|
|
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 20:58 | |
| |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 20:59 | |
| Waarom?
---
Als ik klaar ben met m'n post, zal ik wel even ShC katjes accepteren. Had ik Soof beloofd (: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:00 | |
| "En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich in het programma af, waarbij ze doelt op de kerstman.
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:00 | |
| KAREL <3 |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:01 | |
| Q@ Zegt wel iets over hoe weinig onderzoek ze gedaan heeft :')...
---
Kennen jullie Hypno's Lullaby? ;A; Ik kijk nooit meer hetzelfde naar Hypno... |
|
| |
Grell bitchaz ((Isabelle Tanya)) 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:02 | |
| Omfg Marieke, kawaii :3
Iemand die eens setje in elkaar wilt prutsen c:? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:03 | |
| @Babs; I know that one :'D Ken je ook het verhaal van Drifloom? In de Japanse versie staat bij de beschrijving dat 'ie kinderen naar de onderwereld zou brengen :') |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:04 | |
| Q@ JA D:
---
Marieke@ Mooie tekening <3 |
|
| |
Chi 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:04 | |
| - Appleblossom schreef:
- Q@ Zegt wel iets over hoe weinig onderzoek ze gedaan heeft :')...
---
Kennen jullie Hypno's Lullaby? ;A; Ik kijk nooit meer hetzelfde naar Hypno... Yey, yes, I know that one xD. *winks* |
|
| |
J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:05 | |
| - Pewdiepie schreef:
- Omfg Marieke, kawaii :3
Iemand die eens setje in elkaar wilt prutsen c:? Ik zou wel kunnen helpen, heb je plaatjes ofz? |
|
| |
Hanna 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:05 | |
| - Lostvoice schreef:
- "En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich in het programma af, waarbij ze doelt op de kerstman.
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:06 | |
| - Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
- "En wat is er mis met één Sinterklaas, waarom moeten jullie er twee hebben'', vraagt Shepherd zich in het programma af, waarbij ze doelt op de kerstman.
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Of andersom..? |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:07 | |
| - Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Als Zwarte Piet discriminerend is, vind ik de Kerstman discriminerend naar mannen met een dikke pens :I |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:08 | |
| - Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Kerstman = Dude uit het Noorden, met elfjes als hulpjes, die cadeautjes rond brengt. Sinterklaas = Oude gast uit Spanje, met mensen als hulpjes DIE ZWART WORDEN VAN DE ROET! en cadeautjes brengt op zijn verjaardag. Gaan we straks dan ook nog problemen maken over de Kerstman, vanwege de elfjes? Anyhow, ik vind er genoeg verschil in zitten heuwr ^^' -- Ik maak elke avond, bij elke Sharing Tongues topic, 1 post. DAt moet ik vol houden xD Meer tijd heb ik namelijk niet ervoor :') |
|
| |
MAX BUT CALL ME MAXJEE 507 Actief
| |
- Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Als Zwarte Piet discriminerend is, vind ik de Kerstman discriminerend naar mannen met een dikke pens :I HAHAHA Ok dan C': |
|
| |
Hanna 57 Actief
| |
| - Raggedpaw schreef:
- Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Of andersom..? nope, Sinterklaas is VEEL ouder dan de kerstman |
|
| |
J.O.J.O. 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:09 | |
| - Raggedpaw schreef:
- Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Of andersom..? Volgens mij hebben ze niet zoveel met elkaar te maken, aangezien sinterklaas een heilige was bij de katholieken en de kerstman in Amerika was bedacht... x'D (Lol sorry) |
|
| |
Hanna 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:10 | |
| - Garry schreef:
- Raggedpaw schreef:
- Greyhound schreef:
- Lostvoice schreef:
WHAHAHHAAHHA. Omg. Dat mens op Nu.nl is echt geweldig :') Twee Sinterklazen, omdat ze de kerstman ook een Sinterklaas vind. Dat mens is dom x'D eigenlijk is de kerstman een sterk vervormde versie van Sinterklaas Of andersom..? Volgens mij hebben ze niet zoveel met elkaar te maken, aangezien sinterklaas een heilige was bij de katholieken en de kerstman in Amerika was bedacht... x'D (Lol sorry) wel eerst hadden ze ook Sinterklaas in Amerika, maar zijn look is met de tijd verranderd |
|
| |
43 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:11 | |
- Waarom?
---
Als ik klaar ben met m'n post, zal ik wel even ShC katjes accepteren. Had ik Soof beloofd (: Mijn ouders- |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 okt 2013 - 21:13 | |
| JOOOOOOJOOOOOO~ Ik was daarnet op DA aan het rondbladeren en toen zag ik een tekening met de titel "GARRRRRY PLAY WITH ME" of zo iets en dat was blijkbaar Ib fanart xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|