|
| {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. | |
| 20
| |
| Onderwerp: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. zo 20 okt 2013 - 21:41 | |
| I will sing for the sun. If you sing for the moon.
Sunsong is geboren met een zus en een broer. Moonkit en Firekit. Firekit had de onverschrokkenheid van zijn vader Twigbreak en Sunsong en Moonsong de prachtige stem van hun moeder Windsong. De drie groeide op in vrede en Sunsong en Moonsong zongen gezamenlijk hun liederen. Sunsong zong elke dag naar de zon, terwijl Moonsong elke dag opstond en de nacht toezong. Dat waren ze gewend, maar iets maakte Nightsong jaloers. De clan was ook het conceptie gewend, maar sliepen in de nacht. Sunsong werd soms omringd als ze zong, terwijl Nightsong juist in de stilte moest verkeren. Ja, ze zong solo's overdag, maar ze wou juist dat de katten haar lied voor de nacht hoorde. Sunsong merkte het en liet haar meezingen tot de zon en zong mee tot de nacht. Even bleek er vrede te zijn en een half jaar trok weer voorbij. Maar toen verdween hun broer en stierven hun ouders van verdriet. Firerun keerde niet meer terug. Moonsong was hecht met hem, omdat hij wel luisterde naar haar in de nacht. Vanaf die dag zong ze niet meer. Sunsong probeert haar weer te laten zingen en haar dromen te laten uitkomen, maar haar zus keert zich tegen het. Ik dus zoek Moonsong. Ze is een lichtgrijze tabby poes, net als hun moeder, voor de rest maakt het niet zo veel uit. Je mag haar karakter zelf bedenken, zolang deze dingen er in zitten. Ze is neutraal/goed. Ze is wat depressief. Ze kan goed zingen. De rest is bekend. |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. zo 20 okt 2013 - 21:52 | |
| Oeh, ik zou der wel willen bespelen |
| | | 20
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. zo 20 okt 2013 - 21:54 | |
| kan je een aanmelding maken? |
| | | « Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. zo 20 okt 2013 - 22:12 | |
| Ik zal er morgen aan beginnen :3 |
| | | Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. ma 21 okt 2013 - 16:30 | |
| Ik heb ook wel interesse ^^ Name: Moonsong Age: 23 moons Gender: Female Character:Moonsong is een stille, teruggetrokken poes die het niet zo goed doet in het gezelschap van anderen. Ze doet het liefste alle in haar eentje en heeft een hekel aan drukte en lawaai. Ze wind het echter heerlijk om te pronken en complimentjes te krijgen. Outside:Moonsong is een grijze tabby met groen/amber ogen. Ze heeft korte haren en een aantal witte marks. - Foto's:
Skills:Goed in: Zingen, rennen, jagen, behendig zijn, horen, zien Niet zo goed in: Vechten, klimmen, ruiken, uithouden Slecht in: Sociaal zijn, vissen, zwemmen |
| | | Amy ♥ 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. di 22 okt 2013 - 18:10 | |
| |
| | | Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. zo 27 okt 2013 - 20:59 | |
| >Basics< Name|| Moonsong Age|| 23 moons Gender|| She-Cat >Outside<Fur|| Grijs-tabby, langharig Paws|| Grijs met roze pootkussentjes Eyes|| Blauw-grijs Nose|| Zalmroze Face|| Moonsong heeft een spits gruis snuitje, en een wit kinnetje Pictures|| http://imageshack.us/photo/photo/17/0sfihttps://2img.net/r/ihimg/photo/photo/96/clr4.jpg/https://2img.net/r/ihimg/photo/photo/849/hici.jpg/https://2img.net/r/ihimg/photo/photo/844/ym2s.jpg/>Inside<Moonsong is een poes die erg bitchy kan overkomen. Ze is snel gekwetst en op haar teentjes getrapt. Ze overdrijft erg vaak en kan er niet tegen als ze niet haar zin krijgt. Maar vanbinnen is ze heel anders. Ze is erg onzeker en soms verdrietig. Ze denkt dat niemand haar mag en kan daarom ook zo bitchy overkomen. Haar soberheid dekt ze in met egoïsme. Deze bitch is gekomen na de dood van Firerun. Daarvoor was ze een lieve, creatieve poes die stevig in haar schoenen stond. Likes|| De maan, zingen, vogeltjes (om te eten xD), donker, water Dislikes|| Chaos, stress, slaapgebrek, fel licht Skills [hoe meer * hoe beter]|| Zingen*****, jagen**, zien in het donker*** >About me<Name|| Dieuw Age|| 12 jaar Gender|| Female Rpg ervaring|| 3 jaar ofzow :3 Motivation|| Moonsong lijkt me een leuk karakter om te bespelen en ik heb veel inspiratie met haar. Ook heb ik zin in een nieuw (volwassen) acc xD. Active?|| voor mijn gevoel wel. |
| | | Dieuw~ 188
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. wo 20 nov 2013 - 7:50 | |
| |
| | | Daan 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. wo 20 nov 2013 - 16:08 | |
| Mijn aanmelding komt vanavond ;D |
| | | | Onderwerp: Re: {Gezocht} Moonsong, my sister, please sing again. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |