heb ik jullie mening nodig:
[0] Simpellife [0] Silverfrost
Ik wil gewoon weten welk idee meer aanslaat x'd En waag het niet om iets te jatten, ik weet waar je woont~ Echt? D: Stalkerrr D: -- Nee haha, euhm: [1] Simpellife [0] Silverfrost Maybe omdat hij lui is dat hij ook nog eens veel eet? C: -stiekem eten hahah- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:20 | |
| Correctie; Het is Simplelife :') Met dankt aan Babs voor de oplettendheid x'D
Anyhow, Ik was niet zo zeer van plan dat 'ie veel at, wel dat 'ie alles eet, maakt niet uit wat je 'm voorschotteld x'D |
|
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:21 | |
| [2] Simpellife [0] Silverfrost
It will be so awesome! |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:21 | |
| Haha dan stem ik nog steeds voor Simple C: |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:25 | |
| [3] Simplelife [0] Silverfrost |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:28 | |
| [4] Simplelife [0] Silverfrost |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:29 | |
| Simplelife it will be x'D Nu mezelf tegenhouden om 'm niet aan te maken //sigh. |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:31 | |
| Als ik ooit goed kan tekenen, ga ik een filmpje maken waarin Silhouettepaw/Heart Be Prepared zingt. That's so like him.... |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:40 | |
| - Nightspark schreef:
- Simplelife it will be x'D
Nu mezelf tegenhouden om 'm niet aan te maken //sigh. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aan maken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Zo nu heb ik je druk gegeven x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:42 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Nightspark schreef:
Nu mezelf tegenhouden om 'm niet aan te maken //sigh. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aan maken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken.
Zo nu heb ik je druk gegeven x'D .. Q-Quinn? .w. *Walks to the kitchen* Mhm.. this one is sharp enough. YOU WANT TO DIE? D< Het is Quinty, of Q, maar niets daar tussen D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 okt 2013 - 22:43 | |
| - Nightspark schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Nightspark schreef:
Nu mezelf tegenhouden om 'm niet aan te maken //sigh. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aan maken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken. Quinn gaat een nieuw account aanmaken.
Zo nu heb ik je druk gegeven x'D .. Q-Quinn? .w. *Walks to the kitchen* Mhm.. this one is sharp enough. YOU WANT TO DIE? D<
Het is Quinty, of Q, maar niets daar tussen D: FUUU i don't want to die so young:'( Oke Q x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|