|
|
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 22:55 | |
| |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 22:56 | |
| @Max; SAO en Free zijn geweldig. Moet Free nog wel afkijken, so don't you spoiling it! En als je SAO leuk vind, moet je Log Horizon es kijken :'3
@Emma; Ik zoek nog een goede site voor HIMYM season 8, want Netflix gaat maar tot season 7 x'D |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 22:57 | |
| Holy fudge Thessa, dat zijn er véél xD! |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:00 | |
| - Poppypaw. schreef:
- Holy fudge Thessa, dat zijn er véél xD!
I have an addiction, maar ik kijk al ongeveer 5 jaar x'D |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:01 | |
| Oké xD
---
Oh shit, ik heb woensdag om 8:00 auto-rij examen ;x; Ik ben bang xD |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:02 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:03 | |
| - .Honeykit schreef:
- @Max; SAO en Free zijn geweldig. Moet Free nog wel afkijken, so don't you spoiling it! En als je SAO leuk vind, moet je Log Horizon es kijken :'3
@Emma; Ik zoek nog een goede site voor HIMYM season 8, want Netflix gaat maar tot season 7 x'D Als ik er een vind stuur ik hem door... Maar ik heb het geluk om twee oudere zussen te hebben die er ook aan verslaafd zijn... Die dus seizoen 8 gaan kopen x'D Kweet alleen niet wanneer....... I hope soon@ Thessa (found your name xD) Hoe was Engeland?? And Babs, don't be scared.. Mijn zus heeft rijexamen gedaan en die zei dat als je goed voorbereid bent, dat je het dan makkelijk haalt So Go 4 it Girl!
Laatst aangepast door Firework op ma 21 okt 2013 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:04 | |
| Waarom zijn er geen actieve honden rpg's. Ik heb twee erg goed uitgewerkte accounts nameijk ;w;
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:07 | |
| Ga waarschijnlijk over een jaartje of twee vrijwilligerswerk doen in een dierenasiel:3
free heb ik afgekeken nee ga ik niet spoileren hoor xD |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:09 | |
| - Firework schreef:
- .Honeykit schreef:
- @Max; SAO en Free zijn geweldig. Moet Free nog wel afkijken, so don't you spoiling it! En als je SAO leuk vind, moet je Log Horizon es kijken :'3
@Emma; Ik zoek nog een goede site voor HIMYM season 8, want Netflix gaat maar tot season 7 x'D Als ik er een vind stuur ik hem door... Maar ik heb het geluk om twee oudere zussen te hebben die er ook aan verslaafd zijn... Die dus seizoen 8 gaan kopen x'D Kweet alleen niet wanneer....... I hope soon
@ Thessa (found your name xD) Hoe was Engeland??
And Babs, don't be scared.. Mijn zus heeft rijexamen gedaan en die zei dat als je goed voorbereid bent, dat je het dan makkelijk haalt So Go 4 it Girl! Het was absoluut GREAT xD Ik heb wel ongeveer 8 uur in de bus moeten zitten maar het was het wel waard. Ik ben ook bij een plaats geweest waar een scene van een Harry Potter film is gefilmd x'DDDDD |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:12 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Firework schreef:
- .Honeykit schreef:
@Emma; Ik zoek nog een goede site voor HIMYM season 8, want Netflix gaat maar tot season 7 x'D Als ik er een vind stuur ik hem door... Maar ik heb het geluk om twee oudere zussen te hebben die er ook aan verslaafd zijn... Die dus seizoen 8 gaan kopen x'D Kweet alleen niet wanneer....... I hope soon
And Babs, don't be scared.. Mijn zus heeft rijexamen gedaan en die zei dat als je goed voorbereid bent, dat je het dan makkelijk haalt So Go 4 it Girl! Het was absoluut GREAT xD Ik heb wel ongeveer 8 uur in de bus moeten zitten maar het was het wel waard. Ik ben ook bij een plaats geweest waar een scene van een Harry Potter film is gefilmd x'DDDDD OOOEEEEh Jealous!!! (Nee hoor, ik gun het je!) So cool! Ik ben nog nooit in GB geweest... Ben je in London geweest, of Liverpool, of Manchester (Oke, dat waren alle steden die ik kende van voetbalclubs.. x'D) Gotta go guys, C U later Sleep well, however u want it, I gotta go ^.^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:12 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Firework schreef:
- .Honeykit schreef:
And Babs, don't be scared.. Mijn zus heeft rijexamen gedaan en die zei dat als je goed voorbereid bent, dat je het dan makkelijk haalt So Go 4 it Girl! Het was absoluut GREAT xD Ik heb wel ongeveer 8 uur in de bus moeten zitten maar het was het wel waard. Ik ben ook bij een plaats geweest waar een scene van een Harry Potter film is gefilmd x'DDDDD me 2 xD ook in london eye geweest? ikke wel:D London dungeons waren kei horror best eng dus:( Big ben was ook wel mooi hoor:D Nog fijn gehad verder? |
|
| |
IEVAN POLKA (Tanya Isabelle) 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:15 | |
| THEY SEE ME ROLLIN' THEY HATIN' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:17 | |
| Nja ik ga ook maar is byee |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:21 | |
| Firework@ Ik ben in Oxford geweest, ook een mooie stad met veel oude gebouwen C:
Raggedpaw@ Nee ik ben helaas niet in London geweest x3 Ik ben wel in de Dungeon geweest maar ik vond het eerder grappig dan eng, er was wel een moment dat de bankjes onder je kont gingen bewegen x'D Het was verder hartstikke gezellig, ook bij het gastgezin waarbij ik zat :3 |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:21 | |
| Zo moe .w. Morgen 7u weer op. Ik wil gamen, ik wil niet naar bed. Maar ik koester elk uurtje slaap :/ Ik ben lastig ;w; |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:28 | |
| Hi Tanya~
En thanks! Ik hoop ook da'k het ga halen. Ben alleen nogal goed in zo gestresst raken dat ik alles vergeet ;p
Ik ga slapen~! Trussies peeps! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 21 okt 2013 - 23:29 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Firework@ Ik ben in Oxford geweest, ook een mooie stad met veel oude gebouwen C:
Raggedpaw@ Nee ik ben helaas niet in London geweest x3 Ik ben wel in de Dungeon geweest maar ik vond het eerder grappig dan eng, er was wel een moment dat de bankjes onder je kont gingen bewegen x'D Het was verder hartstikke gezellig, ook bij het gastgezin waarbij ik zat :3 Ja had ik ook met die bankjes.. die laatste attractie uuhg niet mijn favoriete ding scheet bijna in mn broek ervan xD ik was er nog deze zomervakantie in london. EDIT; babs nog geluk morgen duim wel voor je xD |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 7:47 | |
| |
|
| |
3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 9:11 | |